Jump to content

EVGMNV

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8P

Персонална информация

  • Локация
    Teteven

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

EVGMNV's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. EVGMNV

    ПРОБЛЕМ С 01314

    Колеги, някой справял ли се е с 01314 Engine control module - no communication - 004. Колата е BKD - Записва го в Central Electronic и в ABS, няма го в Engine. Сменено е реле 458, без разлика. От там проверени всички букси, ЕКУ и окабеляване и отново няма разлика. Колата за 1000 км може да не изгасне нито веднъж, но реши ли да гасне може за 5 км да изгасне 5 пъти. След като изгасне известно време няма лампата на Check Engine и съответно няма как да запали, след като се появи, колата пали без проблем и върви, и така до следващият път.
  2. Може ли телефон да се свържа с теб или ми пиши на вайбър 0889928284 Евгени
  3. Решено - проблем с ЕГР!!!
  4. Оправихте ли я? Пиши, ако сте я оправили
  5. Здравейте, имам следният казус. Извинявам се, ако преди това е писано вече по темета, просто не открих нищо във форума. Притежавам 8P 2.0 BKD от повече от 12 години. Скоро започнаха странни проблеми при първо палене на студен мотор. Синкав дим и мирис на неизгоряло гориво. Прави го и в топло време. Дюзите са обслужени, температурен датчик е сменен, капак клапани също, нови хидравлични повдигачи и всичко е все същото. Колата няма загуби на антифриз и масло. Когато дам повечко газ сутрин и всичко се нормализира. При натоварване на мотора се наблюдава наливане на много гориво на 2-ри цилиндър, при разменяване на дюза отново всичко е същото.
×
×
  • Create New...