-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно ti4koae
- Рожден ден 28.12.1994
Друго
-
Kaра
A6 3.0T 4F
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
ti4koae's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Привет, опитах се да говоря с тях за отремонтиране, но казаха че ще трябва колата да е на място за да дадът точна диагноза, така нямало как да го сменят. Казаха, че не е за отремонтиране а за замяна евентуално. Аз вече търся такъв модул, ако знаете от къде бих намерил ще се радвам да споделите.
-
Ами... оказа се, че TCM модула е умрял. Като загрее колата и веднага се активира грешката и няма махане докато не изстине хубаво. Днес вече в пика си дори не даваше да се сменят предавки. Та сега сме в процес на търсене на нов модул. Моля ако някой има повече информация по тези части, има контакти или знае дали е по - добре нов модул или направо нова кутия да се свърже с мен. Благодаря.
-
Значи след тия тюфлеци отивам в Голдън Гиър при Иво, препоръчан от Бат Ники от Илиенци за да проверим аджеба какво става наистина от букса ли е от модула ли е от какво точно е. Иначе тези от Порше ме е яд, че си загубих времето и парите при тях. Просто ми казаха каква е грешката дори не ми я показаха. Уж са видяли дали не е по инсталацията проблема - не бил. Според тях може и да е Мехатроника може и да е TCM модула. Говорих ис МиД Авто Варна - те оправят такива модули ако е възможно или ги заменят с втора употреба ако имат как мислите, мисля че са доста добри в това отношение. Ако имате и други предложения към които да се обърна (без Мишо) целия съм в слух. Иска ми се някой наистина да ми обърне внимание и да ме светне за да не затъвам в омагьосан кръг осеян с куп загуба на пари и време.
-
Тези от Порше Запад са ужас. Звъни и ми казва еми то няма комуникация значи трябва нова кутия...
-
Изчерпателен отговор! Единственото което не ми е ясно сега е къде се намира тази букса или по скоро може ли да се провери без да се разглабя кутията.
-
Благодаря за отговора звучи логично. Може ли малко повече информация за тази шина? Каква цена е и как изглежда?
-
Благодаря за отговора Веско. Точно това се опитвам да разнищя, дали са два свързани или два съвсем отделни проблема. Най-странното е, че винаги се появяват заедно една след друга грешките като тази за ръчната винаги е първа. Реално най- щастливата развръзка за мен би било смяна на кабели или някоя букса. Най- лошата мехатроник на кутията... така си мисля аз.
-
Здравейте колеги! Напоследък се сблъсквам с един странен проблем. Повредата все още не е диагностицирана. Бих искал да споделите вашия опит за да разгадаем какво се случва. Автомобила е А6 2010 4F 3.0TFSI 2010 facelift 6 скоростна автоматична кутия. Не знам за код или точен модел, може би бийте помогнали да разбера кой е кода и модела на кутията. По думи на предишния собственик на кутията има слаган софтуер и на мотора. Проблемът е следния- от месец насам започна да ми излиза грешка на таблото "Parking brake malfunction", веднага след нея излиза "Gearbox malfunction you can continue driving in limited functionality ". В началото излизаха само за кратко и се махаха без никакво влияние на автомобила. Тогава на диагностика не излизаше нищо притеснително. След около две седмици, започнаха да излизат по често и да стоят по 10-15 мин. След седмица започнаха да излизат на всяко каране и при появата им, кутията започна да влиза в авариен режим. Можеше да караш на всички предавки над 3-та но не и под 3-та. Когато спра на светофара колата седи на 3-та и потегля на 3-та което е най-притеснителното. Накрая проблема започна да става при всяко каране почти веднага след като потегля. Появява се на 2-ра при подаване на газ. Колата губи мощност за секунда и изписва двете грешки една след друга. Също така и ESP започна да прави проблем заедно с двете грешки. С две думи грешката стана нетърпима и спрях да карам колата. Ще прикача снимки от диагностиката след грешката. Проверено е дали зарежда от дясната страна - зарежда. Акумулатора също е добре. Не са проверени кабели/букси и като цяло не е работено повредата все още, чакам някой да поеме колата от 2 седмици. В тази връзка бихте ли ми препоръчали сервиз който разбира от тези кутии. Без Мишо защото вече говорих с него. Имам запазен час в Порше Запад утре и от там също ще видим какво се случва. По логовете виждам, че TCM модула няма комуникация. И тук ми изкачат следните въпроси : 1.Възможно ли е , ако има повредени кабели или апарати на ръчната - кутията да влиза в авариен режим? 2.Възможно ли е този модул да се отремонтира? 3.Какви са цените на нови модули? 4.Заминала ли е цялата кутия? 5.Има ли алтернативни модули? 6.Мехатроника заедно с модула ли върви или може да се купят отделно? Благодаря на всички отзовали се!
-
Здравейте, Последно включване по темата, оказа се PCV клапана, течността в картера се оказа Антифриз стичащ се по тръбата от PCV към картера ако правилно съм разбрал. Под PCV клапана - множество течност умешена с масло абе мазало. Важното е ,че се диагностицира и благодаря за насоките изиграха важна роля. Поздрави!
-
Здравейте, По последни данни: -имаме миниатюрна дупка на маркут под чарджъра от който сълзи и едва ли е отговорен за 1литър загуба за 200 км. -в маслото има покачено количество около 600ml (при пробег 10к км на маслото) но НЕ е Антифриз , маслото изглежда нормална консистенция без примеси - някаква друга течност влиза в картера - идеи? -при слагането на препарат за отчитане на картерни газове в антифриза - резултатите са "колебливи" каквото и да значи това -никакви видни течове по мотора -тепърва ще се сваля PCV и ще се надува с уред системата и ще се проверява стъпка по стъпка къде може да е проблема Ако имате още идеи моля споделете. Благодаря и бъдете здрави!
-
Благодаря за отговорите, колата е в сервиза, не е карана от както е установен проблема, лошото е , че не знам този преди мен колко я е карал и колко км трябва да е карана в това състояние за да замине двигателя? Какви биха били симптомите, ако имам пробив във кулерите на чарджъра, защото колата по нищо не показва, че има проблем с поведението си? Също така възможно ли е двигателят да е "заминал" ако е карана два три месеца така да речем? Не ми се вярва антифриза да е в маслото, защото няма каша и не прилича на боза, а с това количество щеше да си е чиста боза. Ако са се покачили 3 mm на щека, това реално в милилитри колко би било? 200-300ml?
-
Привет колеги, от скоро съм собственик на горе споменатото Ауди 3.0tfsi тип 4ф 2010г. Колата е чудесна, НО има "малък" проблем. Забелязвам покачване на нивото на маслото в рамките на едва 300 изминати км. Маслото се е покачило с около 3мм и е вече на максимум. Предстои смяна тъй като със сегашното е карано вече 9500км. Това което ме озадачи е ,че щеката мирише на бензин, прикачвам снимки също така за да видите и цветът. Отделно имам и голяма загуба на антифриз (1 литър за 300км) при което не виждаме никакви течове. Не виждам също така да има примеси на антифриза в маслото - щеше да стане като каша според мен ако антифриза отиваше там и щеше нивото да се пръска. Няма бял пушек от ауспусите - има пушек но не е като да гори антифриз, също така нямам катализатори. Съвети при загубата на антифриз? Обръщам се към вас със питането: -Има ли някой който да е имал същия проблем? Ако да - как е диагностициран и как е решен в последствие? -Възможно ли е друг вид масла (които да повишат нивото)да се влеят в картера и каква може да бъде причината? -Ако е бензин в маслото, възможно ли е да е от помпата за високо налягане? -Изобщо има ли някакви пътища този бензин които водят към маслото на мотора? -Предполагаеми виновници (дефектирали части)? Прикачвам снимки на измерването на маслото където ясно си личи повишаването му. Всеки съвет би бил изключително полезен.