Jump to content

ti4koae

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно ti4koae

  • Рожден ден 28.12.1994

Друго

  • Kaра
    A6 3.0T 4F

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ti4koae's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет, опитах се да говоря с тях за отремонтиране, но казаха че ще трябва колата да е на място за да дадът точна диагноза, така нямало как да го сменят. Казаха, че не е за отремонтиране а за замяна евентуално. Аз вече търся такъв модул, ако знаете от къде бих намерил ще се радвам да споделите.
  2. Ами... оказа се, че TCM модула е умрял. Като загрее колата и веднага се активира грешката и няма махане докато не изстине хубаво. Днес вече в пика си дори не даваше да се сменят предавки. Та сега сме в процес на търсене на нов модул. Моля ако някой има повече информация по тези части, има контакти или знае дали е по - добре нов модул или направо нова кутия да се свърже с мен. Благодаря.
  3. Значи след тия тюфлеци отивам в Голдън Гиър при Иво, препоръчан от Бат Ники от Илиенци за да проверим аджеба какво става наистина от букса ли е от модула ли е от какво точно е. Иначе тези от Порше ме е яд, че си загубих времето и парите при тях. Просто ми казаха каква е грешката дори не ми я показаха. Уж са видяли дали не е по инсталацията проблема - не бил. Според тях може и да е Мехатроника може и да е TCM модула. Говорих ис МиД Авто Варна - те оправят такива модули ако е възможно или ги заменят с втора употреба ако имат как мислите, мисля че са доста добри в това отношение. Ако имате и други предложения към които да се обърна (без Мишо) целия съм в слух. Иска ми се някой наистина да ми обърне внимание и да ме светне за да не затъвам в омагьосан кръг осеян с куп загуба на пари и време.
  4. Тези от Порше Запад са ужас. Звъни и ми казва еми то няма комуникация значи трябва нова кутия...
  5. Изчерпателен отговор! Единственото което не ми е ясно сега е къде се намира тази букса или по скоро може ли да се провери без да се разглабя кутията.
  6. Благодаря за отговора звучи логично. Може ли малко повече информация за тази шина? Каква цена е и как изглежда?
  7. Благодаря за отговора Веско. Точно това се опитвам да разнищя, дали са два свързани или два съвсем отделни проблема. Най-странното е, че винаги се появяват заедно една след друга грешките като тази за ръчната винаги е първа. Реално най- щастливата развръзка за мен би било смяна на кабели или някоя букса. Най- лошата мехатроник на кутията... така си мисля аз.
  8. Здравейте колеги! Напоследък се сблъсквам с един странен проблем. Повредата все още не е диагностицирана. Бих искал да споделите вашия опит за да разгадаем какво се случва. Автомобила е А6 2010 4F 3.0TFSI 2010 facelift 6 скоростна автоматична кутия. Не знам за код или точен модел, може би бийте помогнали да разбера кой е кода и модела на кутията. По думи на предишния собственик на кутията има слаган софтуер и на мотора. Проблемът е следния- от месец насам започна да ми излиза грешка на таблото "Parking brake malfunction", веднага след нея излиза "Gearbox malfunction you can continue driving in limited functionality ". В началото излизаха само за кратко и се махаха без никакво влияние на автомобила. Тогава на диагностика не излизаше нищо притеснително. След около две седмици, започнаха да излизат по често и да стоят по 10-15 мин. След седмица започнаха да излизат на всяко каране и при появата им, кутията започна да влиза в авариен режим. Можеше да караш на всички предавки над 3-та но не и под 3-та. Когато спра на светофара колата седи на 3-та и потегля на 3-та което е най-притеснителното. Накрая проблема започна да става при всяко каране почти веднага след като потегля. Появява се на 2-ра при подаване на газ. Колата губи мощност за секунда и изписва двете грешки една след друга. Също така и ESP започна да прави проблем заедно с двете грешки. С две думи грешката стана нетърпима и спрях да карам колата. Ще прикача снимки от диагностиката след грешката. Проверено е дали зарежда от дясната страна - зарежда. Акумулатора също е добре. Не са проверени кабели/букси и като цяло не е работено повредата все още, чакам някой да поеме колата от 2 седмици. В тази връзка бихте ли ми препоръчали сервиз който разбира от тези кутии. Без Мишо защото вече говорих с него. Имам запазен час в Порше Запад утре и от там също ще видим какво се случва. По логовете виждам, че TCM модула няма комуникация. И тук ми изкачат следните въпроси : 1.Възможно ли е , ако има повредени кабели или апарати на ръчната - кутията да влиза в авариен режим? 2.Възможно ли е този модул да се отремонтира? 3.Какви са цените на нови модули? 4.Заминала ли е цялата кутия? 5.Има ли алтернативни модули? 6.Мехатроника заедно с модула ли върви или може да се купят отделно? Благодаря на всички отзовали се!
  9. Здравейте, Последно включване по темата, оказа се PCV клапана, течността в картера се оказа Антифриз стичащ се по тръбата от PCV към картера ако правилно съм разбрал. Под PCV клапана - множество течност умешена с масло абе мазало. Важното е ,че се диагностицира и благодаря за насоките изиграха важна роля. Поздрави!
  10. Здравейте, По последни данни: -имаме миниатюрна дупка на маркут под чарджъра от който сълзи и едва ли е отговорен за 1литър загуба за 200 км. -в маслото има покачено количество около 600ml (при пробег 10к км на маслото) но НЕ е Антифриз , маслото изглежда нормална консистенция без примеси - някаква друга течност влиза в картера - идеи? -при слагането на препарат за отчитане на картерни газове в антифриза - резултатите са "колебливи" каквото и да значи това -никакви видни течове по мотора -тепърва ще се сваля PCV и ще се надува с уред системата и ще се проверява стъпка по стъпка къде може да е проблема Ако имате още идеи моля споделете. Благодаря и бъдете здрави!
  11. Благодаря за отговорите, колата е в сервиза, не е карана от както е установен проблема, лошото е , че не знам този преди мен колко я е карал и колко км трябва да е карана в това състояние за да замине двигателя? Какви биха били симптомите, ако имам пробив във кулерите на чарджъра, защото колата по нищо не показва, че има проблем с поведението си? Също така възможно ли е двигателят да е "заминал" ако е карана два три месеца така да речем? Не ми се вярва антифриза да е в маслото, защото няма каша и не прилича на боза, а с това количество щеше да си е чиста боза. Ако са се покачили 3 mm на щека, това реално в милилитри колко би било? 200-300ml?
  12. Привет колеги, от скоро съм собственик на горе споменатото Ауди 3.0tfsi тип 4ф 2010г. Колата е чудесна, НО има "малък" проблем. Забелязвам покачване на нивото на маслото в рамките на едва 300 изминати км. Маслото се е покачило с около 3мм и е вече на максимум. Предстои смяна тъй като със сегашното е карано вече 9500км. Това което ме озадачи е ,че щеката мирише на бензин, прикачвам снимки също така за да видите и цветът. Отделно имам и голяма загуба на антифриз (1 литър за 300км) при което не виждаме никакви течове. Не виждам също така да има примеси на антифриза в маслото - щеше да стане като каша според мен ако антифриза отиваше там и щеше нивото да се пръска. Няма бял пушек от ауспусите - има пушек но не е като да гори антифриз, също така нямам катализатори. Съвети при загубата на антифриз? Обръщам се към вас със питането: -Има ли някой който да е имал същия проблем? Ако да - как е диагностициран и как е решен в последствие? -Възможно ли е друг вид масла (които да повишат нивото)да се влеят в картера и каква може да бъде причината? -Ако е бензин в маслото, възможно ли е да е от помпата за високо налягане? -Изобщо има ли някакви пътища този бензин които водят към маслото на мотора? -Предполагаеми виновници (дефектирали части)? Прикачвам снимки на измерването на маслото където ясно си личи повишаването му. Всеки съвет би бил изключително полезен.
×
×
  • Create New...