Jump to content

Aleksandyr99

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Aleksandyr99's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, нов съм в групата и рядко стигам до там да пускам тема, но вече пробвах какво ли не и няма резултат. Проблема е следния, карам ауди а3 1.9TDI 110 коня (колата е с чип) и преди около месец смених цялата турбина, защото беше почнала да вие, да тече масло(от към кулера и генерацията) както и почна да прави пикове на 1.8 до 2.2, а винаги е разтоварвала на 1.6. Сложих друга турбина (GT1749V) същата като старата и се оправи всичко, минал съм около 200км с нея и започна да прави и тя пик на около 2 бара. Аз се занимавам с това, 2 пъти я свалям от колата и я качваме на стенда, но всичко с турбото е наред, но както я сложа на колата и я запаля(при студен двигател) от N75 дава -4 вакуум, а от помпата си е -6 бара както трябва да е. Пробвах с още няколко сензора N75, но промяна никаква. Когато вакуума е -4 актулатора на турбото не може да удари в стопера пробвахме да натегнем самият клапан, но нямаше разлика и това ме навежда на мисълта че компютъра му дава този сигнал, защото за другите сензори(N75) съм сигурен, че работят. Карам още и един сеат, който пак е същия мотор и след N75 дава -6 вакуум при студена кола. Проверил съм дали не изпуска от някъде налягане и турбината да се опитва да го компенсира, но не открих нищо. Благодаря предварително ще се радвам, ако някой помогне!
×
×
  • Create New...