Jump to content

Глуон

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Субару

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Глуон's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Нещата вървят на преорентиране към друг автомобил и най-вероятно друга марка. Последните 7 години карах един турбо Форестър и най-скъпия ми ремонт беше 1000 лева - комплект задни амортисьори с пружини Pedders. Е, не прави от 0 до 100 км/ч за 5,6 секунди, а за 6,2 и не може да се мери с лукса на Allroad. Нормално е да искам да го сменя с нещо по-висок клас, но такива цени и ремонти, могат да откажат всеки 😄
  2. Ако колата трябва да се обслужва само и единствено в Порше София, то определено цените могат да скочат до небесата. Иначе не знам къде ги гледате тези цени, но ето примерна справка в един от сайтовете, в които има даже под 1000, не евро, а лева: https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/oem/4g0616031ac?search=OEN 4G0616031AC Та цените започват от 540 лева (предлагам за пълен боклук) и стигат 1700 лева за Билщайн. Май ако с ОЕМ части е рисковано да се поддържа, определено не е моята кола, че да дам още 10-15 бона за поддръжка. Благодаря за съветите 🙂
  3. Четох мнение на един колега тук, че бил купил колата за 20 000 евро от Германия и пътувайки насам, в Сърбия му изгорял компа. Та екстрите всеки сам си ги определя какво му доставя удоволствие и кое му е нужно. Както казах, фаровете не са ми такъв приоритет, че да дам 10 бона отгоре. Иначе ме стресира с тези цени и си направих труда да поразпитам за реалните цени. Оказаха се двойно по-евтини - дюза Bosch е около 500-600 лева. Задна възглавница е 400 лева, а амортисьора е 1000 лева. За турбо не знам, но 10 бона според мен е нереално скъпо. Да, съгласен съм, че колата трябва обстойно да се прегледа, но винаги може да излезе нещо, което не се вижда и от най-добрия майстор За това и гледам да не избързвам.
  4. Мерси за съветите. От екстрите не ме вълнуват толкова фаровете, а по-скоро това, че има здрав автомат, обдухване и подгрев на седалките и спускане по наклон. Прочетох доста и е ясно, че трябва почти сигурно да сменя веригата, което е едни 3500 лева. Дюзите също е задължително да се сменят. Въздушното окачване е ясно, че си трябва внимание и рециклиране ако е нужно. Въпроът е какво може да излезе като сериозен ремонт, защото колкото и да се гледа една кола от специалисти и сервизи, винаги може да изникне нещо. Ясно е, че ако гръмне компа или двигателя, нещата могат да стигнат и 10 000 лева за ремонти, но какво друго би следвало да предвидя като разходи?
  5. Здравейте 🙂 Оглеждам се за покупка на A6 Allroad C7, с битурбо дизела и съм се спрял на тази обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11684859742244288&slink=szeb84 Изчетох за какви проблеми да се оглеждам и, че ми трябват най-малко 5 бона, за да го стегна, но все пак ако споделите мнения за обявата, ще съм благодарен.
×
×
  • Create New...