Jump to content

innerfire

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    W124

Персонална информация

  • Локация
    Pleven

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

innerfire's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ето едно сравнение в реални условия на къси светлини спрямо фабрични светлини на W218 с MULTIBEAM фарове. Както може би се вижда, фокуса в горещата точка под линията на отрязване е по-добър, също така е и по-ярко осветена.
  2. Последните модели на BMW са с опционални лазерни фарове. Лазерните диоди са по-скъпи от стандартните светодиоди. Разглобявали сме фарове на BMW "Lazer" , като до скоро използваха добре фокусирани светодиоди. Попринцип използването на лазерни диоди е урегулирано отдавна. Тази картинка публикувана от BMW малко се различава от реалността, но използват лазерни диоди в секция дълги.
  3. Лазерът се намира зад лупата (горната секция на бифокалната лупа) и е съвместим с изискванията по AEC-Q102 стандарта. Т.е произведен за и намира приложение в автомобилостроенето. В какъв смисъл как работи? Интересува ви как работи P-N прехода попринцип или нещо друго? От функционална гледна точка (в момента става дума за фарове) осигурява видимостта, която до сега, нищо не можеше да осигури, особено за тази консумирана мощност. Да, тук говорим за истински лазерен диод, а не фокусиран светодиод.
  4. Идеята му е да осигури видимост в далечината, поради концетрирания светлинен лъч. В зависимост от ситуацията може да е животоспасяващо. Особено при шофиране с висока скорост, няма алтернатива като източник на светлина, поне на този етап. Избират го хора, които искат да виждат нощем. Ако питате има ли смисъл от него - трябва да видите за да се убедите.
  5. Здравейте, В случай, че ви е интересно, ще ви запозная с последните технологични решения при прожекторните системи. Много хора вярват, че няма заместител на ксенон системите. Това вече не е така. Ксенон системите работят на много високи температури - последствията от това са изгорели рефлектори на прожекторите, помътнели лупи, изгорели изолации на ел.инсталацията във фаровете. Как може да бъде решен проблема? Има ли алтернатива и каква е тя? Единия вариант е Bi-LED/Bi-LED Laser, които е със същите функционалности като Bi-xenon, но с разликата, че в 1 прожектор има 2 LED източника на светлина. Броя на светодиодите в прожектора, както и техният вид, определят далекобойността на прожектора и като цяло яркостта на проектираната светлина. Третият вариант е Tri-LED Laser. Във всеки прожектор има три отделни секции със светодиоди. При запускане на дълги се включа и допълнителен лазерен модул с далекобойност 500 метра, а светлоотразителните повърхности се забелязват от километър. Лазерния модул е с консумирана мощност от около 15 вата. За сравнение стандартна H4 халогенна крушка консумира 55W, но малка част от тази мощност е излъчена под формата на светлина. Основната загуба е под формата на топлина. Именно това предимство на светодиодите и лазерните диоди, ги прави подходящи за използване в прожекторни системи за фарове. Тук сме показали разлика преди и след такава модификация: Пример "Сигурно изгарят много бързо?!" Тъй като прожекторните системи са произведени със селектирани светодиоди и компоненти, не е проблем, дори при евентуален дефект извън гаранция, да бъдат отремонтирани. На практика, ако автомобилът разполага с дневни светлини и денем не се кара на къси светлини, прожекторните системи могат да работят над 10 години. Аз лично съм използвал такъв тип прожектори в продължение на 3 години като единствен източник на светлина във фаровете, т.е и през лятото и през зимата се кара на къси, целогодишно. Използваните светодиоди остават стабилни при работна температура 90-95 градуса. "Знам ги тия електроженки" И да, не заслепяват. Фокуса е по-добър от фабрично вложените прожектори. Тъй като тук има ограничение в размера на прикачените файлове, ако някои иска видеа и снимки, може да пише на Viber - 0878911941. "А как стои въпроса при използването им в адаптивни фарове/завиващи фарове?" Стремим се да поддържаме наличност на преходни рамки от стандартите на Valeo/Hella/Koito/ZKW към стандарта на захващане на Bi-LED и Tri-LED прожекторните системи. Т.е завиващатс функция може да се запази при модификация на фаровете с Bi-LED или Tri-LED Laser. Благодаря за вниманието.
×
×
  • Create New...