Jump to content

HistamineSHOT

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi Q5 2.0 TDI 2010

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

HistamineSHOT's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колата е взимана от автокъща и е внесена от Италия. От продавача нямаше допълнителна информация. На 240000км е като от Италия прегледите в сайта им съвпадат като 2020 е била на 200000км. Иначе отдолу като я гледаха на подемник нямаше активни течове, единствено за носачите разбрах, че са за смяна. Изтече отработено масло с нормален вискозитет.
  2. Здравейте на всички, Вече съм собственик на Q5 2010г 2.0TDI с ръчна кутия. В общи линии таква си търсих и мисля, че попаднах на добър екземпляр. За сега само маслото на мотора съм сменил и съм планирал голямото обслужване след седмица. Имам обаче няколко питания, които възникнаха след първия ден каране из града. 1. Забелязах, че на място и при паркиране волана е супер лек и удобен за въртене. В движение обаче, дори и при невисоки скорости става значително по твърд. Не е като да не мога да завия или нещо такова, но осезаемо се втвърдява до степен да ми направи по-скоро лошо впечатление. Не съм убеден дали това е някаква екстра, свързана със сервотроника или има някакъв проблем. Видя се, че тампоните на долни предни носачи са за смяна (или целите носачи, не съм сигурен)и се чудя дали е възможно от тях да е? Другото е, че джантите са 19ки. 2. Въпреки продължителното каране не иска да вдигне над 70 градуса. При спиране на парно/климатик ги вдигна 1 път. От къде да започна? Знам, че не е само 1 термостат, а и из форума срещнах, че имало и клапи на някави тръби, при което също давало такъв проблем. 3. При зареждане първият път на 15л от почти никакво гориво стрелката показа нормално повишеното количество гориво. След зареждане на още 15л същия ден изведнъж отчете пълен резервоар. Идеи? 4. За добро или зло се оказа, че е изтърбушено ДПФ/катализатор. Въпросът ми е дали са на едно цяло или има отделно катализатор и отделно ДПФ. Това ми е първата дизелова кола и не съм много наясно.
  3. HistamineSHOT

    Смяна на ГНП?

    Здравейте на всички, обмислям в близко бъдеще закупуване на A4 B8 или Q5 от същата генерация с мотор 2.0 TDI. До сега не съм карал ауди (..и като цяло дизел) и приемам идеята да си взема такава кола с доста скептицизъм. Това, което основно ми направи впечатление при проучването е, че вариант 143 к.с. с ръчни скорости е доста надеждна с уговорката, че ГНП-то има потенциала да направи поразия за 3-4000лв ремонт. Говоря за проблема със стружките. Това, което ме интересува е имате ли опит с подмяната на тази ГНП на Bosch, която се води CP4 с CP3 - предишното поколение. В щатите е доста разпространено като интервенция заради по-"сухия" дизел там. Особено ми е интересно за град Пловдив дали има сервизи, които правят такава конверзия. Честно казано си мисля ако взема такава кола превантивно да извърша смяната. Ако имате съвети за покупката на такъв автомобил или конкретно за този технически аспект ще се радвам да споделите опит.
×
×
  • Create New...