Jump to content

Васил Иванов

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А6 ц5 1.8т 150

Персонална информация

  • Локация
    Казанлък

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Васил Иванов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 502.00 / 505.00 слагам. Кастрола: https://maxcar.bg/avtomobilni-masla/castrol-edge-fst-titanium-5w-40-4l Репсола:https://maxcar.bg/avtomobilni-masla/repsol-elite-competicion-5w40-5l Лики Моли:https://maxcar.bg/avtomobilni-masla/liqui-moly-synthoil-hign-tech-sae-5w40-5l Равенола:https://ravenol.bg/product/моторно-масло-ravenol-vst-5w-40-4-л/
  2. И аз съм чел,че за мотор с турбо се слага 5w40 зареди турбото.Имам 3ма познати,които имат 1.8т и си карат с 10w40(2ма от тях) и другия с 10w60(малко им е вдигнал конете).Всички те казват,че нищо им нямало на колите,не горели а дали реално е добре с такова масло-аз не знам🤷‍♂️
  3. Само да отворят главата,да я шлайфат и да я върнат на мястото ми искат 1200-1300лв.Без да подменят вътре нищо.За кола която съм взел под 5000лв,не ми се дават толкова.За това се надявам да е нещо по-дребно,и за това питам тука в групата понеже има хора много пъти по-запознати от мен🤷‍♂️.Ако наистина се стигне до този ремонт-ще си карам така.
  4. Това го пише в книжката на Ауди,за мен това не е нормално.Колкото до километрите-да,сигурен съм че са толкова.Друго което съм почти сигурен,е че не е обслужвана на време.Ако гледам сервизната книжка само-зле е работата.Първото влизане в сервиз е на 21000км,следтова се е сменяло минимум по на 20 000-25 000.Каквото масло да е,за мен това много КМ.
  5. Здравейте, Преди 1година си купих Ауди А6 ц5 1999г 1.8т 150к.с “ANB” автоматик.Колата беше докарана от Германия и не беше карана в България(нов внос).Купих я от човек,на който имам доверие и не успя да свали или модифицира нищо по колата,защото нямаше време тогава.Колата си е на реални 275 000км(тогава).Колата си беше 100% в оригинален вид и дори всяко болче си стоеше където трябва да е(казвам го защото на повечето коли вообще липсват сумати неща).В сервизната книжка имаше информация до 250 000км(2019г),следтова беше оставено картонче с от Арал със смяна на масло(260 000) и вискозитет масло(5w30).Оказа се,че колата идва на 15 000км с това масло и аз минах 500/600км до пълно обслужване.Колата мъркаше с това масло макар и да беше вече на почти 16000.Смених масло,агренажи,водна помна,филтри и всичко останало на 276000км.Започнах 1во с Liqui Molly 5w40 Lichflauf лилава туба,общо взето беше скъпо масло но исках да си е както трябва.Взех тогава 5л и се оказа,че за 1000-1500км не ми стигна 1,5л да доливам.В кулера нямаше и капка масло.Пробвах с добавка,нищо не става…Закарах колата да я гледа майстор,и останови че не била зацепена както трябва(1зъб прескочил ангренажа).1000% съм сигурен,че не сме объркали при смяната,не гонправим за сефте.Майстора мери компресия и каза,че била добре,нещо от сорта на 11 и нещо ми каза.Смених маслото с ново.Четох по форуми,гледах в фейсбоок групи и ми препоръчаха Ravenol.Взех го аз и го смених на 278 000.С него беше по-добре,но се оказа че пак го гори.На 282000 вече бях налял 1,5л и трябваше да се мисли нещо.Гледах ме колата,нямаше никакъв теч..Най-накрая свалихме турбото и се оказа,че е за рециклиране.Цялостно рециклиране като не остана почти нищо от оригиналното(толкова беше зле).Върнаха турбото и го монтирахме.Реших пак да сменя маслото с друго.Този път сложих Repsol EliteCompetition 5w40 и го гореше ама много.Баща ми сложи същото на неговата и пак беше така(неговата никога не е харчила масло).Изглежда ковти масло.Този път 1.5л долях за близо 4500км.Миналия месец го смених отново(всеки път заедно с филтри).Този път сложих Castrol Edge 5w40.Баща ми караше само с такова и нямаше проблем,не знам защо реши да пробва Репсола,както и да е.Минал съм г/у 550-600км от смяната и ми е изгорило 300-400мл.Познати ми казват,че като я настъпя или като привключва и прикъдява.Другото странно е,че този мотор по данни събира 3,5л..Източихме старото и като налях новото,до средата на щеката бях налял 3,1л….Говорих с познати,които имат 1.8т и те казват,че даже близо 4л наливат..Мисля си,че е от картерната вентилация,но колата няма признаци на това.Мотора пее,върви много,харчи даже много малко газ/бензин..Тя е цяла и е свързана все още.Когато е студена,и като я запаля-не къди..Това ме навежда,че не е и за гумички на клапани.. Дайте съвет какво да правя.Да мина към друго масло или да остраня картерната вентилация?Или вариант,който не ми се иска е да се премина към сериозен ремонт на мотора?
×
×
  • Create New...