Jump to content

The.Void

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    А3 8L 1997

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

The.Void's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, от скоро съм собственик на А6 Allroad, а от няколко дена забелязвам един много странен бъг. Като включа на задна и парктроника започва да пищи и на екрана на мултимедията само пресветва за 1 секунда (появява се колата със тея зони отпред и отзад) и ми превключва обратно на медия или навигация, каквото е било.. Копчето за парктроника, ако го натисна или почва да премигва в оранжево или се изключва изцяло.. С парцалче, ако забърша всички парктроници и тръгва до следващо изгасяне на мотора за повече от 10мин, при което пак трябва с парцалчето, макар, че днес изобщо не иска да тръгне дори и с бърсане.. Нови парктроници ли трябва да се сложат?
  2. @vancho20, CDYA е мотора, по талон е 240кс. От автокъща я взех, но не бих препоръчал автокъщата.. Това ми е първа кола, която си купувам и не знам дали е честа практика, но не искаха да ми напишат фактура за реалната сума която платих за колата, доста занижена е на фактурата и в договора.. Може и да си е редовна практика, не знам.. Също когато я оглеждах валеше дъжд и изобщо не съм видял, че на предното стъкло има 2 челенки от камъчета и на единия фар на стъклото има като сълзичка, все едно е леко стопено.. Другата забележка, която не забелязахме с моя човек е, че окачването е било закрепено като да "изкара някой и друг километър", та се наложи ремонт, a също сменихме и ролки на мотора, като тях ги хванахме още на огледа.. Нямах възможност да й направя тест драйв, този от автокъщата се обесняваше как нямала номера, пък сега тия служебните дето имал ги бил дал и т.н... Като цяло я взех за 11 хиляди, но със сигурност трябваше да се пазаря за по-ниска цена.. Според италианския талон е януари 2012 година, така го писаха и в КАТ като я регистрирах, ама не знам дали не е грешка, защото модела е до 2011 по принцип.. Като цяло, когато гледах не ми излизаха много фейслифтови, тази беше от малкото бройки, като другите вървяха 13-14 хиляди нагоре и бяха 2009/2010.. Бе като тегля чертата със сигурност съм се метнал с парите, ама като за първа кола и напълно неориентиран и неразбиращ съм склонен да се примиря, пък и се утешавам, че е Евро5 и по-нова година (до колкото е утеха).. Но освен по-горните забележки, други проблеми няма, няма ръжди никъде по нея, дори и отдолу. Обстойно я провериха в сервиза като я вкарах за обслужване и е сменено почти всичко - масла, филтри, направо цялото предно окачване, дискове/накладки, чистачки, ролки, ангренажи, свещи и не помня още какво..
  3. Може да затривате темата. Сдобих се с A6 Allroad фейслифтовата на прилична цена. Има леки външни забележки, но нищо кой знае колко фрапантно. Благодаря на всички за отговорите и помощта!
  4. @zhelyazA6, естествено по снимки не се вижда.. От няколко дена обикалям по огледи с един приятел..
  5. Извинявам се. Гледам предимно модели 2008 - 2010, 3.0 дизел. Като гледам из mobile и cars има бройки за около 10-12 хил., които на снимките поне ми изглеждат читави. Надявам се да попадна на запазена бройка, а не някоя, която тепърва ще ми се налагат тежки ремонти..
  6. Здравейте, решил съм да си сменям колата и много съм си харесал Allroad версията на C6. Супер много ми допада и като визия и всичко. От 1 седмица насам се ровя и гледам да изнамеря колкото се може повече информация за модела, но попадам на доста различни мнения. Тъй като това реално ще ми е първият собствен автомобил (купен с лични средства и т.н.), в момента карам една А3-ка, която ми е подарък от сестра ми и вече си изпя песента.. Просто не виждам повече смисъл да инвестирам пари в нея да я ремонтирам и реших направо да си взема друга кола.. Както казах, много ми харесва А6-цата, по-конкретно Allroad версията, но имам няколко въпроса, на които не успях да си намеря "точни" отговори.. Какво бихте ме посъветвали да гледам най-вече при огледа на този модел? Някой, ако има някакви съвети ще ми е много полезно. Също, от най-притеснителните ми неща са свързани основно с въздушното окачване и тези възглавници. При евентуални проблеми с тях приблизително колко им излиза ремонта? А на други компоненти? Като цяло ми е ясно, че не е никак евтина кола за поддръжка, но просто ме интересуват някакви приблизителни стойности. Изобщо какви са най-честите проблеми с този модел? Относно ремонтите, по форума попадам предимно на мнения от преди 4-6 години, пък цените най-вероятно са се променили и ми е малко трудно да се ориентирам.. Благодаря Ви!
  7. Здравейте, първо да отбележа, че не разбирам изобщо от коли и ремонтите им.. Та, началото на март имах доста дълго пътуване и се появи проблем с изпотяване на прозорците отвътре.. Обдухването на предното стъкло не помагаше изобщо и се изпотяваха супер плътно, буквално през 20 секунди трябваше да ги бърша с кърпа.. След като стигнах с 300 зора, я закарах до сервиз и се оказа, че е спукан радиатора и се изпарявал антифриз в купето и от там запотяването. Смениха радиатора и нямах проблеми до ония ден. Тръгнах да я паля и из под предния капак се чу много силно изпукване, направо си беше като "гърмеж", после се появи леко виене и някакво странно стържене. Днес пак тръгнах да я паля и пак така "изгърмя", стигнах до Лидл и я оставих на паркинга да напазарувам и удари доста силен дъжд ( градушка ), при паленето пак така "изгърмя" и за 20-30 секунди стъклата бяха плътно изпотени, пусках обдухването, ама нямаше никакъв ефект.. Чак час и поливина след като се прибрах и престана да вали, стъклата се изчистиха.. Не знам това "гърмене" дали е съврзано, колата е на газ, може и от нея да е, не знам.. Но пак се появи този проблем с изпотяването.. Как да проверя дали радиатора се е спукал?
  8. Тоест това което на пода в момента трябва да го развия и да завия нови такива? Защото пробвах да го развия с ръка и не мърда, не съм пробвал с клещи или отверка..
  9. Здравейте :) Отскоро съм шофьор и това ми е първата кола. Като цяло е ок за момента, впредвид факта, че ми я подариха да я счупя :D Въпроса ми е малко тривиален на фона на повечето други теми във форума, но как да си закрепя стелките? Супер много се пързалят и на моменти стелката отива толкова напред, че се оплита в педалите.. На пода имам тези, но предполагам ми трябва още нещо с което да се "заключват". Какво трябва да си търся?https://pasteboard.co/9JcdutRDeUaO.jpg
×
×
  • Create New...