@vancho20, CDYA е мотора, по талон е 240кс. От автокъща я взех, но не бих препоръчал автокъщата.. Това ми е първа кола, която си купувам и не знам дали е честа практика, но не искаха да ми напишат фактура за реалната сума която платих за колата, доста занижена е на фактурата и в договора.. Може и да си е редовна практика, не знам.. Също когато я оглеждах валеше дъжд и изобщо не съм видял, че на предното стъкло има 2 челенки от камъчета и на единия фар на стъклото има като сълзичка, все едно е леко стопено.. Другата забележка, която не забелязахме с моя човек е, че окачването е било закрепено като да "изкара някой и друг километър", та се наложи ремонт, a също сменихме и ролки на мотора, като тях ги хванахме още на огледа.. Нямах възможност да й направя тест драйв, този от автокъщата се обесняваше как нямала номера, пък сега тия служебните дето имал ги бил дал и т.н... Като цяло я взех за 11 хиляди, но със сигурност трябваше да се пазаря за по-ниска цена.. Според италианския талон е януари 2012 година, така го писаха и в КАТ като я регистрирах, ама не знам дали не е грешка, защото модела е до 2011 по принцип.. Като цяло, когато гледах не ми излизаха много фейслифтови, тази беше от малкото бройки, като другите вървяха 13-14 хиляди нагоре и бяха 2009/2010.. Бе като тегля чертата със сигурност съм се метнал с парите, ама като за първа кола и напълно неориентиран и неразбиращ съм склонен да се примиря, пък и се утешавам, че е Евро5 и по-нова година (до колкото е утеха).. Но освен по-горните забележки, други проблеми няма, няма ръжди никъде по нея, дори и отдолу. Обстойно я провериха в сервиза като я вкарах за обслужване и е сменено почти всичко - масла, филтри, направо цялото предно окачване, дискове/накладки, чистачки, ролки, ангренажи, свещи и не помня още какво..