Jump to content

Titi_A6

Members
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А6 4.2 FSI

Персонална информация

  • Локация
    Стара Загора

Titi_A6's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Отскоро съм собственик на Ауди А6 2009 4,2 ФСИ Още като го внесох левия катализатор дрънчеше. Колата си вървеше нормално до вчера/изминал съм така около 1500-2000км/ Левия ред цилиндри въобще не работят добре мотора си промени звука взе да прекъсва и не върви добре, отзад мирише кофти. Явно питата се е завъртяла и го е запушила. Не набива грешки освен когато я понастъпих снощи/кикдаун/ чека взе да примигва и записа Engine Oil Pressure Sensor 001 Upper Limit Exceeded и Solenoid Valve 3(N-90) 008-Implausible Signal Колата е обслужена масла , филтри и прочие, не гори масло реални 232 000 км. Явно е за смяна намерил съм от същия мотор въпроса ми как се сменя? Налага ли се да се вади мотор или може и отдолу. Като гледам няма почти никакво място. Автомобила е спрян и не се кара по препоръки на сервизен специалист. Благодаря предварително за съветите!
  2. Здравейте колеги, Отскоро съм собственик на Ауди А6 ц6 4.2 FSI 2009 фейс. Колата е страхотна но има загуба на антифриз. Когато я внесох имаше теч отдолу от радиатора, смених го+маркуча горе вляво когато си пред колата, капеше антифриз и от там. Нов антифриз_дестилирана вода, но ми прави впечатление че след 1.5 седмица-2 от почти максимум е паднал на минимум. Няма видими течове, поне не виждам, свалях кората когато сменях масла+дефиринциали, и докато беше изправена се отече течност но не разбрах антифриз или масло е. Не качва ниво на щека. Не пуши работи добре, мотора няма грешки. Идеи от какво може да е? Благодаря!
×
×
  • Create New...