Jump to content

ab0ve

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A5 2.0tfsi

Персонална информация

  • Локация
    Varna

ab0ve's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ab0ve

    EPC проблем ?

    Понеже съм в Германия ,преди да оставя една торба пари ,търся мнения от хора разбиращи или поне някакво разумно мнение и съвет.. Колата е А5 2015 2.0 TFSI S-tronic quattro.Та имам от скоро светещ EPC при диагностика излиза код P256300 поинтересувах се из немските форуми ,често срещан дефект е сензора или самият механизъм за налягането на турбото ,при който зъбците се чупят или доколкото разбрах от моя механик тук в Германия е проблемен потенциометър намиращ се вътре в механизма..Според него трябва да се смени целият механизъм заедно със сензора, след това софтуерно програмиране или адаптиране но само в Ауди, а от форумите тук научих, че само механизъм не се продава отделно, а единствено и само с цяла турбина..което тук за жалост излиза доста скъпо. Искам да попитам наистина ли е така, имате ли представа за този дефект/проблем сменя ли се всичко заедно и може ли да се рециклира самият механизъм..? Не мисля че дори има нещо счупено вътре понеже EPC светва само веднъж без значение дали е студен двигателя или е загрял, светна си в движение на пътя, но спрях изгасих колата след минути запалих не светеше повече, закарах я до сервиза изтрихме грешката и вече цяла седмица я карам без проблеми, до онзи ден когато светна отново пак я гледахме на диагностика, отново същата грешка е записал компютъра. Само да отбележа колата не влиза в safemode няма тресене на двигателя никакви странични шумове при настъпване не се усеща нищо няма загуба на мощност не свети check engine..единствено преди 3 месеца спря да ми работи старт/стоп системата, но аз така или иначе винаги я изключвам а доколкото съм наясно това се дължи на акумулатора явно тока е под 50% понеже я имам от година и не съм го сменял.. Вчера я карах на по дълго разстояние 120км без почивка нищо не светна, старт/стоп проработи явно акумулатора се е заредил и е достигнал нужния ток, та чак на връщане по средата на пътя светна ,спрях на бензиностанция няколко минути, изгасих колата после пак запалих без проблеми до вкъщи нищо не светна, явно при определена температура компютъра засича някаква грешка ? Дефект в самия механизъм или само сензора или кабелите нещо правят проблем? Съжалявам за дългия роман за пръв път си купувам кола от ВАГ групата, до сега съм имал само Японци, но с тях никога такива проблеми! Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...