а чисти ли се този филтър или трябва нов щото моята не се опитва да гасне ами направо си гасне.Имам подозрения че един маркуч е спукан и от там влизат мръсотии и запушват филтъра. Извинявам се на колегата че пиша за моите дертове у неговата тема ама нали съм новобранец и викам да не отварям нова за приблизително еднакви проблеми. п.п. уточнявам че моята гасне без да съм и отвивал никви капачки.Просто ей така
Освен това, това е признак, че филтъра на картерните газове не е затлачен. Признак,че е затлачен или че не е затлачен???? И този филтър чисти ли се , сменя ли се, кво се прави? Питам щото май съм със същите симптоми.
[Излезе теста на ADAC Моите Vredestein Sportrac 3 са на 3 място Ти си взел от "особено препоръчителната" категория. Моите са FULDA Carat Progresso - само "препоръчителни" което на мен ми стига като се знам какъв съм състезател иначе зимните са ми някви корморанки дето не им знам модела,обаче пък останах доволен от представянето им в снеговете на Котел на 8 декември.
Здравейте, може ли някой да ми каже колко ще струва демонтаж на ГИ и монтажът му на друга кола(моето Ауди)? Питам щото ми предлагат БРЦ за 500лв но човека иска аз да поема демонтажа от неговата кола,та се чудя дали ще си струва ако е много скъп монтажа и настройкатаи да ми излезе като чисто нов. Който има наблюдения моля да пише! Благодаря!!
Здравейте,един проблем ме мъчи от известно време и накрая реших да го споделя. Имам 80 B4 2.0 ABK 93г. Когато я запаля сутрин през първите 2-3 секунди се чува едно много гадно тракане което спира веднага след това. Дори нямам идея от къде идва щото докато отворя капака да се поуслушам и спира да трака.Дайте някакъв съвет че съм съвсем бос по тия теми. Благодаря! P.S. Това го прави само сутрин когато е студена.