Jump to content

dare__devil

Members
  • Мнения

    78
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Nissan Almera 2.2 Di

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

dare__devil's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мерси за подробните отговори А някой знае ли каква е разликата между 163 и 190 коня.....освен 27 коня obviously
  2. A oт 1.8Т има ли някой който трябва да се избягва? И има ли някое 1.8Т на B6, което НЕ е с 6 скорости, за да отпадне от търсенето...
  3. А с 1.9ТДИ съвсем нищо общо...Не съм състезател. Искам кола да ме вози без много проблеми. Разходът на гориво не е толкова от значение в случая, а по-скоро безпроблемността на автомобила като цяло. Не очаквам 4,2 да харчи 6. Очаквам като го емна на обиколка из Европа да ме върне.
  4. Това съм и писал, ако не е 4,2 ще бъде мапнато А за мен дали се води А4 или S4 не е толкова важно, инак да 4.2 версията да кажем, че е С-ка Що се отнася до цената: 2 S-ки: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11362384448797674&f1=details&slink=4miqi1 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11374579344663407&f1=details&slink=4miqi1 И от другите: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11367493506523815&f1=details&slink=4mi5d0 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381250759216660&f1=details&slink=4mi5d0
  5. Замислям се за покупка на а4, вероятно б6, държа да е с 6 ръчни скорости и куатро, както и в най-добрия случай седан. Двигателите, към които съм се насочил са: 1.8Т 163/170/180/190 коня, идея си нямам каква е разликата между всичките модификации и дали има някоя, която трябва да се избягва, имат ли разлики в цените за обслужване 1.9ТДИ 131 коня , има ли някакви драми с тоя мотор сериозни от сорта на на маховик за 3000 лева, лесно ли се мапва? 4.2 как седи въпросът с обслужването на тоя мотор, има ли някакви фабрични слабости Колата няма да се газифицира, ако се закупи бензинова такава. Ако не е 4.2, би получила ремап и толкова. Автомобилът ще се използва основно за извънградско придвижване и чат пат в София. Ами това е май...Очаквам съвети и мнения, като ще помоля да се съсредоточим в дискусията върху B6 с изброените двигатели, мнения от сорта на: "За тия пари ще си купиш Б5 S4" не са ми необходими. Благодаря!
  6. Предвид отговорите, които получавам на лични, ще направя уточнение - търсят се броните заедно с добавките.
  7. Moже и бартер за нормалните брони, ако има колега на зор и да доплатим
  8. http://www.fourtitude.com/emAlbum/albums/Marques%20(Audi%20Brand%20Group)/Audi%20(Post-War%20Era)/80/from%201987%20(B3,%20Type%2089,%20Type%208A)/(EU)%20Sport%20Edition/Audi-80-Sport-edition-B3.jpg Те такива.
  9. Мерси Ще донавием гайките до долу и толкоз Инак те гайките си имат контра в тях, съмнява ме да се развият...
  10. Снимки явно няма да има, да минем към нещо друго, а именно шок тампони. Амортисьорите са жълто кони, шок тампонът е интегриран в прашника и пластината(шайбата), която го контрира върху стеблото на амортисьора е отделно. Та....слагаме тази шайба, слагаме шок тампона...и виждаме, че резбата се показва с едва няколко мм, крайно недостатъчно да се сложат тампона и другата шайба от горната страна на бомбето и да се сложат гайките. Та....срязахме шок тампоните, така че с една идея да подминат резбата на стержена на амортисьора(да се покаже повече от резбата). Съответно след нареждане на всичко по местата и монтаж, гайките се завиха почти до края на резбата. При натиск на купето тампоните горе не мърдат, тоест вършат си работата. Въпросът е ....под какво напрежение трябва да седят тия шок тампони между шайбата и бомбето, както и гайката на стержена горе, докрай ли трябва да се завие или не? П.С. за отзад става дума.
  11. Дай една снимка да го видим Ако имаш и снимка на кола...супер
  12. А тоя лип...ще го продаваш ли
×
×
  • Create New...