Jump to content

pllp

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pllp

  • Рожден ден 24.05.1986

Друго

  • Kaра
    А4 b5 1.8Т Quattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

pllp's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Питах, защото във всички теми които гледах се говори за тунинг над 300коня, беше ми интересно за по-малко какво трябва да се направи. Добре, и 225 коня си е нещо пак С к04, за 200-220 коня, може ли да се постигне с по-малко модификации, т.е. пак ли трябва кулер и турбо пътища както каза MaXo, друго какво?
  2. От няколко дни не ми дава мира една идея Та ... на много хора се налага да сменят турбото в един момент, но така или иначе като се взима ново, защо да не е някое по-добро. Знам че на 300+ коня се сменят много неща (инжектори, интеркулер, бензинова помна ... и много други сигурно), Но въпроса ми е ако се смени само турбото например с нещо такова: garrett за 1к лв + изпускателни колектори и westgate май трябва тогава може ли да се позтигне нещо от сорта на 230-250 коня, само с турбо, без смяна на инжектори, интеркулир т.е. с по-малко пари и колко пари ще са нужните неща. Сори ако е тъпичик въпроса ми аз мн не разбирам от тия неща, но ми е интересно
  3. pllp

    Турбо на А4 АЕВ

    майстора каза че каквито и сегменти да се сложат няма да има ефект, защото разстоянието е прекалено голямо и дори най-големите не могат да го запълнят. иначе нищо чудно да е чупила нещо, била е отремонтирана коляновия вал е шлайфан преди. ми остава нов двигател да търся като събера пари, но може ли да ми кажете става ли 1.8 без турбо, и 2.6
  4. pllp

    Турбо на А4 АЕВ

    Да не пиша нова тама ще пиша тук, Оказа се че италианския двигател който имам не ства за нищо ... Нямам думи просто, беше правен вече един ремонт и пак износени биелни лагери, задирария по цилиндрите май 2 бяха, оказа че ремонта е непосилен за мен сега двойно повече от предвиденото трябвало нови бутала или набиване на ризи в блока ... абе филм За това ми смениха биелние лагери, и още няколко неща, сега вариантите ми сега са два: 1. Да сменям колата с по-евтина 2. Да покарам така колкото може, и после да сменям целия двигател и турбото Рових в форума но не се ориентирах, може ли да ми кажете колко върви един двигател 2ра ръка, да знам ориентировачно, и също ми е интересно може ли да стане 2.6 литров на това купе и скоростна кутия.
  5. pllp

    Турбо на А4 АЕВ

    Ходи си мнооооого осезаемо по дължина на оста, напречно е малко. И майстора ми каза това че ще почне да харчи масло но мога да си покарам още така. Да предполагам, че няма да е толкова колкото ново, но пак ще си е цифра А всичките ми пари сега ще отидат да се постегне двигателя.Турбото просто ще трява да изчака да посъбера още $ Пък после ще видим ... може да се рециклира ... може да е ново, а защо не и някое по-добро от Garrett Мерси за отговорите
  6. pllp

    Турбо на А4 АЕВ

    Исторята е следната: Клата е на ремонт при доверен човек, за пълна профилактика на двигателя (пълно изчистване, смяна на гумички, лагери ... каквото е износено общо взето), със свален двигател е вече, и човека ме предупреди че ще трява да сменям и турбото скоро защото, като пипнеш оста му, има голям луфт по дължина, каза че луфт настрани може да има малък, ама по дължина на оста не трябва да има никакъв Искам да чуя и друго мение така ли е това което той каза, че ще е кофти ако е така Има ли проблем ако се покара колата така, няколко месеца евентуално, тогава да се сменя турбото?
  7. Ясно и аз така си мислех за това започнах темата, ще се радвам ако дадеш някоя полезна тама .... тя наистина е италианска колата хехехе Значи трябва да се отвори глава и да се смени това което каза ти по-горе. Това остава, така ли?Edit: Намерих няколко теми за промивка, вярно се оказа има послтрадали хора
  8. Нямам доверен човекза съжаление, след всичко изказано, мисля да отида в ХЕЕД 91 на К.Величков, видях че ги бяха похвалили в темата за сервизи, пък и от сайта изглеждат сериозни, ще видя там какво ще препоръчат: дали само промивка или както каза robobug - "пълна профилактика глава" 10х за мненията
  9. Кога да съм го отварял аз питах днес NIKO така е прав си че трябва с майстор да говоря, но то сервизи бол, малки, големи за това питам тука къде да ида, двигател не съм ремонтирал и не знам къде са добри/лоши майсторите, а и трябва да знам какво да кажа да ми проверят, че иначе могат са си правят какво искат и да ме лъжат както си искат Иначе след като чистиха картера не трака така вече, казаха че може да изкара така и 1 месец и една година да я служам дали трака ... но това не е работа, да не мога да я натисна че ме е страх да не стане нещо казаха ми че после трява да се отваря главата, направо основен ремонт излезе както го каза тоя
  10. didoya a какво тогава, промивка и после чистене на картера пак да се махне какво е паднало и смяна на магистрала към турбото или така ли
  11. Едва ли са искали да ми вземат парите само, те дори не предложиха да го отварят (дори не знам дали правят двигатели), казаха ми че с добавки няма да стане всико от главата щяло да слезе и пак да задръсти картера
  12. Да ви кажа мойта болка която ме тормози от извесно време ... Преди няколко месеца колата ми се разтрака яко докато и сменяха термостат, направо ми стана лошо като я чух, питах майстора защо е това, той погледна маслото ... беше яко черно и с някакъв нагар, как да го кажа, не беше чисто, все едно не е сменяно никога, а маслото беше е на 3000км. Оказа се че се задръстил картера с някви нечистотии, изчистиха ми го, но ми казаха, че трава да се отвори двигателя (главата мисля че каза) и да се измие идеално всичко там и после ново масло. Тъй като тогава нямах никакви пари, се отложи малко ремонта, от тогава карам доста по-рядко и то като баба, макс 3000 обората Искам да попитам какво трябва да се направи, как (изобщо мога ли) да разбера дали е за основен ремонт двигателя (със пилене на бутала, сменяне на сегменти, лагери и т.н) или само трябва да се исчисти? Компресия ли трява да ида да ми измерят? Моля кажете какво да направя, къде да ида (някой нкойто разбира от двигатели на ауди) и колко $ще е горе-долу ПС: Сори ако не съм се изразил добре някъде ма не разбирам много от тия неща
  13. pllp

    ABS Пролблем

    Мерси за отговорите, ходих днес да си довършат работата "майсторите" от МотоЕксперт Овча Купел ... оправи се уж, вече не се пуска на всяко крастовище, но пак на направи един път, по пътя обратно от сервиса, то се е видяло че аз ще си го донаместя тоя датчик, поне знам от къде е проблема вече , Благодаря ви пак
  14. pllp

    ABS Пролблем

    Здравейте колеги, имам един въпрос. Днес ходих да ми сменят един лагер отзад, всичко ОК, смениха го , спря да вие до тук - добре ма само до тук Проблема е следния: При ниска скорост под 20км/ч при натискане на спирачката (не силно натискане, ами нормално) се чува тракане отпред , педала на спирачката се усеща че мърда нагоре-надолу като при като от задействан ABS,колела не се чуват да влачат все пак карам с 15км/ч . Преди не беше така. При по-висока скорост няма проблем всичко е ОК. Та какво е това "животно" сега, датчици ли нещо друго ли? Дали е от тая смяна на лагер или просто съвпадение?
  15. pllp

    А4 не загрява

    Мерси didoya за изчерпателния отговор, аз няма да мога да го направя сам, но нищо се одида да ми го сменят. А след тая процедура трява ли да я закачат на комп (трява ли да се чистят грешки ... нещо такова), че по принцип ходя в МариоАуто в Горубляне за по-простите неща, а не знам правят ли диагносика там
×
×
  • Create New...