Jump to content

vesko_bg

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно vesko_bg

  • Рожден ден 17.12.1981

Друго

  • Kaра
    A6, 2,5 tdi (C5)

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Pleven

vesko_bg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. vesko_bg

    Модел крушки

    За късите светлини са Н1. За дългите са Н7. След като отворих фара ги видях . Мерси за точните и бързи отговори.
  2. vesko_bg

    Модел крушки

    Обърках се, изгоря ми крушката за късите светлини, а не на халогена. Какъв модел е за да отида си купя нови крушки за късите?
  3. vesko_bg

    Модел крушки

    Здр. интерсуваме какъв е модела на крушките за късите светлини на А6, Ц5 /авант/, 98г.? Изгорями десния халоген и затова питам за модела. Фаровете са с лупи и нямат ксенон.
  4. vesko_bg

    Шум в мотора

    Няколко месеца преди ремонта мотора стана много шумен. Един ден както си работеше добре я изгасих и след като я запалих започна да работи на няколко цилиндъра, тресеше и клопаще. Затеглих ги на майстор и той и отвори капаците. За радост нямаше криви клапани. От дясната страна бяха изпопадали няколко кобилици и имаше и строшени повдигачи, а от лявата само една паднала. Частите си ги поръчах от Германия /един познат живее там/. Те стават за 150, 155 и 180 коня. Целия комплект 4 вала, 24 повдигача, 24 кобилици, 24 пула и 2 гарнитури ми стъпи на 2500 лв. За сравнение в аутотехника ми искаха около 4000 лв. Ремонта ми го извърши един много добър майстор от Плевен. Владо се казва и се занимава само с VAG. Целият ремонт ми излезе около 3000 лв. Сега мотора работи много добре. Искам да попитам някои сменял ли си е маркуча от турбото до кулъра. Цена и от къде мога да си го взема ?
  5. vesko_bg

    Шум в мотора

    Колега ако не ти се вярва мога да те повозя . И сега по темата. На колата бяха изпаднали няколко кубилици. Колата се оправи след като смених кубилици, повдигачи и валове. Сега мотора мърка , гори по-малко и върви повече. Темата може да бъде заключена.
  6. vesko_bg

    Шум в мотора

    Шумът се чува най-отчетливо в лявата част на мотора /като застанеш срещу него/. Струва ми се,че идва под капака на клапаните, а не от турбото. Смених маслото с 10-40 /преди това бях с 5-40/ и малко намаля, но пак се чува това гадно чукане от двигателя. Най-верояно са повдигачи. Тези дни ще посетя мишо за консултация и евентуален ремонт.
  7. vesko_bg

    Шум в мотора

    Здравейте колеги. От скоро съм член на клуба. Четох доста из форума, но неоткрих точно моя проблем и затова реших да попитам. Става въпрос за А6 2,5 тди /С5/. Може би от месец забелязах че мотора е по шумен. Забелязах го след като по магистралата (изнерви ме един играч) карах 5-6 км с над 200 км/ч (стигах и до 230-240 км/ч на моменти). Може да си въобразявам че е това проблема, но след това го забелязах. Мотора работи равномерно /не мени обороти/, пали от раз. Ускорява добре, с една идея по-бавно от преди /може да си въобразявам/. На ниски обороти шума е по тих, но като го изфорсирам се засилва и като отнема крака от газта се чува най-добре чукането. Познат работещ в аутотехника като приемчик ми каза че са се разклопали повдигачи. Странното е, че се чува само от лявата страна на мотора /като застанеш срещу него/. От тази страна същия човек ми каза че тече масло от гарнитурата на клапаните - незнам дали е свързано с проблема. Почна да пуши повече чевен дим. Забелязах че като почне да набира и се включи турбото изпушва повече /едно турло/ черно от преди и след това изчиства. Може ли шума да е от нещо друго, като например прехвърлил зъб на вала на клапаните? Ако случайно са повдигачи може ли някои да каже колко излиза ремонта /смяната на повдигачите/ и още каквото е необходимо? Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...