И аз се сдобих с така мечтаната от мен а4 1.8т куатро.Уви се започна....Като решиш ,че ще я взимам ходих в унитрейд да ми направят преглед на ходова част,мотор и да замерят турбината.До тук добре...там ми казаха че имам само един кормилен накрайник да сменям и ,че всичко е да си е.....майката .Като нова била.И дойде момента в който днес я карам при мойте си майстори(Краси и Вальо ако някой ги знае,там до пловдивско шосе)и само като слезнаха пак се почна.Според тях имам за смяна три от четирите предни носача.Мога да кажа ,че им имам доста голямо доверия с оглед ,че поддържат колите на баща ми сигурно от над десет г. ,а моите от три и досега не е имало никакви спекулации.Даже всеки път ми взимат по по-малко(за сравнение ако ми се наложи смяната на носачи 8бр. и биалетки и там още нещо ми кажаха 100лв.труд)Мисля ,че е повече от нормално.Както и да е ...Та Краси ми препоръча да си ги рециклирам.Мислите ли ,че е удачно?По тоя въпрос толко...)А сега по другия дето малко ме притеснява.Играят ми оборотите като пусна газта.Падат до към 4-500 и после се нормализират.Знам ,че е писано много и се извинявам предварително.Съмненията са ми зацапана дроселова клапа или стъпков мотор.Мога ли да я карам така за момента и има ли няква опасност за самия мотор?Пак много неща взех да питам,ама като се има предвид че сега се почва)