Jump to content

nicker

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    1.8TQ

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

nicker's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Сложих я преди 15-тиня дена и съм много доволен засега Само за инфо ГИ -то е getplus(не съм чувал досега за тях).Сайта на производителите е autogasitalia.it
  2. при мен проблема беше от разпоена жичка в ключето за газта която не дава добре контакт и работеше когато си поиска.
  3. nicker

    нов колега

    Ако си в София отиди в Мотоман зад Исул.За 30 лв и 40мин. ми го направиха и съм много доволен.
  4. nicker

    1.8Т

    Напълно нормално е .
  5. Имах същият проблем ама и на двата дисплея.След смяна на някви крушки се оправи(казвам някви ,защото не разбрах точно какви са)Комплекта е от десет крушки и струва около 25лв,като те са за цялото табло не само за климатроника.Успех.
  6. nicker

    Доживях..!!! :)

    Браво!На всички пожелавам поне такава
  7. Две години бях към евроинс и мисля ,че плащат добре.От около две години съм към булинс, по стечение на обстоятелствата,но за съжаление(не мое )не мога да кажа повече,тъй като не съм имал щети.Дано са коректни ако се наложи,недай боже!
  8. На мой приятел му придърпваше между 1000-1300об. и след почистването му се оправи,но незнам ти какво имаш предвид под бавно ускорение.
  9. Колеги от дросела беше.След почистването и всичко заспа.Благодаря за отговорите.
  10. Дросел клапара и спетер мотора са едно и също нещо, при твоята кола е дросел клапа.Няма проблем да си караш така, ако не те дразни...Почистването и адаптирането и струва 30-40 лева. Дразни ме и то много.На моменти като падне до 400об/мин имам чувството ,че хидравликата затяга.Проблема не е в 30--50 лв. стига да се оправи ,но имам малки съображения ,защото ми го правеше и на предната кола и след почистване на клапата пак ми го правеше.Обясниха ми ,че дросела и стъпковия мотор освен ,че се управляват от компа и двете нямат нищо общо.
  11. Мой приятел който има сервиз за газови уредби вчера ми обяви цена от 1150лв за италиански ГИ.Мисля да се спра на него.Благодаря за отговорите!С това темата я смятам за приключена.А как се трият темите?
  12. nicker

    Разход А4 1.8Т

    Аз днес си купих колата и градско в София(валя и дъжд и беше лудница....пак)на борда пише среден 14.2.Ще слагам ГИ.Иначе треа да си търся работа в някоя бензиностанция и не на ниско ниво)
  13. И аз се сдобих с така мечтаната от мен а4 1.8т куатро.Уви се започна....Като решиш ,че ще я взимам ходих в унитрейд да ми направят преглед на ходова част,мотор и да замерят турбината.До тук добре...там ми казаха че имам само един кормилен накрайник да сменям и ,че всичко е да си е.....майката .Като нова била.И дойде момента в който днес я карам при мойте си майстори(Краси и Вальо ако някой ги знае,там до пловдивско шосе)и само като слезнаха пак се почна.Според тях имам за смяна три от четирите предни носача.Мога да кажа ,че им имам доста голямо доверия с оглед ,че поддържат колите на баща ми сигурно от над десет г. ,а моите от три и досега не е имало никакви спекулации.Даже всеки път ми взимат по по-малко(за сравнение ако ми се наложи смяната на носачи 8бр. и биалетки и там още нещо ми кажаха 100лв.труд)Мисля ,че е повече от нормално.Както и да е ...Та Краси ми препоръча да си ги рециклирам.Мислите ли ,че е удачно?По тоя въпрос толко...)А сега по другия дето малко ме притеснява.Играят ми оборотите като пусна газта.Падат до към 4-500 и после се нормализират.Знам ,че е писано много и се извинявам предварително.Съмненията са ми зацапана дроселова клапа или стъпков мотор.Мога ли да я карам така за момента и има ли няква опасност за самия мотор?Пак много неща взех да питам,ама като се има предвид че сега се почва)
×
×
  • Create New...