Jump to content

bah4o

Members
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно bah4o

  • Рожден ден 15.06.1981

Друго

  • Kaра
    A4 Avant 1.9 AFN

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

bah4o's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега този детайл се казва работна камера. Изработката не е възможна извън ZF - липсва ти чертеж, а и допуските са в микрони. Най-добре си вземи нова помпа и задължително ново масло!!! P.S. По-добре смени и майстора да няма
  2. bah4o

    Дебитомера ли е?

    Маханично. За сега ще карам така, но все пак ако ме насочите към някой клубен майстор в Пловдив, може и да пробвам.
  3. bah4o

    Дебитомера ли е?

    Благодаря на всички колеги за помоща и най-вече на ifidik. Показанието на количество гориво беше 10.5 Хората в Ауто Юнион коригираха до 4.6 и колата тръгна ...
  4. bah4o

    Дебитомера ли е?

    От Пловдив съм.....
  5. bah4o

    Дебитомера ли е?

    Разбира се че ще проверя!!! Щом се пипа по помпата явно ще трябва да се ходи в сервиз....
  6. bah4o

    Дебитомера ли е?

    При такива милиграми какво трябва да направя? Наистина в ниските обороти колата е много мудна, даже и пали с повече "въртене". На празен ход в момента е с ~30rpm по-малко спрямо преди ремонта. На помпата са сменени гарнитура на капак и гарнитура "електроника", ако може така да се изразя. Това по какъв начин се е отразило на количеството гориво?
  7. bah4o

    Дебитомера ли е?

    Надявам се че този лог е читав... LOG-01-003-010-011(1).zip
  8. bah4o

    Дебитомера ли е?

    Интересното е че колата започна да се нормализира без да е пипано нищо. Започвам да си мисля че измиването на двигателя е причината.... вода, въздушен филтър, дебитомер....
  9. bah4o

    Дебитомера ли е?

    Не, няма катализатор. Пътните условия не позволяваха за тест по правилата. В ниските обороти бавно развива - дори на сфетофар ако не дам повечко газ, имам усещането че ще изгасне. От 1800 оборота започва да върви малко по-добре, но все пак ускорява бавно. Дори ми се струва че и разхода се е вдигнал с 1л-1,5л/100км Какви трябва да се стойностите на МАФ - 2500-3000 оборота 900мг?
  10. bah4o

    Дебитомера ли е?

    Проблема на колицата (А4 АФН) е че стана много мудна. Принципно последно е пипан теч от ГНП и е сменена хидравличната помпа, но не вярвам там да е причината. След преглед с ВагКом съм нарочил дебитомера като източник на проблема, но все пак моля и за вашите мнения. Прилагам и един лог: LOG-01-003-010-011.zip
  11. bah4o

    клапи на парното

    И аз имам същия проблем - колата е загряла, но парното не духа топло. Лятото дори направих промивка на радиаторчето на парното, но промяна няма. Съмненията ми са в същата тази клапа или "някои" температурен датчик в купето.
  12. След падането на температурите и проблема изчезна. Също така и 0.5л масло за 5000км ;-)
  13. Тресенето и тракането са прекалено силни за да е от стартера. Имам усещането че или някои цилиндър или всички не работят правилно.
  14. Колата е със сменен комплект демпфер, съединител и т.н. само преди ~10 000км.
  15. Проблема е следния при палене когато колата е карана и е загряла, се получава много силно тресене и тракане на двигателя. След като загася и запаля отново всичко е наред. Колата е адаптирана на автоматична ск. кутия поради трудно топло палене преди няколко години. Възможно ли е от тук да идва проблема!?
×
×
  • Create New...