Jump to content

nechovek

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 100

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

772 профилни разглеждания

nechovek's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продавам Ауди 1.8т с автоматична скоростна кутия с проблем в скоростната кутия. Колата е в движение. Ес лайн. Ел. огледала хромирани. Кожен салон електрически регулируем. Audi 100 Avant 2.0 16v в движение, кожен салон. Цени по договяряне. На лично или 0888860407.
  2. Значи стигнах до тук . Закарах колата на ремент в бош дружба, след полвин дневен цикъл, майстора каза датчик на хол за смяна и бензинов филтър. ОК колата започна да пали от втория път. направихме тест да сменим дюзите защото ги бях сменил с нови преди няколко месеца, тогава започна да пали от раз, той каза че за смяна е помпата на инжекциона, след това върнахме старите дюзи. Тъгнах за търново. първите два дена палеше от втория път, докато онзи ден отказа пак. Стигнах до следния извод: колата пали единствено без проблем само с дърпане на трета като оборотомера стигне около 800 оборота, иначе само с бутане не пали.
  3. Привет, имам следния проблем и много ще бъда радостен ако някой откликне. Преди известен период от време както си карах колата просто изгасна , пробвах да я запаля отново никъкви признаци на живот.оставих я, отдох сутрина да я драпна и пробера пробвам да запаля и запали без никакъв проблем. Колата върви обаче няма мощност. пробрах я, гася двигателя пробвам да запаля не пали.когато е студена пали като загрее не ще. След четене в форума решавам, че е бензинова помпа, свалям нося при Жан до окръжна болница той я тества на стенд и казва че има 9 атмосфери наляганекоито значи чи била здрава. Сглобчвам колата паля гаса, пак паля гаса никакви проблеми. колата си върви супер има мощност. Обаче решавам да ида на майстор. бОШ под моста Чавдар. Казват че,регулатора за празния ход е преебан (имаше менене на оборотите на празен) и казаха че е време да се сменят и дюзите. Смених ги. казаха че за проблема който съм претъпал незнаели нищо, но помпата била в ред. Оборотите заспаха, обаче започна да пали винаги от вторич път независимо колко време ще въртя, просто на първото завъртане няма грам припалване.на втория пат пали. Всичко до тука добре някък го преглъщам. Отивам на море. Първите три дена пали , забелязвам че то става все по трудно, докато една вечер въртях 20 пъти и точно преди да я оставя врътвам за последно и запали. Реших време е за майстор, купих едни нови свещи и при кварталния майстор смени ги, паленето си остана състото.Той я погледна и каза че има проблен в високото налягане щото в инжекциона некаква клапа била много твърда, с повдигане на тази клапа колата палеше доста по добре. Той каза, че няма какво да направи и трябва да я закарам на бош сервиз.В варна съм отивам бош сервиз закачат я на компа и ми казват че имало проблем в високото налягане , трябвало да си търся втора употреба инжекцион механичен. тои пред мен след като не изкаше да ми запали колата изпусна бензин от мъркуча дето влиза механичната инжекция и факт колата запали веднага. Реших да не се занимавам стом може да пали със спускане на наляганета на бензина. на дригата сутрин пак няма палене. с паяк при майстора при кварталния майстор. от сутринта се мъчи да я запали без резултат, сега казва, че нямало налягане достатъчно налягане след 6 часа мъки никаква надежда за запали, и след пълното ми отчаяние завъртам на полу капнал акумолатор и запали , от там без да я гаса събрах жената и детето от плажа и в София. По пътя : на пуснат климатик колата губи мощност на определени обороти. като изключа колата си върви без никакъв проблем 100- 200 колкото газ и дам .продължавам да карам на климатик , докато в един момент колата загасва по инерция вървя пускам я на трета да я запаля пали от третия път с гърмеж в ауспуха (вероятно от неизгорял бензин в ауспуха докато се е мъчила да запали) изключих климатика минавам 100 -ина километра пак пускам климатика след минута пак същото - загасва , изключвам климатика колата паля по инерция така на изключен климатик и без да гася двигателя се прибрах до софия Първата работа като се прибрах беше да пробвам дали ще запали, естествено не. според мен има няколко проблема. един с климатика (прави ми вчепетление, че има шумене от лагера на климатика) а за другия ще ви помоля вие да кажете ( или е във високото налягане ) мерси прадварително
  4. хиляди благодарности още утре сте го пробвам
  5. някой да знае каде от каде мога да си купя бели километражи за ауди 100
  6. абе тоя дето пуска перките работи защото като загрее се пускат
  7. сега се сетих че не ми работи датчика на температурата на водата сигурно е от него и ако някои може да ме ориентира каде се намира за да си го сменя ще е супер мерси предварително
  8. Imam sledniq problem na audi 100 2.0 16v : sled kato sam karal dalgo vreme i kolata e zagrqla kato q zagasa za okolo 10min i zapalq otnovo ne darji oboroti a napravo gasne , ako q pokaram 5 minuti se opravq, nqkoi da moje da pomogne
×
×
  • Create New...