Jump to content

veskox

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно veskox

  • Рожден ден 10.07.1982

Друго

  • Kaра
    A6 4f Avant

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Видин

veskox's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте издирвам label file : 03G-906-016-BRE.LBL за vcds някой ако му се намира ще съм много благодарен
  2. аз съм сменявал антената на навигацията на предната кола голф показваше 0/0 сателита и местоположение някъде в германия интересното беше че като се движа местеше местоположението
  3. Така да кажа тази вечер какво замерих с vcds при достигане на около 101 се включиха перките и изключиха на около 95-6 като за достигане на тази температура ми трябваше поне 20 мин да поддържам 1500 оборота при външна температура 13 градуса колата я спрях след каране на 84 градуса явно снощи не е бил загрял хубаво двигателя и е направил 103 на този датчик и аз в този момент да съм пуснал климатика и да са се засекли Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  4. Демек спокойно да изчакам колата да загрее до 112 и да видя дали сама ще си пусне перките. На мен притеснението ми беше да не стане нещо че 100+ ми се стори много. Мерси колега ще пиша по късно какво съм установил
  5. Никой ли не може да каже на колко градуса му се включват перките за охлаждане на двигателя?
  6. ами не са запушени но мисля че не се включват перките да ги охлаждат защото като пусна A/C и веднага се пускат и свалят температурата на двигателя
  7. Колеги на колко градуса трябва да се пуснат перките за охлаждане на двигателя днес се заиграх с vcds двигателя покачва до 103 и аз принудително пускам климатик за да охлади че не смея да го държа повече и пада на 83 нещо ми е малко странно колата е 4f 2008 автомат ако има значение 2.0 тди
  8. Към килегите kpematop и Preslito мерси за предположенията оказаха се точно задните тампони магарето
  9. Рейката .... няма луфт не бие на волана грам надявам се че не е от нея проблема
  10. Здравейте колеги, след смяна на всички носачи с нови 8бр остана едно тропане което и преди го имаше, а то се изразява особено на павета да речем с 10-15 км и се натисне леко спирачката и започнат спирачките леко да обират скоростта, натиснат ли се по силно спирачките всичко изчезва, чува се повече от дясно но го има и от ляво, когато се свива на ляво или дясно примерно 90градусов завой на с ниска скорост до 20км и има неравности също тропа доста сериозно, с по висока скорост от 50км+ почти не се чува освем ако неравностите не са от типа изрязан асфалт и леко задигнат новия асфалт или като цяло тропането е в плитки неравности, колата мина през тресачка казаха че амотресьорите са ок не са изпуснали, като да уточня на цялото окачване е одарен по един ключ да няма нещо хлабаво само двете биалетки не са сменени от мен но явно човека преди мен ги е сменил защото си личи че са сменини и нямат проблеми, гледани са накладките, спирачни апарати, в сервиза смятат да гледат тампони на амотресьорите, амотресьорите и стабилизираща щанга ще съм благодарен за акъл какво друго да погледнем
  11. Фара се даржи на 4 болта 2 от горе и 2 в задната страна на фара от ляво и дясно и след това се издърпва напред като трябва да се откачи и куплунга на фара
  12. Проблема е решен оказа се че не са ми стегнали едната джанта и хлабчеше ... колеги внимавайте и вие. Лек и Безавариен ден.
  13. veskox

    Търся капак за джанта

    благодаря за отговора, ами аз така взех джантите без един от тези капаци надявам се да не ми хващат крака останалите
  14. Здравейте имам следния проблем вчера смених джантите но не мисля че проблема е от това, когато карам има леко метално жулене от едното колело което е в такт с скороста с която се движа и когато натисна спирачката леко дори изчезва а от днес при по силно натискане на спирачката се чува и едно пукане което е доста силно мисля че е от предно ляво колело защото при отворен прозорец от там ми идва звука. Някакви предположения Audi A4 1.9 TDI 2003
×
×
  • Create New...