Jump to content

emilaudi

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B4 93г

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

812 профилни разглеждания

emilaudi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, ако някой може да ме спаси с предно ляво черно огледало /механично/ за Б4-ката, нека пише. Преди години пиян или дрогиран идиот с нова 6-ца мина близо до мен и с неговото удари моето - спука ми стъклото, но моето само се обърна, а неговото остана на асфалта. Бързо избяга, а и бях със семейството за да го гоня,... но това са си подробности. Сложих само стъкло, но не е същото - реално колите са много по-близо отколкото ги показва това стъкло. Ако имате за изхвърляне такова нещо пишете, за цената ще се спазарим
  2. Колеги, търся такъв оригинален 15 цолов тас. Може и два, единия ще е резерва. Изпадна ми някъде един от моите и сега адски ме дразни вида на колата без него.
  3. Предвид това, че любимата марка вчера навърши 101 години ви пускам една препратка към Фейсбук с над 6400 снимки от почитатели на AUDI от цял свят: http://www.facebook.com/#!/photo.php?p...id=450232186202
  4. emilaudi

    Писна ми от тва б4

    Ако Б4 е чуплива смени я с Фиат бе баце, ще се родиш Така, мойта я взех миналата година, началото на ноември. Първо хвалба за мочето дато ми я продаде, беше се грижило много добре за нея. Оттогава насам: -ремъци и ролка /една е/ - 60лв + 30лв за майстора -масло /Арал - 10W40/, маслен и въздушен филтър - 78лв -помпичка за течността на чистачките - 8лв + 2лв за маркучета за тая течност -падна ми вътрешното огледало - залепиха го без пари в Кобра -прокапа радиатора, оказа се пластмасово "нещо" на входа му, залепи го човека - 10лв -изчезнаха ми дългите - проблема е в клемите на лостчето /колега тук ми го предложи цялото комплектче за 55лв/, за сега просто вдигнах малко късите, достатъчно силни са и карам така -отдолу е перфектна, без тропане, виене, тракане и т.н. - зимата издържа на едни от най-гадните планиски пътища в Бг, зле почистени и много често заледени и каращи цялата кола да се тресе все едно минава по огромна пита швейцарско сирене и така десетки километри -боята понеже е смарагдово зелена перла явно боде очи, та няколко хубавеца я поодраскаха с пирончета или ключета, но това не е болка за умиране - а също под въздейсвието на мъдри приятели си взех спрей за чистене на заледявания по стъклата /колата е навън, а зимата -20градуса не са рядкост - на 1200м надморска височина съм/ и това ми обели лака на две места, по няколко кв.км., ама майната му Мнението ми е че тия коли са уникални и следващата, която ще си взема ще е пак такава, само с по-голям двигател - моя е 1,6куб. 71к.с. и си се мъчи горкия за 1300кг кола. Ако ли не ще е Ауди 100, оня ден се рових в немското мобиле - има ги под 1000евра и въобще, ама въобще не са за изхвърляне
  5. Определено колега, при нас в Самоков има фирма, която от есента е представител на Кобра и слагат стъкла, лепят и т.н. Отидох при тях, преди да залепят огледалото искаха да махнат металната част, която реално се лепи за стъклото - не ми се чакаше и им казах да го лепят направо, направиха го и вече втори месец няма никакъв проблем. Хвана веднага, тръгнах си без да чакам грам, карах през дупки - проблем никакъв, единствената молба на майстора бе да не го нагласям поне до сутринта - пари не ми взеха.
  6. Колеги благодаря за съветите, това със спрея бих го пробвал най-напред, но след като WD-40 e дал проблеми какъв друг мога да използвам и колко и къде да се пръска?
  7. Здравей колега, Трябва ми превключвател за къси/дълги за В4, 93г, 1,6литра, 71к.с. Не включват дългите и трябва или да оправям клемите или да го сменям. Колко струва и как го доставяш?
  8. Колеги, на мойта хубавица от края на миналата седмица съвсем и изчезнаха дългите светлини. Още от както я имам /средата на миналия ноември/ го имаше този проблем, при превключване от къси на дълги се случваше няколко пъти /2-3 пъти на сто прехвърляния/ дългите просто да не включат, връщах веднага на къси и обратно и всичко беше ок. Но последния месец проблема взе да зачестява - стигна до там, че половината от превключванията вече бяха неуспешни и сега въобще умряха - като премина на дълги няма никои. Къде първо да търся проблема и мога ли да я оправя лесно или да я карам на жичкаджия?
  9. Колеги, мойта колица е внесена от Холандия, 93г, зелен металик. Нещото което ме изненадва при нея са сравнително меките ламарини - имам предвид преди всичко предния капак и вратите. Опря се приятел на капака с дланта, тя хлътна - да покажа на друг как е станал първия фал, натиснах я с пръст, тя пак хлътна. Подпря се един възрастен човечец с колело /по-скоро я опря с волана, залитайки/ откъм шофьорската врата, тя пак хлътна. Освен първото хлътване другите са малки и не си струва им обръщам внимание, като и първото го напънахме малко отдолу и се поизправи, така че и то не е болка за умиране - няма напуквания, няма одрана боя. Мои приятели също с Б4, 93 и 94 години, но вкарани от Италия нямат такъв проблем - натискахме ги по същия начин - не мърдат пущините. Дали холандското изпълнение е по-нежничко или ...? Може ли някои да ме осветли - че ще я пазя ясно, ама е смешно един щъркел ако й се изцвъка и тя да се изкриви. Между другото преди две седмици издържа най-зверската градушка в нашия край от повече от 50г /по думите на възрастни хора/ при това я карах и нито предно стъкло нито ламарини подадоха - има две много малки нагъвания по покрива и една на капака, но в сравнение с хлътванията от натиска с пръст и ръка са си нищо и половина
  10. Честито на марката - взехме първо, второ и трето място
  11. Не се отчайвай, брат - ще се оправят нещата - никога не се върви само надолу, изпитал съм го
  12. Колеги, при мойта Б4-ка напоследък чувам шум като от почващо да реве /да се попробива/ гърне. Имам я от около 7месеца, а е карана на газ от около 8 години. Не знам дали е от това и какво е сменял предишния колега, както и си нямам чак толкова понятие от гърнетата отдолу, колко са какви са и т.н. Въпроса ми е ако е тръгнало да пробива, струва ли си да се кърпи с аргон или е по-добре да се смени и ако е второто, колко излиза горе долу, ако трябва да се сменя всичко или само едното или двете /не знам колко са/?
  13. Колеги, от доброжелатели с мъдри съвети за размръзващи спрейчета зимата, ми се появиха едни гадни обелвания на лака на няколко места на вратите. Колата е с много хубав зелен металик /или перла/ нямам точна идея - може ли от някъде по нея да се види какъв точно е модела на боята й. Всичко по нея е оригинално, не е пребоядисвано нищо. И струва ли си според вас да се оправят тия неща - и може ли въобще да се оправят качествено обелванията или въобще да си карам така и да не се занимавам с глупости, макар и да е леко дразнещо.
  14. Колеги дайте съвет с какво да го залепя? Повърхността е метална и е тежичко /субективно погледнато/. Познати ми дадоха идеи за "капчица", двойно тиксо, специални лепила за огледала с мрежи и т.н. Някои дори ме уплашиха, че с "каникулит" ще се спука стъклото. Ако някой е преживял подобен проблем, моля за хелп, не че ми е толкова притрябвало, но защо пък да го няма?
×
×
  • Create New...