Jump to content

iiskrev

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW Vento

Персонална информация

  • Пол
    Male

iiskrev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Реално бутона го нямам и реших да си направя бутон от Handsfree на Nokia. За това питам. Няма смисъл да разглобявам каквото и да било, тъй като нищо няма да разбера. Единственото нещо от което мога да разбера какво какво подава е самия Bluetooth модул. Него ако го разглобя ще разбера, ама не искам да го пипам, че е китайски и незнам дали ще мога да го събера после. Другия вариан за който се сещам е от някакво Hendsfree да му срежа кабела малко след жака и да меря какво идва на кабелчетата Друг е въпроса, че ми писна да се занимавам и вкрайна сметка намерих в китайския сайт да продават само бутона и си го поръчах. Малко е скъпичък ($13) ама ще си е оригинално и няма да се занимавам. Иначе колегата е прав: за да отговориш на повикване, първо трябва да привключиш на чейнджър и тогава да вдигнеш, но както казва става много бързо и не е проблем.
  2. Закупих си Yatour дигитален чейнджър заедно със Bluetooth kit. Този Bluetooth обаче опционално може да се закупи и с бутон който е опционен и се включва към Bluetooth-а за да мога от дистанция да приемам разговора. За съжаление обаче не съм си поръчал комплекта с бутон. Ако някой има този бутон може ли да сподели трите изхода на жака за какво са? Кой е -маса Кой е +диод Кой е +прекъсвач Ще Ви бъда много благодарен!!!
  3. Тъй като Ники и Мишо в Герман безплатно ще ми кажат какви са ми стойностите на 32-и канал, но са ми на около 25км, а нямам кабел и VAG-COM отидох в сервиза Хеед 91. За Бога НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!! Първо: човека който можел да свърши тази работа бил в отпуск и никой друг не можел (та се питам ако този човек напусне дали ще затворят сервиза или вече няма да приемат VAG автомобили) и второ: да го направят това елементарно нещо щяло да ми струва 36лв!!! Пълни безбожници и бездарници. Бях готов да дам 5лв, понеже тази услуга не струва и толкова, ама айде хората все пак имат кабел и програма, ама 36лв не давам! Има ли някой в Надежда, който това може да го направи? Ще му бъда мноооооого благодарен.
  4. Има ли значение дали колата е топла или студена?
  5. Имам следния проблем: когато двигателя е студен (сутрин или след работа), когато запаля, след около 10 секунди двигателя угасва. Също така не държи 820-830 оборота, а е около 790-800 оборота и съвсем леко играят. Понякога угасва по 2-3-4 пъти. За да не гасне трябва аз да й подавам газ на около 1500 оборота. Когато потегля усещам, че и мощността не е такава каквато трябва да бъде и леко се пъне. В момента, в който колата мине на газ всичко се оправя. Проблем също е, че не набива никакви грешки и реално не можем да разберем „къде я боли“. Сменях, някои неща на принципа проба-грешка, но този метод е най-скъпия и несигурен. Сменях дебитомер със някакъв немски, но тогава стана по-зле и си върнах оригиналния BOSCH, почистихме дросела, сипвах хубав бензин, отпушвах бензинови дюзи (никакво отклонение, перфектни бяха), смяна на бензинов филтър, сменях датчик на антифриза (понеже си мисля, че нещо я лъже че е топла, а тя не е), откачах компютъра за няколко минути и след това карах на бензин за да се самообучи (тук работите се оправиха за ден два и после пак същото). Нищо не помогна. Всичкото това нещо е правено в сервиза на Ники и Мошо в Герман. Момчетата там си разбират от работата, но понякога всички идеи се изчерпват и оправия няма. Някой ако знае къде е проблема да пише, че е от година и половина!!!
×
×
  • Create New...