Jump to content

nasko

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно nasko

  • Рожден ден 14.02.1963

Друго

  • Kaра
    audi A4 B7

Контакти

  • AIM
    Nasko63@ gmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Ямбол

Последни посетители

1548 профилни разглеждания

nasko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей колега, имаш ли рамо за задна чистачка и стъклото на неподвижната част на заден десен стоп/мигач намиращ се на купето за Audi А4- комби, В7 -2007г. и дистанционно с ключ. Ако имаш налични ще ти позвъня за да уточним нещата . Благодаря предварително
  2. nasko

    проблем с оборотите

    Аз имам същия проблем с високите обороти. Мисля че първо трябва да се установят възможните причини и после една по една да се проверят и отстранят.При мен оборотите са в порядъка 1400-2000. Чудя се от къде да започна.Моля дайте ми съвет. Това стъпково моторче къде точно се намира и какво представлява.Ако има възможност да се пусне снимка предварително благодаря. Колата е В3 двигател РМ моножетроник. Пробвах с откачане минуса на акумулатора но проблема не се реши.
  3. Колеги надявам се на компетентна помощ.При мен проблемът е следният.Преди два дни се наложи да карам през нощта и се оказа че нямам къси светлини.През деня това не се забелязва и затова не съм разбрал кога точно е възникнал проблема.Всички светлини работят без проблем с изключение на късите-имам габарити, фарове за мъгла и дългите, само късите не работят.Можете ли да ме насочите от къде да започна проверката за да достигна до проблема .Проверил съм само предпазителите за късите, но при тях всичко е наред.Възможно ли е при включване на лосчето от габарити на къси да има проблем само с тях тъй като при включване на дългите от другото лосче те работят.
  4. Колеги имам следния въпрос дали задните амортисьори на В3 са съвместими с тези на В4? Гледах доста по темите но отговор на този въпрос не намерих. Може ли амортисьори на В4 да се сложат на В3.
  5. Най после всичко е ок.В 12.00часа започнах и в 19 приключих.Който не е свалял горна помпа съединителя и не е обезвъздушавал доста ще ес помъчи.Основнията проблем идва от необходимите инструменти и да бъдат наистина добри. Първият проблем беше с развиването на болтовете за сваляне на г. помпа. най добре да имаш шестограм 6мм но с подълго рамо за да се развиие лесно.След това големия зор е с развиване на щуцера от към двегателния отсек- терсене гайка на зор място.Много е важен ключа 12 да бъде добър. Всички с които разполагах се оказаха калпави и с тях не можах да развия щицера. Наложи се да по обикалям и да си купя нов ключ 12 наистина добър. С него доста по лесно макар и с малки мъки развих щуцера. Оказа се че наистина пружината е така счупена, че една част се подава от към страната на щуцера.Предстои да разглобя помпата и да я отремонтирам.Купих нова на LP на което пише FЕBI- италианска. Колко е добра ще ви споделя след известен период от време. При сглобяването проблеми нямаше.Проблемът се появи при обезвъздушаването. Пак с голям зор развих клапана за обезвъздушаване и смених един куп ключове. Обезвъзшаването ми отне 2часа- много труд хвърлих. По едно време реших да пробвам чрез педала на спирачката както е описано в руската книга чрез лявото колело, но се оказа че е не може да се развие клапана поради това че главата се е заоблила и трябва да мисля да го сменям тъй като не може да се обезвъздушатп спирачките от там. След това за около половин час обезвъздуших и вече съединителя си работи нормално, но ми се струва че отделя доста нагоре. Всичко това направих ползвайки опита и съветите на всички откликнали на моя проблем. Благодарности на всички.
  6. Бъзикането се изразяваше в следното-Два -три пъти сменях сервопружината зад педала като си мислех че проблема е от нея. При поставянето й ако предварително не си мислел е голям зор.Първия и втория път натиснах педала в крайно долно положение и го фиксирах така в продължение на около 20 мин. След като сглобих всичко и регулирах височината на педала втория път се оказа че същия е паднал доста ниско и вече много трудно се връща в горно положение след надигане и при шофиране предавките започнаха да се включват много трудно до момента в който отказаха пред гаража. Сега съм си поръчал помпа и днес ще я доставят. Смятам сам да си я монтирам само незная за обезвъздушаването дали ще е необходим канал и как точно се извършва .
  7. Колеги от много бъзикане педала на съединителя пропадна на цяло точно пред гаража и не можах да включа на задна.Наложи се да загася двигателя, тогава да включа на задна, да натисна педала на съединителя дакрай и да запаля, автомобила леко потегли назад без да отпускам педала на съединителя и след придвижване на достатъчно разстояние да изключа от скорост. Отново гасене, включване на първа и при натиснат съединител отново палене, при което той потегли леко напред, наместване в гаража и изключване от скорост и спиране. След споделяне на проблема с майстор изводът е горна помпа на съединителя. Потърсих втора употреба но се оказа че в момента няма в града, като обещаха за утре евентуално. Питах за цените на новата 107 лв. и 86 лв. Тази от 86лв. казаха че е италианска, а за другата незнам. Въпроса ми е какво да правя нова ли да вземам или втора употреба.Ако е нова италианските стават ли.Някой може ли да сподели опит.
  8. След продължително разгреждане на руската книга за ремонта намираща се тук- http://store1.data.bg/blackwizard/ видях че това е главния цилиндър и е показано какво съдържа същия в това число и пружината, само незнам от къде ще намеря такава пружина
  9. След ровене във форумите разбрах, че има две помпи-долна и горна .В моя случай за пружината в коя помпа става дума. Тази която е разположена в купето захвана с вилка към педела на съединителя.По принципсъединителя работи нормално само дето педала не се връща.Във форумите срещнах най- различни мнения за смяна на гумички, за смяна на помпи, за уморени или счупени пружини. Незнам в моя случай кое е най правилното и какво да предприема свързано с възможно най-малко средства, но да има положителен резултат.
  10. Специални поздравления и благодарности за Николов . При допълнително възникнали въпроси от моя страна се надявам да получа отново отговор. Вярвам че и други колеги ще изкажат своите мнения по този въпрос и ще споделят опит. Тогава смятам да предприема действия по отстраняване на проблема с пружината. Колега Николов ти се оказа напълно прав за пружината , която съм сменял, даже две такива смених, но положението не се промени. Искам само да попитам знам че е доста трудно, но ако имам клещи за зегерката, ще има ли възможност на място да сменя пружината. Трябва да се освободи вилката от педала, след това да се надигне гумения маншон и тогава има доспът до зегерката макар и доста трудно.Ако сваля помпата после ще трябва обезвъздушаване да се прави на системата. С регулиране държината на буталото на помпата , положението за момент се оправи, но после от време на време пак започва да задържа. От руския сайт изтеглих ръководство по ремонт и техническо обслужване на АУДИ 80/90 и на 128 стр. е записано, че педала на съединителя трябва да е 10мм по- високо от педала на спирачката, скъщо така трябва да се внимава при регулиране да не се удря в опората на педалите. Нищо обаче не пише за смяна на пружината на помпата.
  11. Ако някой може по подробно да ми обясни за прижината на помпата. Кое се сваля и как се подменя, от къде мога да я купя.Смених една пружина на педала на съединителя но няма ефект никакъв. Само дето ми се разказа фамилията докато я наместя. Ще очаквам по- подробни разяснения че е страшно дразнещо и се надявам възможно най скоро да я подманя след като получа разяснения. Благодаря предварително на всички.
  12. Аз го имам същия проблем сменях няколко релета но пак продължава да е така.при смяната тръгва нормално с пауза, но след известно време обикновенно когато е студено работи без пауза, после по накое време отново тргва с пауза и после без пауза.Вече си мисля че е нещо в лосчето на кормилото от където се задават различните позиции, нещо замърсено което в един момент окъсява.Когато релето е извадено чистачките работят постоянно. Ако някой може да помогне за този проблем ще съм му много благодарен.
×
×
  • Create New...