Jump to content

rrrado

Members
  • Мнения

    67
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 b4

Контакти

  • Website URL
    http://www.chistobg.com
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1070 профилни разглеждания
  • ggatwo

rrrado's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, имам 4бр. лети джанти от ауди 80 б4 с 4бр.гуми (2 зимни и 2 летни),които може би имат още 1 сезон живот.Джантите имат забележки тук там.Не ми е известно да са криви,докато карам не усещам да имам вибрации по волана.Търся бартер за други 15" лети джанти с гуми (може и с някакво малко доплащане от моя страна) или евентуално за железни джанти с по хубави гуми и оригинални тасове.От София съм.
  2. Това беше мойта красавица Нещо не мога да се справя с качването на повече от 2 снимки затова ще дам линк http://rrrado.snimka.bg/automobiles/audi-a4.541102.21019034
  3. Може би съм се изразил неправилно като съм написал "некачествени материали" за копчетата ,но си е всеизвестен факт че почти няма такова ауди което да няма поизтрити или обелени копчета.Както и да е ,както е написал колегата по горе ако е само за копчетата те се сменят.Лично аз съм нямал проблем с турбината.Колегата Райно правилно ти е казал да обърнеш повече внимание на избора при такава кола,а не да се мяташ на първата която ти изглежда малко по добре.Ако ти се наложи да сменяш съединител,демпфер, прискателен диск или дюзи ще се видиш в приключение и определено ще намразиш колата си.Само за пример ще ти кажа че 1 дюза струва оригинална от порядъка на 1500 лв.,а те са 4.Демпфер,маховик съединител около 1600 лв ако не ме лъже паметта.Иначе за окачването комплект предни носачи(4 бр.) за едното колело оригинлни преди година и нещо бяха около 900 лв.,сега може да са паднали цените. Най добре ще е ако можеш да си купиш такава кола от познат или поне да си запознат с историята на автомобила.Иначе можеш да си намериш и читава Б6-ца за около 13-15 000 лв,но всичко е въпрос на късмет.
  4. Колега принципно повечето Б6-ци са с такива копчета,просто материала от който са направени е доста ниско качествен и се белят много лесно,това незначи че са коли на много километри.Това за фаровете можеш да си го купиш ново за около 30-40 лв.Иначе лично моето мнение че това е един от най хубавите и икономички автомобилите (говоря за 1.9 ТДИ 131 к.с.).За две години експлотация на мойта Б6-ца съм сменял основно консумативите (масла,филтри,накладки), дебитомер - 250 лв. BOSH, Обтегач на пистовият ремък -300 лв.,демферна ролка на алтернатора - 80 лв., спирачна помпа 90-300лв. зависи от каде.Едно обслужване на двигателя - масло,въздушен филтър,маслен филтър,филтър купе е около 220-240 лв.Предни дискове Брембо + комплект накладки Текстар около 250 лв. По окачването за 2 години и всички дупки които успях да нацеля с тази кола (в това число 3 пъти влизам в дупки и късам чисто нова гума) не помръдна.Ако си решил да взимащ такава кола просто я закарай в сервиз за да я вържат на компютър(обърни внимание най вече на дюзите) За мен най правилният избор по отношение динамика,икономичност,здравина е 1.9 ТДИ.Надявам се да съм бил полезен.
  5. Проблема е разрешен.Оказа се нещо много елементарно,едно скъсано кабелче на буксата която е за дюзата за студено палене.Ще сложа снимка за да стане по ясно.
  6. Значи сутринта запалих около 10 минути колата работи на едно място след което просто се усети как почва да работи на 3 цилиндъра ..два и изгасна и повече няма палене... не е изгаснала в движение .Иначе пробвахме всички свещи,има ток по тях да те убие ,а относно умната дюза съм я пробвал на студен мотор,тъй като над 2-3 часа се занимавахме да сменяме свещите,кабелите ,капачки,палец и т.н.
  7. За пръв път чувам за такъв датчик на Хол...Къде се намира?Иначе това с дебитомера ще го проверя утре да не се е откачил. Забравих да спомена че колата сега като се опитвам да я запаля(в началото) притрисва все едно иска да запали обаче все едно нещо и пречи или не и достига .... много странна работа Бихте ли ми дали някакъв телефона на Ради Б4,или кординати къде се намира сервиза му ?Благодаря предварително.
  8. Здравейте колеги тази сутрин колата отказа да работи.ПРоблема е следният сутринта запалих колата без проблем, работи около 10 минути след което започна да притриса,започна да работи все едно на 3 цилиндъра...два и накрая угасна и от тогава до сега не мога да я запаля.Всики свещи,дистрибуторна капачка кабели и палец са нови.Установих че дюзата която е за студеното палене не иска да подава бензин когаот е вързана към буксата,но когато я вържа директно към акомулатора изплю бензина.Предполагам че проблема е някаде по електроника(недостига ток до тази дюза за студено палене),но ще съм благодарен ако чуя и други мнения по въпроса,къде мога да намеря евентуално проблема. Или да ме насочите към добър жичкаджия. Колата е със двигател 2000cm3, 115 коня бензин.
  9. rrrado

    Въпрос за Ауди Б6

    Колеги сори за тъпият въпрос ама къде да ходя да ми препрограмират ключа чрез този "ВАГКОМ"...Всмисъл да ме насочите към някой сервиз ?
  10. rrrado

    Въпрос за Ауди Б6

    Колега къде се намира това Равена и колко парички струва?Иначе незнам дали имам фабрична аларма,знам само че с дистанционното на ключа от както я имам колата си отключвам и заключвам без никакви проблеми,обаче сега в Армеец измислили че нямало значени коя година е произведена колата трябвало като се отключва и заключва да писка и понеже не ми се занимава да мъкна още дистанционни с мен се чудя какви опции има хем да писка като отключваш и заключваш с ключа,хем да си ползвам само това дистанционно
  11. Здравейте колеги чудно ми е дали е възможно оригналният ключ(който е като дистанционно) за Ауди Б6 да се направи или програмира така ,че когато се заключва и отключва с него колата освен само да мигат мигачите и да издава звук?Някой дали се е интересувал от подобно нещо или пък да е извършвал подобна операция?
  12. колеги направо ще се побъркам цял ден ходя на огледи на а4-ки и няма нито една 1итава братче всички са под всякаква критика направо съм се отчаял.. П.С .Взимам си думите обратно за това че 1.9 ТДи автоматик не върви...днес карах едно което ме очарова със вървежа си но то пък имаше други сериозни проблеми
  13. колеги разбрах че не трябва да се заглждам по 2.5 TDi,макар че в нета е залято от тях а какво е мнението ви за 1.8 Т ?
  14. Днес гледах едно Ауди а4 1.9 тди 110 к.с автоматик...останах крайно разочарован тази кола не вървеше ама хич...предполагам че проблема беше в колата защото едва ли всички а4-ки са толкова лагави и бавни и т.н.Имах чувството че на тази а4-ка турбото дори не бачкаше.Ще погледна и други а4-ки с 1.9 тди,но определено кола с автоматик е много гот да караш.
  15. А как седи въпроса със скоростната кутия?Автаматите добри ли са на 1.9 Тди 110 к.с? или да ги избягвам?
×
×
  • Create New...