Jump to content

azareus82

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно azareus82

  • Рожден ден 8.12.1982

Друго

  • Kaра
    Audi B4 2.0E ABK

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    Azareus82

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Vidin

azareus82's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей колега, интересува ме имаш ли и каква е цената за вънншен темперетурен датчик (този в бронята) за Ауди Б4 Авант 2.0 АБК - 115к.с. и за същият модел кола, датчика, който се намира във въздухосборника за свеж въздух. Благодаря предварително!
  2. azareus82

    Проблем с климатик

    Здравейте колеги! При мен възникна следният проблем с климатроника: След като започна миналото лято да включва след продължителна работа на компресора, тази пролет отидох на майстор да го напълнят като смятах, че това се дължи на ниско ниво на фреона. Човекът го напълни и пусна тестовете на контролният панел, след което каза, че има някакъв електрически проблем, но той не се занимава с това. При директно подкарване компресора си работеше и духаше лед! От там отидох при един жичкаджия, който го погледнал, проверил контролният панел за судени спойки и разни такива, но нищо не откри. Изпратиме да намеря друг панел и да пробваме с него понеже смяташе, че е от самото копче. Аз ходих и пробвах с друг панел, но разлика нямаше. На първо палене, климатроника включва за колко минута ( може и по-малко да е) и след това изключва ....??? Днес си поиграх и на показанията от диагностичните кодове показва темперетура на датчик във въздухозаборника за свеж въздух от 11-11.6 градуса и датчик на таблото пак почти същите стойности ... Как да процедирам колеги? Благодаря предварително за помоща!
  3. Колега мерси за полезния отговор. И аз като теб вече няколко пъти съм вадил помпата, така че с нея проблем нямам при ваденето, но искам да погледна цедката да не е задръстена и да я изчистя. Незнам как този целият детайл може да се извади от там Четох нещо за ключ, с който се отвивала цедката ама идея си нямам за какво иде реч.
  4. Колега точно при опитите ми да извадя "кошницата" се получи това разпадане на тези тампони и едната част започна да се движи свободно, но не и да излиза от цялостния пластмасов детайл. Аз за това и поставих въпроса тук за да не му прилагам сила след която да имам нужда от нов резервоар.
  5. Здравейте колеги, питането ми е как да сваля пластмасовата вана от резервоара на ауди б4 бензин? Прочетох на няколко места за това, че се върти обратно на часовниковата. Но кое точно се върти от цялото пластмасово изделие в резервоара ? Понеже аз направих опит да завъртя само около двете скоби, които крепят помпата, но ефекта беше поразителен. Успях да разместя гумените тампони делящи цялата пластмаса на няколко нива и предполагам служещи за обирането на вибрации, и стбилността на помпата. Та ако някой колега се е заемал с това начинание да ми разясни кое точно трява да излезне и как става. Благодаря предварително.
  6. azareus82

    Проблемен стартер

    В крайна сметка "майстора" отремонтира стартера, като за основен проблем изтъкна "завличането" при студено палене, а това завличане идвало от слаб акумулатор. Иначе проблема е бил затягане пружинките които натискат самите четки и стопен четкодържател. Незнам сега съм в шах и започвам да търся проблема в токовете и утечка някъде. Но все си мисля, че слаб акумулатор няма как да стопи четкодържателя... Някой да се е сблъсквал с нещо подобно ?
  7. azareus82

    Проблемен стартер

    Благодаря на всички колеги за оказаното съдействие! След малко карам колата при "майстора"( любопитно ми е той какво ще каже), след което ще пиша за развръзката по прословутият стартер отварян 3-ри пъти за 3 месеца
  8. azareus82

    Проблемен стартер

    Нещата които керековски описа, много наподобяват работата на стартера преди да спре тотално.
  9. azareus82

    Проблемен стартер

    Добре де ама платих 70лв. за пълно рециклиране, четки, втулки там незнам си кво още и след 2 месеца няма никой Нещо не ми се връзва ако ще помогне искам да допълня, че сутрин на студено палене въртенето му беше леко накъсано, като при слаб акумулатор, но не е така защото акукулатора е нов и си е ОК ...
  10. Здравейте колеги, проблема ми е следният. За около два месеца ремонтиран стартер отказа от един път. Та питането ми е следното: Възможно ли е някои проблемен компонент от колата да скапва толкова бързо стартера или причината е в "майстора", който направи освежаването му? Става въпрос за Ауди б4 2000к.б., 115к.с., АБК мотор, 94г. Да допълня само, че замерихме и си показа, че е проблем в стартера, но още не е отворен за да се види какво му е точно.
  11. Колеги видях тази тема и реших да пиша тук поради сходство в проблемите ни. Описание: Ауди Б4 2.0 115к.с Авант с АБК мотор(има и газова уредба). Проблема е, че сутрин когато е много студено не иска да запали. След като я бутна и запали, после няма проблем цял ден пали от " четвърт" . Сменени са свещи,дистрибуторна капачка,палец, акумулатора е нов " Магнет и Марели", бензиновата помпа е замерена и подава нормалното за модела налягане. Та както казват: "Ток да те убие, бензин да те удави и неще" Когато не е много студено сутрин след няколко завъртания пали, но не винаги. Бих искал ако може някой да ме насочи, къде да търся проблема. Четох разни теми за 5-та дюза и темперетурен датчик ама ако някой е наясно да ми разясни малко и на мен моля. Забравих ако е от полза да кажа, че и ламбсондата е откачена. Помагайте, че последният път превъртях и от въртене си стопих четките на стартера, та и за това дадох 60 лева
  12. Много интересно се получиха нещата! След като свалих акумулатора за 6-7 часа и го заредих! Вече няколко дни колата си пали все едно нищо не е имало Та започвам да се чудя дали не е била натрупала грешки и от престоя без акумулатор, да е изчистила грешките? Или другото което си мисля просто да е бил слаб акумулатора и да не е подавал достатъчно стартов ток, макар че си въртеше поне според мен нормално.
  13. Колеги имам много странен проблем. Прегледах подробно форума и при всеки проблема е, че пали трудно когато е топла, а при мен е точно обратното, на студен мотор няма палене! Става въпрос за Ауди 80 Б4 2.0 94г. Изтинал ли е мотора единственият начин да запали е с бутане, а като я бутна пали от четвърт! Та исках да се посъветвам с вас преди да хвърля пари за диагностика! Ако някои е имал подобен проблем нека каже, къде е открил повредата. Благодаря, Ви предварително! Забравих да добавя, че когато неиска да запали се чува едно постояно цъкане на реле 208, когато е на контакт.
×
×
  • Create New...