Stelian Kirchev
Members-
Мнения
141 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Stelian Kirchev's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
AUDI Navigation Plus RNS-E 2013 SpeedCams Edition
Stelian Kirchev отговори в темата на didodido - Техника / Електроника
Файловете ги дръпнах, но как да запиша 7200мб върху 4.7гб? -
Bayerische Diеsel Power Meeting
Stelian Kirchev отговори в темата на verter - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Владо знаеш, че това е тестова дръпка и го сложиш защото имаше интерес. Финалното клипчето е готово и стана уникално, а твоя интериор е станал един път. http://www.tuning.bg/avto-novini/audi-a6-v6-3-0tdi-224hp-vs-bmw-535d-272hp-32116 Целта беше да си направим кефа и да ни останат кадрите за спомен, нямам за цел да изпъкне едната или другата кола. А края можем да го заснемем пак с повече камери от 0 и от летящ старт. До две седмици започваме с другите коли, така че да няма субективно мнение -
+ смяна деферинциал
-
Bayerische Diеsel Power Meeting
Stelian Kirchev отговори в темата на verter - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Привет, клапата на e60 535d не я отварям и затварям аз, автоматично е. Няма значение каква е колата, въпроса е как се отнасяш с нея, подръжка, експлатация... емоция. -
започна да липсва алл лийл виакъл, 1.5ч. направих излизане от подземния паркинг. Вече имам 3 кила сол в багажника.
-
Смяна на свещи, софтуер (заради MP3 DVD и прибиране на огледала ), масло, филтри, антифриз, накладки, гуми и джанти.
-
от 2008г. си е стояла в шоурума и нормално с начална цена от 70 000лв. по онова време. А ти защо си се заглеждал по други госпожици?
-
Точно това от шоурума на Порше взех
-
Моето Ауди беше без DPF и вървеше много добре, но исках нещо по-бързо. Новите сиви и старите бордо седалки. Опциите на новите са с пълно регулиране ел. на: - горната част на гърба - надулане на странични упори - опора на краката - възглавници зад врата. - ломбални упори + подгрев Това са моделите наЕ60 без кожа и с частична кожа, по-слаби са от тези на Ауди с алкантарата. Тези долу са с кожа Комфортни в ляво и Спортни в дясно, но без регулиране ел опора на краката, странични и врат. Тези са на M power, и отдясно вариант всички екстри + обдухване и допънителен шев. Сори за забавянето, но ми трябваше повече време да събера снимките голяма част от тях личен албум.
-
RS6 и M-ките не са всекидневни автомобили.
-
Да няма огромен кеф в максималната скорост, освен ако не гониш с някой колега тип слалом. Определението за спортна кола не е само максимална скорост, която рядко се ползва в БГ. Основно качество за мен е еластичност при доускорение. Става въпрос за доускорение в диапазона 30 до 80 км/ч, от 80 до 130 км/ч, а по магистралите и от 150 до 200. Друг важен фактор е и старта от 0, т.е. кефа при старт на сфетофар от 0 до 70-80 примерно. Тук искам да подчертая, че не говоря за нервно рейсърско поведение, а просто за вдигане на адреналина и удоволствието от шофирането, а не просто возене. Някои неща не могат да се опишат, като звука от изпускателната система при рязко увеличаване на оборотите, изключване на системите и мириса на гуми и последвалото учуденото изражение у другия водач. Разбира се удоволствие от шофиране получавам, и когато направя път на пешеходец или някой друг в движението прояви уважение към мен.
-
Радвам се, че става добра дискусия. Не е нужно да лобираме 100%-во за определена марка, защото караме това. Умишлено или не, стратегия или възможности, всяка марка има свойте преимущества и недостатъци. В аудито си се возих много приятно, с огромно чувство на лекота в управлението, като започнеш от волана, скоростите, педалите, всичко беше финно и удобно. Двигателя работеше перфектно, ускоряваше с една плавна мощ. Возията беше на добро ниво, а относно задвижването - то никога не е ме предавало - качвал съм баири, където други марки закъсваха. НО някак по улицата все ги заглеждах тези лоши 5-ци с M пакет. Имах възможността за 3 дни да покарам най-бързата 5-ца, и от този момент се будех с обявите за BMW-та, и лягах с мисълта M5. И в този ред на мисли стигнах до 535d пълен M paket. В началото ми беше много странно поведението на автомобила и много несигурно. Отделно, че управлението е много по-грубо от AUDI, с натискане на газта колата реагира много агресивно. Но след 1 седмица започнах да добивам кораж и при всеки по-остър завой изчислявах как да вляза за да поднеса "дупето". На околовръстното, от разклоненията с кеф се включвах в движението с натиснат педал на газта и за секунди бях в лява лента. Лятото хубаво, но да видим зимата.
-
Да внесем малко факти, относно продажбите в този клас: Audi: 0,9 Mio. sold Jan- Nov 2010 | 11 different models BMW Group: 1.16 Mio. sold Jan- Nov 2010 | 15 different models Mercedes: 1.05 Mio. sold Jan - Nov 2010 | 16 different models Което е оправдано, той като AUDI продаваха модел на 2 години. Какво пиша за моята петица, дори не си разбрал каква е.
-
Тук съм съгласен, че Quattro е системата за 4х4, никъде не съм казал че не е добро. Но виж едно видео, което ме изненада.