Jump to content

Audi_A4_1.8i

Members
  • Мнения

    217
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Audi_A4_1.8i

  • Рожден ден 4.09.1980

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8 20V 1999

Контакти

  • Website URL
    http://www.cardomain.com
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1848 профилни разглеждания

Audi_A4_1.8i's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодария ти много!!! Виж за лостче от лада не се бях сетил, но и аз по "обиколен" начин го отстраних, не с оригинално, щото пак ще се стигне до същото, като гледам как кофти е направено от ауди...
  2. Ти ми ела аз да ти кажа кой е мизерник, смешник Какво да се прави, требва малко и от такива като тебе, иначе кой ще трепем! Аиде и не се коси бате, и тебе ше те огрее
  3. Да ви кажа колеги, осезаемо по добре върви колата, направо даже се изненадвам от вървежа)))! Някой може ли да обясни каква е тая клапа и какво регулира?!!!! Имам чувството че и разхода падна, и то много прилично даже... Очаквам мнения от Вас! Попитах в юнитрейд и се оказа, че нова е 375лв. Частта е с номер OGB 133 619A. Имало няколко вида, но това е просто за да ви насоча към детайла. Аз вече го оправих, но много искам да знам как работи тази система и какво контрулира, докато работи в входящите колектори, изглежда въздух, но какво точно прави.....
  4. Да, това е на по-новия двигател. Аз да ти кажа го отремонтирах по български. Сега имам чувството че колата отпуши осезаемо! Ще покарам още малко и ще споделя впечатления!!! Благодаря все пак!
  5. Как да кача снимките колеги?? Нещо блокира сайта като дам : изтегли....
  6. Абе не мога да си намеря кабела за трансфер! Аз яко я разглобих, и видях какво ми трябва. Тая джаджа е много странна. Направена е супер "афиф"! Вижте си и вашите дали са здрави!!! Това е една вакуум кутийка цилиндрична, намира се като застанеш отпред на двигателя, веднага е захваната за входящите колектори! Няма как да я пропуднеш! Странно е, но при мен това никога не е работило, а съм сигурен, че ако го оправя нещо ще се промени!!! Погледнете си и вашите колеги!!!! Така направено, ми изглежда супер чупливо!!!!
  7. Между другото, преди малко пробвах също и с каноконлит да залепя нещата, ама не....така като гледам, дано успея да намерия тая цялата щуротия някъде втора употреба! Поне да кажете къде да ида......ще съм благодарен, кактово и да прави тази системка, искам пак за проработи и дано успея да намеря втора, че иначе мира не ми дава....
  8. Колеги, преди малко нещо работех по двигателя и реших да го форсирам от жилото докато съм отпред и отново чух странен шум от тая пластмасова кръгла кутийка която е към пластмасовите входящи колектори. Тя е вакумна и при подаване на газ изтропваше доста неестествено, нещо което ме озадачаваше доста време. Та...махнах капачето и видях че системата е счупена там вътре! Имам снимки, ще прикача за да видите. Но сега нямам кабел на телефона и не мога да ги разтоваря. Тази система явно от доста време е била счупена, тъй като това го чувах от години... Има някакво пластмасово краче което е захванато посредством ябълковиден пластмасов накрайник за нещо като клапа която отива към колекторите. Значи, когато подам газ, за секунда крачето от вакума се вдига на горе и би трябвало да дърпа механизма, който отива към колекторите. Незнам за какво е тази система, но ми мяза на нещо свързано с промяна на газовото разпределение ли....незнам, но си мисля, че трябва да работи. Но като гледам, това чудо незнам как се оправя, от къде да си купя тази част или въобще какво от тук натам трябва да направя..... Моля помогнете със мнения, цени и варианти...
  9. Така е, ако най-често сменяемите консумативи се окажат различни, ще е приключение....но лека по лека назнайвам по-малко, нямам приятел с щатско ауди обаче, ако имах щеше да е лесно. Ще видим тая тема с различията е доста важна и интересна..за мен де....
  10. Ами виж, за евентуални разлики в частите и системите не съм се замислял. Чесно да ти кажа сега като премисля освен външно някои детайли, които за САЩ са стандарт, не би трябвало да има кой знае какви разлики! Гледах го онова и вътре и вън, но всичко си е еднакво. Двигателя, незнам наистина не знам, но пък на твоя приятел кабриото не е ли от САЩ? Те повечето са внесени директно от там. Ако е така, попитай го ако можеш за "драстични" промени, че ми стана интересно!
  11. ХХммм, и аз така чувам, уж се ровя за инфо ама няма много....май никой във форума не кара такова. Най - вероятно ще го взема в един момент тоя модел. Ще се ровя още де, като имам време....
  12. Ми защо пък не??? И аз съм на това мнение! Както и да е, да не зачекваме тази тема че е неизчерпаема, аз мисля, че има смисъл да се кара на газ, заради ниските ни заплати и сравнително скъпия бензин! ГИ ти дава възможност да се качиш на по-пъргав двигател за "нормални" за БГ стандартите пари за гориво, разбира се ако колата се експлоатира достатъчно! Аз карам доста, и ако придобия така мечтания 3.0 бих монтирал ГИ. няма лошо.... Но издеята ми е, дали накои тук в този форум има такова или поне дали има няканва представа за този двигател! Цените на такъв модел ауди в САЩ, препоръчан от много близък мой приятел в Чикаго варират от 10 000 до 17 000 долара. Невероятно запазен такъв аз лично намерих в чикаго за 12 000 долара. И можех даже да го пусна на изплащане за по около 200 кинта на месец, там де, т.е. при завръщането ми в БГ, го копувам на името на моя човек, и си карам в БГ без да плащам необяснимо високите данъци, а само месечната вноска и данъците на колата, които са сравнително смешни пари, в сравнение с нашите такива. Та мисълта ми е, просто какви впечатления имат, "щастливците" притежавали такъв мотор на този модел! В линка който прегледах, не става много ясно за какво иде реч! Ако има някакви статии или инфо, ще съм благодарен ако прикачите нещо за двигателя!
  13. САМО НА ГАЗ братче, и 6.0 да е, ако е на газ, евала!
×
×
  • Create New...