И при мен го има същия проблем. Като свалих кората и видяхме, че отпред между двигателя и радиатора е в масло. От горе се вижда, че има, но не може да се определи от къде е точно за момента. Казват, че е доста скъп ремонта, някой има ли идея?
Това дава като грешки
Снимка
По-големия проблем е третия, между 3-4 там се включва в авариен. Но така мога да я карам, че да не създава проблем, но е досадно с оглед че е автоматик постоянно да я дебна между 3 и 4та!
Здравейте, От скоро (4к км) карам въпросната 4ка. Напоследък не иска да превключва от 3та към 4та когато я под натоварване (над 2000 оборота), опитва се да включи 4та но връща на 3та и понякога го вкарва в авариен режим. При леко каране и ръчно привключване на предавките без да се напъва колата включва и поема след това ги изрежда до 6та. Не съм обслужвал нито ъпдетвал кутията. Някакой има ли опит с подобен проблем? Благодаря предварително
Здравейте, и аз имам същия проблем и трябва да го правя скоро. Обясниха ми че когато е студена няма проблеми, но като загее колата и я изключиш и електрониката на турбото забива.
Здравейте, хвърлил съм око на една А6-ца 2005, ако може малко информация за колата като здравина на окачване, двигател, подръжката и т.н. И като сравнение с по-малките двигатели (2.7TDI , 2.0TDI). Благодаря предварително
Привет на всички, имам автопилот на колата ми ама от както я купих не работи. Audi - 100 - 1994 - 2.0 - 115к.с. Имаше една мембрана чрез която прави вакум и задържа жилто беше изгоряма от времето и топлината на двигателя, смених я с оригинална но пак не заработи. Някои има ли идея дали трябва да се направи нещо спецялно след като се смени тази част или трябва да заработи ако няма проблем. Вакум помпата е пробвана работи. Благодаря предварително!!