Jump to content

Alehandro

Members
  • Мнения

    112
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Последни посетители

879 профилни разглеждания

Alehandro's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продава се Nokia E71 White на 4 месеца Купен в края на Юли 2010 от МТел - незаключен, бял цвят, запазен (ползван от жена и продаван от нея) с оставаща гаранция до Юли 2012 Цена: 320 лева Местонахождение: София За контакти: 0889 10 52 52 - Радост
  2. Незнам какво са си мислили в Порше като са одобрили Панамера - колата е ПОТРЕСАВАЩО грозна - видях я на живо и в БГ и в Германия миналата седмица ... от този тип коли, които трябва да се успокояваш, като си припомняш данни за ускорение и мощност и да форсираш за да слушаш звука, иначе не радва окото и не те кара да я заглеждаш като Куадропорте да речем ... някак грозна на паркинга седи ... масивна, нехармонична задница и агресивна лека предница ... тази кола според скромното ми мнение ще бъде пазарен неуспех и идва напълно излишна ... както каза Ричард Хамънд "липсва ми времето, когато влизаш и казваш - Исакм Порше, и те питат Какъв Цвят?..." а и те в Топ Гиър добре я описаха колата
  3. Alehandro

    VAG отвътре

    Нормално е да се правят по 3,31млн автомобили на година ... Ауди около 1млн., ФВ малко повече, шкоди, сеати там всякакви и то става ... Иначе това със сливането с МАН , Скания и сума ти други производители с ФВ мен малко ме плаши ... отиваме към нов вид световен комунизъм, колата ще е 1 или най-много 2 марки, компютъра ще е 1 марка ... Саджем и Алкател вече правят телефони само за Водафон и Т-Мобайл, Нокия ще залее пазара на Мобилни телефони (Сони-ериксон е на хуманно дишане, Моторола също) само Самсунг и LG останаха да се борят и така ще постигнем мечтата на ЛЕНИН - всеки ще има по 1 еднакъв продукт с другите ... Липсата на конкуренция довежда до спад в качеството и лишаване на потребиталя от реален избор ... Бентли не е Бентли а е преоблечен ФВ Фаетон, Бугати никога не са правили 16 цилиндрова кола, Ламборгини вече не е Ламборгини а голямо Ауди ... нещата не ми изглеждат добре ... незнам за вас ....
  4. Нефта от вчера до днес 06-07.08.2008 се движи около 118-119 долъра, това са си чисти -20% от най-върховите моменти 147-148 долъра на балел. Интересно че няма дори -10% намаление по бевзивостанциите ... от 2.43 до 2.26 са само -6.5/7% а трябва да видим едни -16% по мое скромно мнение или поне около -13-15% да речем, при положение, че ДДС-то е 20%, но вече върху по-ниска стойност а Акциза е фиксиран ... Нещо ми се струва, че ни клатят страховито ...
  5. Всъщност за това предпочетох на ЛС ... за да не стават заяждания, наистина не ми е това идеята
  6. май не се разбираме нещо ... нито съм казал че е странно, нито нещо друго - ще го кажа по този начин: Моля те, кажи ми каква марка масло ползваш и колко струва литъра ... събирам тази информация не с цел да компроментирам теб или когото и да било и да трупам точки в спора бензин-дизел, който заформихме (и който мисля че приключихме), просто събирам информация от притежатели на дизелови автомобили с целда съдействам на други такива а и на себе си - както за конкретния двигател, така и за дизелово масло по принцип, не че моите хора не знаят какво масло да слагат, но всеки клиент си има предпочитания и на мен са ми интересни на притежателите на дизелови Ауди-та... Благодаря предварително
  7. Човек, не се заяждам както разбра, питам за информация, ако искаш и на ЛС ми го пусни
  8. А какъв е вида на маслото, марката, вискозитета и цената ... ти например с какво караш?
  9. Добре а що излиза 300лв. смяната на масло, както писа някой или се изхвърли? Сега не се заяждам а питам от чисто любопитство, понеже ми се вижда много, честно ...
  10. а така по може ... stani76 - колко масло побира твоя матор и колко плащаш за него? Колко ти струва Ангренажа с ролките и други ремъци за твоя мотор? Водна помпа?
  11. Добре, аз ти казах, че не се заяждам а просто споделям какво виждам около мен и приближените ми сервизи ... остави това, видял съм доста, не само от разделите, от които ти дадох пример, но е абсолютно вярно, че БГ пазара не е показателен по-принцип, защото тук попадаш по-често на коли, които са карани много, неподдържани, некачествено поддържани, и т.н. ... принципната тенденция на чупливост и консумативност за мен е тревожна обаче ... тя не е от вчера и не започва с 2.5TDI а даже преди него, тогава са били други времена и икономията от евтиния дизел е била по-голяма а консумативите по-малко чупливи, но всичко с времето си ... напънатия дизел като мине време и сдава ... а модерния дизел е произведен боклучаво и калпаво, да кара 5г. и това е .... всичко на там отива за съжаление ... не го казвам с радост ... аз съм си прагматичен, ако имаше как да ебеш дявола във въздуха щях да съм пробвал, но все нещо от някъде ще ти излезе в един момент и ще псуваш ... това е ... мисля че изчерпахме темата, която така или иначе оспамихме яко ...
  12. Е какво си противореча? Това беше просто пример, доказващ че и новите включително имат проблеми ... това не говори добре за твоята, не за моята кауза - бензина си е евтин за поддръжка и нов и стар а дизела се явява евтин но само на колонката ... моята не е най-ново поколение, но за сметка на това докато аз си карам около мен и нови и стари дизели освен, че карат и правят доста проблеми - пак ти казвам - не се заяждам - пиша каквото виждам, а съм видял много ама много коли, различни марки и модели ... виж темите А6/100 и А3/А4 най много проблеми имат 2.5TDI и 1.9TDI ... а и прозцента на нови коли хич не е 80 - провери си цифрите - все още е под 50% в Европа, да не говорим в световен мащаб, но няма проблем да расте броя на дизелите ... така ще расте и цената на дизела и "икономията" ще става все по-голяма а и концерна Майка ще става все по-богат от продажба на консумативи, които вие дизелджиитне никога не сменяте (те тия турбини, и глави вървят като топъл хляб де, ама хората не ги слагат по колите - те са здрави - слагат ги в буркани да си имат)... иначе аз ако за 50 000 мога да си купя 3.0 ще си го купя и няма да се сетя за дизел, но просто са по-скъпи щото са повечко коне от дизелите и са акцизни ... ама споко имате възможност да се чувствате баровци вече - дизела е най-баровското гориво - най-скъпо е на бензиностанцията и взички с Х5-ци 3.0д и Q7 3.0TDI се редят на баровската колонка ... аз като обикновен прошляк си карам на бензинец ...
  13. Карам бензин, защото виждам какво става с дизелите, аз не искам да сменям кола като дойде "времето" ... а иначе варианти колкото искате - 2.8, 3.2 или 4.2, но за вас е важен "разхода" ... масло не хари моята, сменям по предписание и вадя толкова, колкото съм налял и освен това не ми струва 300лв. маслото, а е една от най-добрите синтетики предлагани в БГ - Селения Рейсинг ... ами добре, живи и здрави бъдете и дано не ви се развалят колите ... аз ще пордължа да се "мъча", защото за мен Дизела за да е здрав трябва да е нов или да не ти пука за него и да трака докато не спре ... аз не твърдя, че има нечупливи коли - вие твърдите, че Турбодизелите ви са ПО от НАЙ ... добре, съгласен съм за да не спорим повече - дано нямате проблеми
  14. При 6000 лв на година значи че даваш разход средно 5/100, което и ти и аз знаем, че не е така ... второ Ангренажи, ролки и други не сменяш ли? ... аз НЕ, щото съм с верига на тъпия бензинов 6-так, нямам удоволствие да изсипвам по 1000лв. на година от консумативи ... а турбинка нямаш ли за 2 000ЕВРА а нафтова помпичка за още толкова ... а глава 2-ра ръка колко струва за 2.5 дизел ... това, че ти не си ги сменил, не означава че няма да се сменят в един момент ... аз не мога да живея с тая мисъл, че нещо трябва да сменям в един момент, щото му идва края на живота ... при мен давам на бензиностанцията и забравям ... Частен случай: Фирма - 3-ма шефове - 3 А6-ци ... 2бр. са 2.5 шестак Турбодизел, 3-тата е 2.8 шестак бензин ... счетоводни документи показват: 2-та дизела = нафта, нафта, нафта, нафта, масло, нафта, гарнитура на главата, шлайфане, масло, нафта, нафта, турбина, нафта, нафтова помпа, масло, нафта ... Бензинката = бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, МАСЛО, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин, бензин ... ... краен резултат - извънгаранционните служебни коли са бензинови - гаранционните дизелови и се продават след гаранцията ... фирмата е медицинска - всеки запознат знае, че имат множество мед.представители и всеки кара сл.автомобил - конкретно тази фирма имаше над 60 автомобила
×
×
  • Create New...