Jump to content

vivanova

Members
  • Мнения

    119
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно vivanova

  • Рожден ден 4.11.1984

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Контакти

  • AIM
    313516273
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    313516273

Персонална информация

  • Пол
    Female
  • Локация
    Sofia

vivanova's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Сигурно така са свалили и моята Поне да не ми бяха "разбивали" резбата... колега, поне имаш антена
  2. vivanova

    100 години Ауди

    Week 12: 1: c (69%) 2: c (15 000 -20 000) 3: b (300)
  3. Колега, потърси информация при представителя, от който си купил UPS-а. Не може да не предлагат сервиз, рекламация или връзка с производител (па може и да може, знам ли). Изглежда с Mitsubishi electric трудно ще се свържеш без посредник...поразрових се в сайта им, имат контакти, но ще трябва да им пишеш e-mail. Ако ти се занимава, пробвай. Успех!
  4. Да, свалихме го моторчето и го почистихме. Едва ли ще тръгне, но днес ще го пробваме... И на мен ми казаха, че въпросното моторче е около 230 лв. (без труда по монтажа)...ако се наложи да го сменям няма да е оригинално... Благодаря за коментара!
  5. Още веднъж благодаря колега! Търся човек да го погледне, за да видя дали ще го сменям...
  6. Благодаря колега! Колата не е гаснала на път, това ли да очаквам? Все пак ще го видя това реле 109. Пишеш в една друга тема, че си го презапоил. Кажи по-подробно как го свали и къде точно се намира Сега се сещам, че drag_bg беше убеден, че проблема е в някакво реле...явно е бил прав
  7. Преди две седмици, баща ми помоли за колата да отскочи до Еврофутбола в квартала. Върна се с думите: "Аудито не пали". Реакцията ми: "Как така не пали?".... Колата наистина не палеше и се започна със звънене на познати да търсим човек да я види на място. Разбира се мислихме и вариант да я теглим до някой сервиз (срам не срам при 3-ма шофьора вкъщи, никой нямаше въже, нито имаме какъвто и да било опит в ситуации подобни на тази). Предположенията за проблема бяха много, пък и аз колко можех да обясня по телефона подробности, не разбирам от акумулатори, нафтови помпи, подгряващи свещи и т.н.... Дойде един познат, който разбира повече от камиони, но беше надежда поне за намирането на специалист, което на нас не ни се отдаде хич. Беше събота, след 16:00 часа, но успяхме да намерим човек, който може да я погледне на място и ако се наложи да я водим в сервиз. Уговорката беше за неделя сутрин. За по-бързо развитие не бях и помисляла. Забравих да кажа, че звънях и в Ауди сервиза на Порше София Запад, където любезен господин, преди любезно да тръшне телефона каза работното време на сервиза, събота до 16 или 17 часа, не помня точно, в неделя не работят. Нямах възможност да питам нищо повече. Неделя сутрин, по пижама тичам навън. Колата запали от първия път без никакъв проблем. След истеричния ми изблик, звъня на бащата. Той от балкона съветва преди "да я разходим" да я угазим пак и да пробваме отново. Мистерията - пак не пали! Вече не можех и да мисля, седнах аз зад волана, изчакахме цигара време и пробвам...запали! Без повече да му мислим тръгваме из квартала - всичко изглежда наред. Почвам аз пак да въртя телефони - явно няма нужда от сервиз, днес! Доста опити направихме оттук насетне и проблем вече нямаше. Реших, че ще рискувам в понеделник, на следващия ден, да пътувам до университета с колата (започваха ми очните и имах намерение 3-те седмици да съм с колата, на работа не ходя с нея и често се залежава пред блока дни наред). Понеделник – отивам в ТУ, оставям колата – всичко нормално, като изключим, че задната чистачка започна да тръгва и спира, когато си поиска и да застава точно на средата на стъклото, когато пък я включвам – не мърда! Не помня точно с каква последователност са всички събития от тук нататък, но накратко: По обед решавам, че все пак ще отида в сервиз. Заведе ме колегата drag_bg. Чочо, благодарности за съдействието душко! Отидохме във Враждебна при негов познат. Доколкото разбрах направиха пълна диагностика на колата. Човека вика, няма нищо, нито грешки, нито нищо. Единствено дебитомера бил отслабнал, но не било фатално. Нямало как да се разбере от какво е бил проблема, да отида, ако стане пак... Споменах му няколко неща, които мислех, че може да са от значение. Няколко дни преди да стане проблема с паленето, сама си сменявах крушките на третия стоп, помислих да не съм направила някоя беля. Другото по-важно нещо, което забелязахме, когато не палеше е, че при контакт, не светваше лампата за подгряване на свещите! Отидох си по живо по здраво, успокоена и щастлива, че проблем с колата няма. Следва новата боза...предната пръскачка спря да пръска. Няма да се впускам в подробности, намерихме откачилата се тръбичка за водата и това мина...Задната чистачка проработи незнайно как...но за кратко. Оказа се, че като сме ровили около „тубата” с водата за чистачките и сме прекъснали някое кабелче за един от десните мигачи....ааа лудост някаква, мигача мигаше като щур. И това го оправихме сами. Остана само да разбера дали трябва да си купя ново моторче за задната чистачка или е друг проблема там. Пак познати ми казаха няк’ва страшна цифра, ако си го поръчам през Порше София Запад, та сега си карам с грозното бръмчене и после „млък” на това моторче (предполагам че е то). Сигурно нямаше да изпиша две скучни страници предистория, за две скучни седмици от живота си, ако не беше станалото днес. Отидох да си измия колата близо до университета. Оставям я на момчето и се отдалечаваме с колежката, с която бяхме. Той се качва и след секунди ме вика. Казва: „С имобилайзер ли е колата? Не пали!” Аз изумена се мушкам през отворения прозорец и пробвам на контакт, виждам че оная лампа за свещите не свети и пощурях. Без да слиза човека, му казвам на две на три, че е имало такъв проблем и пробвам пак на контакт... лампата светна, колата запали и...мистерията ми започна от начало. Прибрах се по живо по здраво, но докога така, не знам... Приемам съвети всякакви, даже моля за тях. Колицата е Audi A3 1.9 TDI, 1997
  8. Димо здравей, Интересува ме оригинална топка за скоростен лост за A3. Ако имаш предложения ще съм благодарна да науча
  9. vivanova

    100 години Ауди

    Благодарности на tita за редакцията и на Pitkin за "доглеждането"...
  10. vivanova

    100 години Ауди

    Прав си колега, юли е!
  11. Щом за бала са уредени, остава парите, които са събирани до момента (нямам представа каква е сумата) да се използват за този летен лагер!? 30-ти май се отработва официално и за мен 31-ви май е страшно неудобно...предполагам и за повечето колеги, които ще работят в събота.. П.С. Извинявай, не чета внимателно "ако може събраните пари да подпомогнат именно организацията за тази почивка."
  12. vivanova

    100 години Ауди

    Week 5: 1: b 2: a 3: c Week 6: 1: c 2: c 3: b
×
×
  • Create New...