Jump to content

Kalpazanski

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Kalpazanski

  • Рожден ден 26.11.1983

Друго

  • Kaра
    A4 1.9 TDI 96г.

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Kalpazanski's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тук проблема беше в умната дюза която се намира на трети цилиндър и определя аванса на горивото към останалите цилиндри. Цената и беше 670лв, а последствията за мотора бяха вторична детонация на първи цилиндър и спукано бутало. Късмет, че не се задра цилиндъра и успях да си оправя мотора.
  2. Проблема не е бил в турбото а на първи цилиндър ми се сцепва буталото и блокира масления пръстен и от там ми е горяло масло. Направо късмет, че не задра цилиндъра. Оправих си проблема и вече си карам на 5W40.
  3. Здравейте колеги. И аз имам същият проблем при работещ климатроник (който си охлажда нормално) ми цъка едно от релетата и ми променя оборотите все едно пуска и спира компресора през 5-6 секунди. http://www.youtube.com/watch?v=BGuseumG0Rk Прочетох този пост и реших да проверя реле 213, което се беше нагряло доста. Поръчах ново реле и си го смених обаче няма подобрение - пак си цъка и пак пече. Моля дайте някакво друго решение за този проблем.
  4. Оказа се, че турбото е тръгнало и изпуска тънкото масло (5W40) през интеркулера към мотора. Направих смяна на масло с (10W40) и засега не ми харчи грам.
  5. Здравейте колеги, Имам проблем в маслената система, но незнам от какво може да е. Вече няколко пъти ми се случи като запаля сутрин тръгвам и в момента в който мина 2000 оборота започва да ми мига и пищи лампата за маслото. Спирам веднага и гася, гледам нивото на маслото седи на 80% от максимума. След това тръгвам и гледам да не вдигам 2000 оборота докато не загрее колата и после нямам проблеми. Четох доста във форума - маслена помпа - датчик за маслото - кабелите - релета в таблото и т.н., а аз си мисля дали не е свързано с завъртането на турбината при студен мотор ? Моля някой ако знае нещо по моят случай да сподели.
  6. Kalpazanski

    Какъв акумулатор?

    Благодаря за отговора. И аз мислих доста и си поръчах Bosh S5 85Ah 800А. Дано ми се падне читав :S
  7. Kalpazanski

    Какъв акумулатор?

    Здравейте колеги. След 2-3 часа ровене в нета се спрях на 2 модела акумулатори за моето 1.9TDI AFN. 1. Bosh S5 Silver technology 85Ah 800A ~ 250лв. с 3г. гаранция. 2. Berga Power-Block Ca/Ca technology 80Ah 740A ~ 225лв. с 2г. гаранция. Моля за помощ при избора.
  8. Здравейте на всички. От една година съм горд собственик на Ауди, но напоследък се сблъсках с няколко проблема, които не мога да си обясня. Първият ми въпрос е защо когато е студен мотора и се включи турбината придърпва зверски (нещо като експлозия) ? Сипвам само "Alpin Diesel" на OMV, а маслото ми е Castrol MAGNATEC Diesel 5W40 B4 , но явно проблема не е в течностите. Колата е А4 1,9 TDI с мотор AFN производство 96 г. Поздрави.
×
×
  • Create New...