Jump to content

svetlio_85

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 100 2.0 16v

svetlio_85's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. monz, само намека ми стига да зацепя ! Остави не ме връщай назад към мрачното минало ... Nikieva, идния понеделник ще ходя до него и ще искам старите неща, които останаха там.Ще те уведомя какво се случи.Мирис на бензин ... усещал съм, ма то може да мирише не от едно или две места, нали така ? Течове не е имало пък въобще ! Ще пиша след два дена.Поздрави !
  2. Здравейте, карам атомобила вече и няма гаснене и непалене след това.Прави ми впечатление обаче, че все още като си е студеничка и прави номерца - от време на време се форсира сама, задържа газ като подавам и понякога не поема веднага.Човека каза да я покарам 2-3 дена и да отида при него да види пак за грешки.Иначе леко минах, прави сте ! Трябва да почерпя по едно големо ! Nikieva, човек аз смених цялата глава на инжекциона, но онзи "майстор" първия, който нищо не направи с колата ми каза, че от старата не ставало нищо.Аз не съм много сигурен, даже мисля, че и няма нищо, но той така и не ми я върна.Ако случайно ми изскочи, ще ти я дам ако ти трябва.
  3. Здравейте момчета ! Пригответе се, защото ще ви севирам нещо интересно.Преди малко си дойдох от сервизчето на човека, който ми работи по колата. Така, днес по обяд му закарах колата и му я оставих.Той самия разполага с доста софтуер за диагностика на най-различни марки автомобили и има доста опит в областта.Не знам какво е оглеждал, но по някакъв начин е стигнал до заключението, че проблема идва от бензиновата помпа.И ето го разковничето - КОЛАТА НЯМА БЕНЗИН ! ДА, ПРАВИЛНО ЧЕТЕТЕ И НЕ ХАЛЮЦИНИРАТЕ ! НЯМА БЕНЗИН ! Е как така няма бензин му викам аз, стрелката показваше доста над червеното, близо 20 литра ще си каже човек.Има бензин да се изкъпеш и заплакнеш след това с него.ДА АМА НЕ ! Проблема е бил там, че бензиновата помпа не е стояла вертикално на 90 градуса спрямо дъното на резервоара, ами си се е шляела свободно.От там поплавъка, които индикира колко бензин има дава грешна информация и стрелката ни казва, че бензин има фраш ! Просто не е била фиксирана както трябва да бъде фиксирана за дъното на резервоара въпросната помпа .... след смяната и.Да, предишния "майстор" толко си може момчето.Има някакви тампони чрез който се застопорява помпата както трябва да е.Утре колата ще е готова.Още не мога да повярвам какви ги мислех, а какво излезе.Така, че имайте предвид и този вариант при подобно поведение на вашето Ауди момчета ! Поздрави ! П.С. Към колегата VBI, приятел, не измерих това за което си писахме, но човека го е направил и каза, че проблеми по датчиците нямам.Не можах да ти постна стойностите, но при положение, че проблема не е там предполагам, че няма да ми се разсърдиш.
  4. Здравейте ! Обещал съм да постна едни данни от замерването на ЕКУ-то на VBI.Утре ще откарам колата на човек, който се занимава с такива неща, говори се, че си разбира от работата много.Това за свещите ми звучи малко "несериозно" като се вземе предвид листата, която monz е изтресъл.Наистина бая има да се ровичка човек.Но моят съвет е да не сменяте нищо преди автомобила да мине диагностика.Щото това НЕ е Жигула, нали ? Между другото искам да споделя, че от "Фолксваген и Ауди" ми отказаха диагностика и евентуално решаване на проблема ми, защото нямали софтуер за толкова стари коли.94-та година ми е стотицата за информация.
  5. Ще го направя ! Може ли само да те помоля да ми пуснеш линк-а на тази тема със стойностите, не се оправям с търсачката ! Благодаря предварително !
  6. Здравейте момчета ! Напредък по моя въпрос няма.Майстора не е направил нищо.Каза, че я е оправил, питах го какво е било - каза, че било от бензиновата помпа.Сменил я е, и сега работила добре.Отидох, взех си колата и на 500 метра от сервиза ми направи същия номер.Обадих му се и му казах, нямаше какво да ми каже.Просто момчето не разбира и това си е.Днес пред блока обаче, при един от поредните опити да я запаля, стигнах до успех като откачих датчика за температурата.Като застанеш пред колата и погледнеш мотора, от дясно на блока в края от към шофьора.Откачих го, завъртях един път и на втория път запали .... покарах я до Сточна гара и обратно - държеше се добре.След като я запалих разбира се не работеше добре без температурния датчик, и го боцнах обратно докато работеше мотора.От начало колата прекъсваше, не работеше добре на празен ход.После като позагря се оправи.Ще я карам понеделник някъде.Моля препоръчайте ми чиваш сервиз за диагностика на Ауди.Ще съм благодарен, защото ми идва да зарева вече от некадърници !
  7. Значи, този пост на колегата доста ме озадачи.Защото от както си купих колата се чува един странен шум отдолу, точно където се пада въпросното гърне и катализатора.Бях питал някой за това и ми бяха казали, че идва от катализатора.И когато карам така го чуствам сякаш точно от там се тлачи колата и не иска да поема.Не съм сигурен, но мисля, че точно това ще се окаже проблема ... Наистина ще трябва да черпя ей колега ! Чудя се за какво бяха тези упражнения с главата на ижекциона и дебитомера тогава ..
  8. Здравейте момчета ! В момента го мислят в сервиза, веднага след като се разбере от какво е проблема ще ви споделя ! Трябва да мине диагностика колата, в това сме убедени всички, мисля ? Очакваме включване .....
  9. Здравейте пак колеги. По моя въпрос ... доооста шантава работа.Случая е следния -> След като майстора каза, че проблема е в главата на инжекциона, намери друга и я смени.После рече, че колата работила неравномерно (прекъсва и тресе) ... това ви го бях споделил между другото в по-горен мой пост.Както и да е.Попитах го "Е добре, как може да се отстрани този проблем ?" и тои каза, че проблема идвал от дебитомера.Същия подавал грешна информация на инжекциона и за това предишната глава е заминала.Каза, цитирам "Ще смениме плочката на дебитомера и всичко, ще си доиде по местата" ! Съгласих се естествено, какво да правя като и представа си нямам от ДВГ.Поиска ми още 150 лева за тази плочка на дебитомера.Викна ме малко по-късно.Отидох, запали пред мен колата, работеше си, но да ви кажа честно стори ми се, че си работи както и преди да влезне в сервиза.Имаше пак леко тресене от време на време.Попотах го защо още ги има тези "отклонения" и той каза, че това си било нормално.Бях му набил вече 600 лева за ремонти и се яхнах на возилото.Покарах го 4-5 дена безпроблемно и след това почна сама да си се форсира, като подадех газ оборотите оставаха високи сякаш задържах педала на газта, а не го правех.И в един прекрасен ден, тръгнах към с.Калотина с колата.Както си карах с около 100км/ч почна да не поема и да спира.Сякаш няма бензин ... същия номер ! Спрях, колата угасна съвсем, пробвах да запаля и край.Не пожела.На кратко - според майстора е сменена глава на инжекцион и плочка на дебитомер, аз съм назад с 600 лева, колата е на същото дередже ! Обадих му се по телефона и като му казах какво се случва с автомобила не можеше да повярва и само повтаряше "Не е възможно, не е възможно" ... Каза да му я карам пак, но мен ме е страх, защото още връщам заемите от предишния "ремонт" и ако ми поиска още пари нямам от къде.А мисля, че ще я доскапе.Колата в момента пали, работи и се кара, но се кара 5-6 километра след което просто умира ! Моля за съвети !
  10. Здравейте пак момчета ! Значи, пробвах да сваля въздушния филтър - никаква промяна ! Смених го все пак де, сега е чисто нов. VBI, здрасти ! Не съм пробвал това, което ми каза поради простата причина, че съм много бос и ме е шубе да не откача нещо друго. Преди да я закарам в сервиза, един мой познат, който има някаква представа от тези неща, откача и закача някакви неща.Мереше им нещо с мултицет и каза, че проблема не бил там.Момчето от сервиза каза, че с новата глава на инжекциона е запалила колата и работи, но трябвало да регулира оборотите, защото много "тресе"(така се изрази). Ще ви драсна пак като ми звънне да си го взимам и ще ви кажа какви са ми впечатленията. Поздрави !
  11. Здравейте момчета ! Значи оказа се, че не е от бензиновата помпа.Същата си работи и подкача бензина.Разгледахме инжекциона - бензин до него стига.Въпроса е, че от горе където вече тръгва бензина към съответните цилиндри няма никой.Никакъв бензин не пръсна никъде.Не разбирам много и може и куцо да съм ви обяснил.Просто от горе на самия инжекцион има 4 или 5 болта мисля, че са.И от никой от тях не пръска бензин при развиване.Момчето от сервиза в който я закарах каза, че е за смяна цялата глава на ижекциона.Ще кихам с 400 лева ... Ако има нещо друго, ще драскам пак.
  12. Знам, че има писано много като цяло за тези мотори, но при мен странното е, че като подам газ и тогава се стапя.Просто угасва ... Възможно ли е да съм попаднал на некачествено гориво ? Напоследък доста ме понаплашиха с това.Ма така угасва, че няма палене после, или ако завърти, завърта за малко пали и пак веднага угасва
  13. Здравейте ! От скоро Аудито ми започна да прави проблеми и в момента не го карам въобще.Както си карах из центъра, подадох газ и вместо да поеме и да се изфорсира, заглъхна сякаш няма бензин и угасна.Завъртях стартера пак, запали, подадох леко газ и пак заглъхна и угасна.Повече не пожела да запали.Бензин има ! Като го оставя 5-6 часа и след това врътна стартера - пали ! Работи на место, обаче сякаш прекъсва.Както реша да му подам малко газ и пак не иска да поеме и угасва ! Колата няма газова уредба и не е карана на газ.Ще съм благодарен, ако ме насочите към решението на проблема.Колата е 94-та година, 16 клапана, механичен инжекцион.Моля, помагайте !
  14. Благодаря г-н Илиев, така и ще направя ! Дано следващите майстори са по-майстори ...
  15. Здравейте ! Преди около месец си купих Ауди 100, 94-та година, двойка мотор, 16 клапана.След като го закарах за смяна на консумативи (ремъци, ролки, масло, филтри) изникна проблем ! Значи, трудно пали, като завъртя ключа прави някакви експлозии и гасне.При повторно завъртане, пали.Гасне като го оставя да си работи на празен ход. Вчера едвам си го закарах до нас.Когато му подам повечко газ, сякаш се задавя и пак гасне след което 2 минути няма палене.След като едвам стигнах до Люлин веднага я закарах при едно момче, което си има сервиз.Каза, че всичко било до центровка - колата нямала никаква центровка.Тези които са ми сменяли ангренажния ремък не го били зацепили като хората.Има ли някои да се е сблъсквал с подобен проблем и ако има, нека каже как е отстранен ? Имам и катализатор(така я взех), които доста странно ръмжи, искам да го махна.Възможно ли е и от него да се дави колата ? Ще съм ви благодарен ако споделите някакъв опит !
×
×
  • Create New...