Jump to content

Matik

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    seat toledo

Matik's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. CD-то е запазено, свири отлично и има чудесна зелена подсветка (поради, която го и купих). Поради удобствата на flash картите предпочитам да го заменя за CD с USB модул. Доплащане от мен, разбира се. цена: 60лв. Ето основките спецификации: (пълните характеристики са след снимките) 4х45W усилвател, система за звука Sound Quality, настройки честотни и баланс, CD-R/CD-RW, MP3/WMA/WAV, чинчове за усливател, RDS тунер, КНИ (1 кГц) 0,01 % коефициент нелинейни изкривявания (шумове) http://automusic66.ru/product/avtomagnitola-panasonic-cq-c1120gn-662/ За контатки: лично съобщение тук или prati@abv.bg или телефон: 0883 39 42 19 - Динко. Към момента СД-то е в София, но мога да го докарам в Стара Загора и Велико Търново. "Еконт", "изпробвай преди да платиш" и т.н. Ето снимки и линк към клипче, което му направих днес >>> http://vbox7.com/play:2cda4c1e58 Секция CD-player • Амплитудно-частотна характеристика (+-3 дБ) 20 Гц - 20 кГц • Отношение сигнал/шум 96 дБ • КНИ (1 кГц) 0,01 % коефициент нелинейни изкривявания • Разделение каналов (1кГц) (изход предусилвател) 75 дБ Секция tuner FM • Частотный диапазон 87,5 - 108 МГц • Отношение сигнал/шум (моно) 62 дБ • Разделение стереоканалов (1 кГц) 35 дБ • Полезная чувствительность (С/Ш 20 дБ) 6 дБ/мкВ Секция тюнера MW • Частотный диапазон 531 - 1602 кГц • Полезная чувствительность (С/Ш 20 дБ) 28 дБ/мкВ Източник: http://automusic66.ru/product/avtomagnitola-panasonic-cq-c1120gn-662/
  2. Аз с разходите по транспорта съм наясно. Докарал съм от Испания 2 коли и 1на от Холандия. Иначе си прав, че там сервизите работят по скъпо (като цяло), но едни и същи части стоят еднакво и там и тук.
  3. Малко съм неук относно аудитата. До сега съм имал само 2 коли - мерцедес ц220 цди и сеат толедо 1.8ми. Аз по принцип от България кола много много не търся (само ако попадна на нещо). Чакам сега да ми се отвори работа с една логистика в Дания, че да имам път през Германия да се огледам за кола. Инак не ми се дават излишни пари за разходки. А по темата. Кои бензинови двигатели бихте ми препоръчали? Не съм много наясно с означенията на моторите и честно казано идея си нямам кое е АЕЛ и АЦЕ.
  4. Здравейте! Тука ми попадна една а6 ц4. Изглежда лачено, върви добре, няма тракане, свистене или такива. Но е с бензиновия 2.0 16в 140кс двигател. Някой може ли да ми даде мнение за този мотор, понеже за първи път го виждам и освен сухи данни в интернет нищо друго не намирам. Колата е на приятел на мой роднина, който евентуално би ме изчакал около 5-6 дни.
  5. Какво мислите за това ? http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details ?
  6. C4-ката 2.4тди е бомба спор няма. Там пробвах една (сефте се качих в такова колище) много широка и удобна за маневриране кола. Лошото е че при тази възраст и маса пари да дам пак няма да съм сигурен че колата е добра... (Конкретния беше обявен на 4000 евро, а хич не беше стока)
  7. Здравейте колеги! Бях няколко дни в Испания да докарам един мерцедес на приятел. Много паднали цените и там и много повече трошляци взели да остават по автокъщите. Пълна мизерия, за момента там втора ръка трудно се намира читава. Само не разбрах съществува ли този двигател 2.0 140кс на ц4-ката понеже никъде не го срещнах там, а с испанския съм зле и не ми се занимаваше да питам.
  8. А този 2.0i 140hp бензин добър ли е и дали ще се държи добре на газ, разход? Къде ли не търсих информация за този агрегат - никаква...
  9. Тази демпферна шайба на волксваген струва към 500 лева, не ми се мисли на аудито колко е... То това ми е главното колебание. Чудя се дали тази нафта няма да скочи скори и дали не е по добре да си взема една бензинова вектра б 136-то коня и да си я карам на газ.
  10. Много лошо ли е да му се сложи чип, защото аз това му мисля честно казано. Аз след месец и половина потеглям към Дания. На връщане си мисля да потърся из Германия някоя ц4-ка. То се е видяло че повече пари ще се дават от тези, които написах горе. Дано поне малко паднат цените до тогава.
  11. На втората снимка апарата е снимал със светкавица и сноп от лъчи е попаднал пряко върху стрелката която очевидно е с гланцирана повърхност и е отразило светкавицата. Затова и около краищата на снимката е по замъглено заради върната светлина от повърхността на стрелката. На първата снимка не е ползвана светкавица а отблясъка от волана е от дневна светлина. Иначе това с различните цени идва според мен защото да речем е възможно купувача да не види по евтината цена, а по скъпата и така оня да си сваля от цената и купувача да си мисли че е на голяма далавера.
  12. Привет на всички! Решил съм да се сдобия с някоя по голяма колица с по-мощен дизелов мотор. А6-цата ми се видя най удачния избор да дам 6000лв за кола (с толкова разполагам за самата кола). Вярно за тезо пари е старичка, но пък гледам доста екстри има като кола от по горен клас (Сравнявам я с дизелови Вектра, Толедо и Мареа), а и покрай приятели и познати съм останал с впечатлението че е далеч по здрава и качествено направена от тези които споменах в скобите. Аз самия карам толедо 1л 1.8ми 90кс от 2 години и първоначално възнамерявах да си взема АФН мотора 110 коня пак толедо, но толедото вози като каруца, а и е малко тясничко (аз съм 195см) и ниско и хич не е приятно при по дълъг път. Друг вариант и налична директна оферта от чужбина ми е една Ц класа Ц250 ТД 150коня пак 5 цилиндъра, която е на атрактивната цена от 2000 евро. Мисълта ми е към какво би било най добре да се насоча: а6 2.5тди 140кс, Вектра Б 2.0/2.2дти 101/125кс, Мареа 2.4 ЖТД (комън рейл) 130кс, мерцедес ц250ТД 150кс, а4/толедо/октавиа с АФН мотора 1.9тди 110 коня или нещо друго? Търся си широк и удобен автомобил, с по мощен мотор и приемлив разход и поддръжка. Ще е добре ако е идиотоустойчив...
×
×
  • Create New...