-
Мнения
41 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
audi b4
Персонална информация
-
Пол
Male
Хан Соло's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Търся твърдия въздуховод за турбото на AUDI B4 1.9 TDI
Хан Соло отговори в темата на Хан Соло - Купува - други
Знаете ли място на което могат за да я заварят? -
Здравейте, колеги. От известно време всичко около турбото ми е омаслено. След като свалихме турбо пътищата установихме, че S - образната пластмасова тръба е спукана в основата си. Търсих по базара и олх, но не намерих. Може ли някой да помогне?
-
Много ти благодаря, колега. Направих го така и стана като нов. По автоморгите бяха по разхлопани от моя и ми искаха 30-40лв. Нов с поръчка е 140-160 лв, а така с 10 мин демонтаж на лоста, малко хубав силикон, 20 мин работа, една нощ да стегне, 10 мин. монтаж и лоста се успа. Още веднъж ти благодаря, и за пореден път се убеждавам, че в нета няма нищо по-полезно от този форум.
-
Колеги, имам едно питане. Автомобила е АУДИ 80-Б4 1,9 TDI. 1995г. Имам проблем със скоростния лост - напоследък доста се разхлаби, а отскоро при издърпване има ход около 5см нагоре. Вдигнах маншона и открих, че гумения тампон, в който влиза ябълката е заминал. Металния пръстен, който държи стегната ябълката в тампона се е скъсал и затова ябълката се вади, но и самия тампон при издърпване е хлабав и си ходи нагоре-надолу. Порових се по темите и открих, че тампона си върви с ламаринената планка в която е запресован така, че това е една част. Интересува ме дали тази част е една при всички Б4-ки или трябва да си търся единствено за моето 1,9 TDI. Питам, защото по автоморгите ми вдигат рамене, в мегапартс нямат, а в OLX има аудита на части и искам да си взема целия лост. Ако става от всички модели, това улеснява задачата, ако трябва да търся само за моя - засега удрям на камък. Другия проблем е, като взема лоста на старо от OLX да не попадна на по разбит от моя... ама а, де...
-
99 процента проблема ти е от пръстена - сигурно е стар и в тия студове се е одървил. Пукнатина е малко вероятно да се получи точно там. Имаш късмет, че не ти е изхвърлил цялото масло като при мен. Тия дни ще оправям проблема и ще пиша, като оправиш твоя - драсни един ред...
-
Разбира се. Досега съм пропускал този детайл, но човек като се опари...
-
Това е мястото. Тук е охладителя с масления филтър към него. А тоя о- пръстен каква беля може да докара - не е истина. Вече ще го сменям заедно с маслото! За 5 лева да рискуваш ремонт на двигателя не си е работа!
-
Благодаря, колеги. Зумер не ми се е включвал, а и карах на ниски обороти, че не беше загряла. Утре ще сменя о-пръстена и ще запаля. Надявам се само да не е тръгнал някой лагер или коляновия вал, че ще си каже чак след километри...
-
Колеги, днес излизах с колата (AUDI B4 1.9tdi)и на връщане малко преди да паркирам пред блока гледам лампата на маслото мига. Угасих двигателя, отворих капака и гледам масления охладител - целия в масло. Дотук - добре, най-вероятно е заминал пръстена, лесно ще се смени. Проблема обаче е, че не знам колко време съм карал с изтекло масло, защото слънцето грееше в очите ми, и е възможно да съм изминал няколко километра без да забележа лампата. Върнах се пеша до мястото на което бях спрял и открих маслено петно, а разстоянието до там е 4-5 км. Това значи, че още там е текло и целия обратен път съм карал рисково. Двигателя до последно работеше нормално. Въпросът ми е: мога ли след като спра теча и сменя маслото да я карам или трябва да отида първо да ми проверят двигателя?
-
Благодаря ти, брат. Да знам да си карам спокойно!
-
Колеги, днес ми се наложи да сменям крушка на единия фар и като бърниках под капака установих следния проблем: Когато дам на контакт (без да съм запалил двигателя)се чува постоянно цъкане в някаква кутийка при турбото - тази в която влиза малко маркуче. Предполагам, че е някакво реле - поне на такова ми прилича. До сега такъв проблем не съм имал. Иначе колата си върви, но да не вземе да ме остави някъде? Имал ли е някой подобен проблем, и изобщо за какво служи това "реле", ако наистина е такова? Става въпрос за Б4 1,9 ТДИ Двигателя е 1,9 ТДИ
-
Колега, моя проблем го оправих с помоща на съфорумеца Nicoldy. Той ме насочи да търся за пробив между турбината и всмукателния колектор. След като огледах, намерих пробива в едно от гумените съединения. Там беше и доста омаслено, по това го открих, защото беше отдолу и не се виждаше. Тъй като не намерих цял ден никъде по автомагазините такова уплътнение го замених с някакво подобно със същия диаметър от камион. След това колата си тръгна както преди и дима изчезна. Прилагам снимки. И един въпрос към всички - откъде мога да намеря това уплътнение, че маркуча, който поставих, не знам дали отговаря на изискванията за масло и топло-устойчивост? Още веднъж благодаря на колегата Nicoldy за точната диагноза.
-
Колеги, от известно време насам губи мощност, особено на баири и пуши черно като комин даже и при по-ниски обороти - 1500-2000. Чак ме е срам от хората зад мен. Струва ми се, че и харчи повече. на 5-та мога да вдигна повече от 2500, с мъка 3000 оборота само ако съм по нанадолнище. Имам чувството, че изобщо нямам турбо. Рязкото ускорение, което е типично след като минеш границата от 2000 оборота въобще го няма - като обикновен дизел съм си. Смених филтрите, пробвах да я прочистя с юркане на магистралата,полза - никаква! Даже още-повече пуши. Препоръчайте ми свестен дизелджия в София да я погледне, че и от майстори - аман вече. Пък и ако някой е имал подобен проблем - нека сподели как го е решил.
-
Благодаря за точните отговори. Това ми беше достатъчно. Форума си е ценно място!!! :steinigung: