Jump to content

Хан Соло

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi b4

Персонална информация

  • Пол
    Male

Хан Соло's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Знаете ли място на което могат за да я заварят?
  2. Здравейте, колеги. От известно време всичко около турбото ми е омаслено. След като свалихме турбо пътищата установихме, че S - образната пластмасова тръба е спукана в основата си. Търсих по базара и олх, но не намерих. Може ли някой да помогне?
  3. Много ти благодаря, колега. Направих го така и стана като нов. По автоморгите бяха по разхлопани от моя и ми искаха 30-40лв. Нов с поръчка е 140-160 лв, а така с 10 мин демонтаж на лоста, малко хубав силикон, 20 мин работа, една нощ да стегне, 10 мин. монтаж и лоста се успа. Още веднъж ти благодаря, и за пореден път се убеждавам, че в нета няма нищо по-полезно от този форум.
  4. Колеги, имам едно питане. Автомобила е АУДИ 80-Б4 1,9 TDI. 1995г. Имам проблем със скоростния лост - напоследък доста се разхлаби, а отскоро при издърпване има ход около 5см нагоре. Вдигнах маншона и открих, че гумения тампон, в който влиза ябълката е заминал. Металния пръстен, който държи стегната ябълката в тампона се е скъсал и затова ябълката се вади, но и самия тампон при издърпване е хлабав и си ходи нагоре-надолу. Порових се по темите и открих, че тампона си върви с ламаринената планка в която е запресован така, че това е една част. Интересува ме дали тази част е една при всички Б4-ки или трябва да си търся единствено за моето 1,9 TDI. Питам, защото по автоморгите ми вдигат рамене, в мегапартс нямат, а в OLX има аудита на части и искам да си взема целия лост. Ако става от всички модели, това улеснява задачата, ако трябва да търся само за моя - засега удрям на камък. Другия проблем е, като взема лоста на старо от OLX да не попадна на по разбит от моя... ама а, де...
  5. 99 процента проблема ти е от пръстена - сигурно е стар и в тия студове се е одървил. Пукнатина е малко вероятно да се получи точно там. Имаш късмет, че не ти е изхвърлил цялото масло като при мен. Тия дни ще оправям проблема и ще пиша, като оправиш твоя - драсни един ред...
  6. Разбира се. Досега съм пропускал този детайл, но човек като се опари...
  7. Това е мястото. Тук е охладителя с масления филтър към него. А тоя о- пръстен каква беля може да докара - не е истина. Вече ще го сменям заедно с маслото! За 5 лева да рискуваш ремонт на двигателя не си е работа!
  8. Благодаря, колеги. Зумер не ми се е включвал, а и карах на ниски обороти, че не беше загряла. Утре ще сменя о-пръстена и ще запаля. Надявам се само да не е тръгнал някой лагер или коляновия вал, че ще си каже чак след километри...
  9. Колеги, днес излизах с колата (AUDI B4 1.9tdi)и на връщане малко преди да паркирам пред блока гледам лампата на маслото мига. Угасих двигателя, отворих капака и гледам масления охладител - целия в масло. Дотук - добре, най-вероятно е заминал пръстена, лесно ще се смени. Проблема обаче е, че не знам колко време съм карал с изтекло масло, защото слънцето грееше в очите ми, и е възможно да съм изминал няколко километра без да забележа лампата. Върнах се пеша до мястото на което бях спрял и открих маслено петно, а разстоянието до там е 4-5 км. Това значи, че още там е текло и целия обратен път съм карал рисково. Двигателя до последно работеше нормално. Въпросът ми е: мога ли след като спра теча и сменя маслото да я карам или трябва да отида първо да ми проверят двигателя?
  10. Благодаря ти, брат. Да знам да си карам спокойно!
  11. Колеги, днес ми се наложи да сменям крушка на единия фар и като бърниках под капака установих следния проблем: Когато дам на контакт (без да съм запалил двигателя)се чува постоянно цъкане в някаква кутийка при турбото - тази в която влиза малко маркуче. Предполагам, че е някакво реле - поне на такова ми прилича. До сега такъв проблем не съм имал. Иначе колата си върви, но да не вземе да ме остави някъде? Имал ли е някой подобен проблем, и изобщо за какво служи това "реле", ако наистина е такова? Става въпрос за Б4 1,9 ТДИ Двигателя е 1,9 ТДИ
  12. Колега, моя проблем го оправих с помоща на съфорумеца Nicoldy. Той ме насочи да търся за пробив между турбината и всмукателния колектор. След като огледах, намерих пробива в едно от гумените съединения. Там беше и доста омаслено, по това го открих, защото беше отдолу и не се виждаше. Тъй като не намерих цял ден никъде по автомагазините такова уплътнение го замених с някакво подобно със същия диаметър от камион. След това колата си тръгна както преди и дима изчезна. Прилагам снимки. И един въпрос към всички - откъде мога да намеря това уплътнение, че маркуча, който поставих, не знам дали отговаря на изискванията за масло и топло-устойчивост? Още веднъж благодаря на колегата Nicoldy за точната диагноза.
  13. Колеги, от известно време насам губи мощност, особено на баири и пуши черно като комин даже и при по-ниски обороти - 1500-2000. Чак ме е срам от хората зад мен. Струва ми се, че и харчи повече. на 5-та мога да вдигна повече от 2500, с мъка 3000 оборота само ако съм по нанадолнище. Имам чувството, че изобщо нямам турбо. Рязкото ускорение, което е типично след като минеш границата от 2000 оборота въобще го няма - като обикновен дизел съм си. Смених филтрите, пробвах да я прочистя с юркане на магистралата,полза - никаква! Даже още-повече пуши. Препоръчайте ми свестен дизелджия в София да я погледне, че и от майстори - аман вече. Пък и ако някой е имал подобен проблем - нека сподели как го е решил.
  14. Благодарности на колегата. Късно снощи му пуснах една поръчка за две туби. Днес на обяд получих sms от еконт да дойда да си взема пратката. Маслото е с немски код на производство и с етикети на немски. За качествата му - аудито ще каже. Е така се работи! Поздравления!!!
  15. Благодаря за точните отговори. Това ми беше достатъчно. Форума си е ценно място!!! :steinigung:
×
×
  • Create New...