Jump to content

snip

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9 TDI 96'

snip's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Е няма такъв измамник! Мамка му, държа ми колата 2 дена и ми харчи горивото и вчера ми я връща в абсолютно същото състояние, даже по-зле - скърца та се нетрае!!! Гледа ме с овчия поглед и ми вика няма, бе всичко е оправено! Викам ти глух ли си бе пич! - Тоя ми вдига рамене, взех си колата понеже ми трябваше спешно, след това му званя..и познайте - не си вдигаме телефоните вече ЗАПОМНЕТЕ ВСИЧКИ ОТ МЕНЕ - НЕ ХОДЕТЕ ПРИ ТОЯ КРЕТЕН - КАЗВА СЕ НИКИ - ЖИВЕЕ В БОЯНА БЛИЗО ДО КИНО ЦЕНТЪРА , С ОЧИЛА Е И ГАРАЖА МУ Е СВРЯН МЕЖДУ ДВЕ МНОГО ГАЗАРСКИ КЪЩИ !
  2. Колеги, много благодаря за отговорите! Истината изглежда излиза на яве, но ще знам със сигурност утре! Според един много добър майстор (от Дупница, както се досещате) скърцането идва от шарнира на чисто новия носач! Дори ме убеди и мене - то така скърца, че вече и глух ще го чуе! Мадамите ме гледат лошо като минавам покрай тях с колата егати излагацията! Направо загубих желание да карам! Както и да е - въпросният "боянски майстор" - Ники (живее близко до Кино Центъра) обеща да смени носача free of charge пък да видим! Утре ще напиша какво се случва! А иначе за това подобно скърцане при измиване на колата или на дъжд, и аз имам подобен проблем от време на време, но това най-вероятно идва от пружините ?!
  3. Е да хванахте ме , изблик на гняв и преувеличаване - нормална реакция! Смених само тропащите носачи 2 малки и 1 голям! Но все повече започвам да си мисля, че е от тях - преди нямаше такова нещо, слагам ги скърца като луда! Естествено майстора каза - гаранция франция! Значи пичове ще ме прощавате, но тъй като оригинално съм от Дупница, мога да ви кажа , че представта за реалните цени в София се губи много сериозно! Няма работа, която да съм опитал да направя в София (освен смяната на носачите) и после да не се е оказвало, че в Дупница тя струва поне 2 пъти по-малко и се върши 2 пъти по-грамотно! Последен пример - ремонт на скоростна кутия на А4-та - сепаратор, синхронна втулка и преден лагер - кадето и да разпитвах из София, ми се обясняваше, колко голям проблем е това и какви огромни кинти щте плащам - 600-700 дори 1000лв. чух (за всичко-части и ремонт) - е няма такива измамници!!! Пича в Дупница - инжинер и супер интелегентен тип ми оправи всичко с части от Юнитрейд Х за 320 лв!!!!!!!!! от които 56 лв. ми е само маслото - сваляне , слагане, разглабяне... какво да ви кажа повече! И ето реших да си оправя окачването при велик софийски майстор от Бояна и ето ти резултата!! Просто не завиждам на хората, които нямат избор и ги товарят като луди! Ако някой има проблеми със скорости, с удоволствие ще му дам контакта на човека от Дупница!
  4. Направо не е истина! Дадох над 500 лв. за да стегна цялата предница (по-специално всички носачи-около 100 на брой), и в следствие на това получих много стегната предница и о ужас- невероятно силно скърцане на всяка неравност, което ме докарва до лудост. Някой някаква идея, какво по дяволита се случва - амортесьорите били напълно здрави, шумът обаче категорично идва някъде от там! А дали е възможно да е от носачите, макар и чисто нови?
  5. Много благодаря за мненията! Мислиш ли , че ако направя директна връзка писта по писта м/у дисплей и платка (на мястото на силиконовите писти с магнитна връзка) ще има някакъв ефект, ще стане много грубо , но дали ще работи?
  6. Някои има ли идея колко крушки на таблото (приборите) има А4 96' - без борд комп. и термометър 5 или 6?
  7. Благодаря за бързата реакция - всичко свети, просто цифрите изчезват напълно
  8. Поздрави и от най-новия член на клуба, преминал през всиакакви марки и перипетии, най-сетне се качих и на стабилен автомобил А4 1,9 ТDI 96' - много добра кола , изключителен комфорт за разхода да не говорим , имам обаче доста сходен проблем с дисплея на климатроника, изчетох всичко изписано, но нокаде не се споменава проблем сходен с моя?! Макар и доста грамотен технически все пак го заведох на "майстор" , който поне си призна. че едва ли е свършил нещо и не ми взе пари, но ми каза нещо доста тревожно, а именно, че има прекомерно захабяване на контактните магнити при на самия дисплеи и тези на сврърващите силиконови проводници, поради лоша принципна сглобка?!?! и дългогодишни вибрации. Честно казано съм склонен да му вярвам , защото сега дисплея ми реагира само на силен натиск отпред Лошото е според него същия проблем е регистриран и при 90% от дисплеите 2-ра ръка. т.е. няма смисъл да си давам парите...егати! Не мога да приема така лесно поражението и мисля да предприема драстични мерки свързани с контактна смазка - вие какво ще кажете? Предварително ви благодаря за подкрепата пичове - Ауди Forever!
×
×
  • Create New...