Jump to content

stenley

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI B4

stenley's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравеите отново на всички колеги. Много благодария за отговорите миналия път! Значи в момента проблема ми е такъв таблото с контролмите уреди. Всички уреди работият дори и часовника светка и гасне като пускаш и спираш фаровете но таблото не свети. Проверих кабелите който идват кам таблото с мултицет и са ок смених всички кружки (които преджарително проверих дали работият) и пак неще да светне! Молия светнете ме малко вие че е много гадно на тамно да се кара така.
  2. stenley

    80 B4 93г

    Kолеги при мен проблема беше в дебитомера отгоре при платката кадето е четеца има една противотежест койято при пълна газ когато дебитомера отвори докрай тя закачаше в един от нитовете на платката и непзволияваше на дебитомера да затвори. Ремонта беше такав отворихме дебитомера отгоре и подложихме една шаиба на оста под четеца. Като се постопли времето ще приложа и снимки!
  3. Еми аз се занимавам с каквото изпадне но попринтзип обичам монтиорството и предимно гледам да се занимавам с това от около 4 години така че ако ниакои има нужда от помощ спокино може да ми пише!
  4. Добре де това с далаерата за 25 лева е ясно а ниакои може ли да ми каже номера по BOSH на 2.0 пълна инжекция на Б4 93г които се намира на външната капачка на дебитомера?
  5. Ето още една машина
  6. stenley

    80 B4 93г

    Колега (jordanik) мерси много за съвета съврзах се с момчето и се разбрахме на идващата сбирка на AUDI да се срещнем. Ако идваш и ти потърси моита кола (вече я знаеш от снимката) и ела да ти благдаря на живо.
  7. stenley

    80 B4 93г

    Колеги мерси много за отговорите ще прегледам тези неща и ще пиша пак. А колата е с 8-клапанов двигател но колко коня е незнам!
  8. stenley

    80 B4 93г

    Эдрвеите колеги.... Имам монго сериозни проблеми със двигателиа който е 2000 кубика пълна инжекция. А проблемите се изразиават в това че на ниски обороти всащност работи неравномерно малко като двутактов и пуши черно от ауспуха като позагрее започва да смесва оборотите между 800-1000. В последствие по време на движение започва да гасне когато си поиска и харчи страшно много. Сменил съм свештите кабелите кпачката и палеца на делкото. Ниакои ако може да ми даде още ниакоя идея ще бъда много благодарен! Прилагам и снимка на колата.
  9. stenley

    80 B4 93г

    Эдрвеите колги.... Имам мнго сериозни проблеми със двигателиа който е 2000 кубика пълна инжекция. А проблемите се изразиават в това че на ниски обороти всащност работи неравномерно малко като двутактов и пуши черно от ауспуха като позагрее започва да смесва оборотите между 800-1000. В последствие по време на движение започва да гасне когато си поиска и харчи страшно много. Сменил съм свештите кабелите кпачката и палеца на делкото. Ниакои ако може да ми даде още ниакоя идея ще бъда много благодарен! Прилагам и снимка на колата.
×
×
  • Create New...