Заради разликите в стандартите цената беше много изгодна и за двама ни. Аз я продадох по-скъпо отколкото я бях обявил, а той я купи по-евтино отколкото в Дания. Днес ще мине да му продам и гумите, които имам, което много ме радва. Честно казано, това Ауди ме правеше много доволен. Признавам, че мъничко ме гризеше, че я продавам. За 2,5 години не се е наложило да сменям нищо повече от периодичните консумативи (масло филтри, накладки и пр.) Не съм сменял окачване или ремонтирал мотора! Не се е налагало да го правя - не за друго, при периодичните прегледи които й правех всички части са си били в норма. Скоростната кутия също си работеше както трябва (горе-долу на 6 месеца ходих до Джемини за диагностика), дори преди да я купи ходихме до Порше на преглед и те нямаха никакви забележки по нищо към нея. Самите те останаха изненадани. Мисля, че всичко опира до собственика на колата. Ако не се правиш на пилот от формулата и не експериментираш с възможностите й, каквото и да пишат за даден модел като проблем - това няма да важи за твоята кола. Това ми беше 3-то Ауди (80-ка, 100-ца преди това) и никога не са ме подвеждали, независимо че може преди това да са създавали ядове на предишните собственици. Сега карам Санта Фе. Хубава, с всички екстри, много по-нова кола (само на 20 месеца), но като поседи в нея човек усеща както казват англичаните, че "дяволът е скрит в детайлите". Прозорците не се отварят с едно натискате, вратата дрънчи на кухо като я затваряш, като караш не превключва плавно скоростите, няма това максимално оползотворяване на салона с разни джобчета или полезни неща. Таблото дава малко информация и пр. Затова си оставам Ауди фен, макар временно да съм се преместил на друга марка. Между другото Санта Фе-то е с 10 см по-късо, с 10 см по-широко и с 30 см по високо от А6-цата и харчат еднакво (по мои засичания!).