Първо мислех много да псувам и да пиша глупости по форума за да ми мине яда, но реших, че е по добре да опиша и моя случай та на някой като му се случи да знае какво да прави. На някой да се е случвало след смяна на агренажен ремък в уж реномиран севиз в София да си остане на пътя. Е да ама на мен ми се случи. Както си карах А4 преминавам от четвърта на трета с рязко подаване на казта и ти да видиш вместо да тръгне колата започна да пуши бял дим и да гасне. След проверка и обезвъдушаване на горивната система установихме, че няма проблем с въздух след коривния филтър. Но колата така и не пали и не пали. Познайте какво и е бе на колата. Последва тест с vag com който не показа никакви причини колата да не запали. Но тя така и не пали. Продължихме с продължително стартиране на двигателя, проверка на блокажа на чипа, блокажа на алармата и т.н. и т.н. но като казвам на майсторите, че агренажния ремък е сменен в реномиран сервиз в софия никой не предполагаше, че може да е нужна центровка на ГНП и Коляновия вал и така колеги. Ако на някой му се случи да му пуши колата с бял дим (не сив) да знае че трябва да направи центровка на двигателя и ви казвам колата си запали на 1/4 оборот и сега работи перфектно.