Jump to content

Djokata1

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1,9 TDI

Djokata1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Прав си колега на един от лъскавите магазини в които продават лъскави нови коли, но обаче нали се сещаш съвсем нови части всичките братче обаче някой не е догледал да затегне ролката на разпределителния вал и ето аз си останах на пътя. Така е трябвало е да се страдаааа мама им да ебааааааа Всички се сещат колко парички съм дал за смяната която и сам съм могъл със същия успех да сменя. щото да не се фаля ама една от предишните ми коли беше VW Passat 1,6 tdi и да ви кажа двигателя на А4 1,9 TDI не е много по различен поне що се касае до блока. Разликата е в ГНП, Турбото и понеже не съм специалист ще кажа че не разбирам много и се извинявам на всички специалисти във форума надявам се поне да не се заяждаме. Моите постове са за това да се знаят проблемите и как да се решават.
  2. имам кабела но нимям читав софтуер може ли някой да ми даде кракната версия на 409.1 US щото кабела ми е usb. Много ще съм ви благодарен може и на лично съобщение
  3. Първо мислех много да псувам и да пиша глупости по форума за да ми мине яда, но реших, че е по добре да опиша и моя случай та на някой като му се случи да знае какво да прави. На някой да се е случвало след смяна на агренажен ремък в уж реномиран севиз в София да си остане на пътя. Е да ама на мен ми се случи. Както си карах А4 преминавам от четвърта на трета с рязко подаване на казта и ти да видиш вместо да тръгне колата започна да пуши бял дим и да гасне. След проверка и обезвъдушаване на горивната система установихме, че няма проблем с въздух след коривния филтър. Но колата така и не пали и не пали. Познайте какво и е бе на колата. Последва тест с vag com който не показа никакви причини колата да не запали. Но тя така и не пали. Продължихме с продължително стартиране на двигателя, проверка на блокажа на чипа, блокажа на алармата и т.н. и т.н. но като казвам на майсторите, че агренажния ремък е сменен в реномиран сервиз в софия никой не предполагаше, че може да е нужна центровка на ГНП и Коляновия вал и така колеги. Ако на някой му се случи да му пуши колата с бял дим (не сив) да знае че трябва да направи центровка на двигателя и ви казвам колата си запали на 1/4 оборот и сега работи перфектно.
  4. Колеги колата запали но след ремонт на стартера (смана с нов), щтото моя беше абсолютно станал на сол. Карали са на стартер през цялото време паднал е акомулатораи т.н. Но важното е че все пак си имам кола и върви на всичкото от горе.
  5. Относно доставаката на частите си прав Юнитрейд не държат на склад или по точно не за модела A4 1,9 tdi Avant (комби) 1997г. Но за сметка на това ние в Благоевград сме малко по близо до Гърция та от там пристигна за един ден и най-невероятното по ефтино с 60 лв. та така. Но още не са паднали всички притеснения днес ще монтират ключа и ще я палим тази кола. Колеги има ли вероятнос чипа да е блокирал колата или... както казах по горе колата е минала 30 км.Според повечето колеги във форума май този чип не играе голяма роля поне не за тези които разбират. Моля споделете за ефективна защита срещу кражба (освен Автокаско - което съм направил)
  6. Само че антената на чипа котя стои най-отгоре където се мушка ключа е счупена. А другото което съм забелязал е че когато тръгваш да запалиш колата светват всички лампи когато стартираш двигателя той пали и едва след няколко секунди гасне лампата с чипа на таблото. Незнам колата ми е от 15 дни и много си я харесвам карам вече 5 години само дизели и съм възхитен от този. Всички ми казват да си продам колата ама тая няма да стане още не съм и се нарадвал. Карал съм много стар Пасат дизелов и си мислех че вече няма да се кача на VAG дизел но за сега е точно както пишете всички по форума. Развали се дебитометърчето, не даваше контакт ключа и не работеше климатроника, амортесьорите смених с тези които пише във форума и съм много доволен. По принцип не си позволявам да пиша по форму защото не съм много компетентен, но този проблем малко ме узадачи и затова си позволих да пиша.
  7. Колеги несъм крадец, собственик съм пък и не ми е за първи път да ми крадат кола... та така. Но колагата е прав относно триковете за запалването. Благодаря за информацията. Когато сменим ключа и запаля колата ще споделя повече инфо относно моите преживявания иначе. ЗАСТРАХОВАЙТЕ СИ КОЛИТЕ ТА ДА СИ СПИТЕ СПОКОЙНО Колата е минала поне 30 км. и след това е изоставена. Незнам както казах и в началото как действа този чип на запалването ама или на него или на застраховката трябва да съм благодарен.
  8. Онзи ден ми откраднаха аудито А4 1,9 ТДИ с чип в ключа, но го намерих след няколко часа изоставено. Разбрах че има чип колата. Алармата не е с имобилайзер, а и да беше както четох по форума няма много голямо действие. Но интересното е че колата е спряла с изтущен акомулатор и още не сме я запалили( чакам част - ключалката да бъде доставена) и не съм сигурен дали не е болирана от чипа или просто ако някои знае как действа този чип да сподели. Това с кражбата на кола не пожелавам на никого да го преживява. Въпреки че не е първата кола която са ми крали и съм намирал но повече ме интересува чипа как действа. Благодаря предварително
×
×
  • Create New...