-
Мнения
23 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A6 4F BMK
Персонална информация
-
Пол
Мъж
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
kavakov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
моето мнение е да си караш с BDC за да подобряваш "супер яките ни горива" ... ( повечето майстори, до който ходих в последно време ми казаха, че екстремните добавки са само в крайна необходимост, ако не се налага да не слагам ... ) А какво те притеснява в дюзите? Прави ли някакъв проблем колата? Показанията на дюзите ти са по-добри от моите
-
не , пушене нямам вече.... може би не е покачило, просто на 0 докато бяха беше след ресета им, сега просто дойдоха някакви стойности.. в събота ще имам още 800км, и ако след тях задържи на тези показания се чудя дали да ги барам изобщо....
-
-
След 2 дни ще дам повече инфо, трябва да навъртя още около 1000км и ще видим какво ще покаже. Моя не е точно такъв, ако го оставя веднъж почва веднага .. няма и есна минута.. а друг път седи по 30мин да работи и няма пушене... дори в 90% от случаите нямам пушек .. независимо колко време стой...
-
-
след премерените маркучи на обратната нафта ( НОВИ държаха 2.2 бара ... рекламирах ги, смениха ми ги) и след това покарах 2 дни не е правила така колата, нулирах дюзите, като предположих, че по бързо и по адекватно ще изкара някакви стойности .. за сега само на 2ра дюза във високото показа -4... сега следващите няколко дни ще имам да навъртя около 1500-2000км и ще видим какво ще дадат като показания. Ако отново са такива в сряда като се върна .. отивам да сваля тези който са най-зле за да ги тествам на различен стенд и ще разберем къде е истината. Ще напиша какво е показало и съответно какво съм направил другата седмица
-
Писах на човека, след като се чуя с него пак ще пусна малко инфо.... а относно мнението ми е понеже същите дюзи след правенето им ги свалях да ги тествам на ново.... и показаха че са Ок ще видим след като се чуя с @petarik какво ще каже и ще дам инфо отново
-
не, нито маслото нито антифриза бара...
-
препоръката за нови дюзи поне 3... по програмата на бош като върнеш старата искат 450лв на бройка, а на колегата не съм го потърсил все още понеже проблема най вероятно не е в самите тях. ще се консултирам за всеки случай...
-
направих го след рециклажа, миналия ден след ремонта на турбото , пак ги ресетнах и сега вече още съм на нула ама не очаквам нещо кой знае какво като промяна....
-
ами само за пробата сякаш 1300лв сякаш няма да дам... при положение, че всички признаци показват че е нещо дето ту го има ту го няма, другото което е 6те дюзи да не са успяли да направят .. сякаш не е реално . При положение че е официален бош сервиз в който правят само дюзи, а не някое махленско гаражче. Това което си мисля е, че ако са сменили само разпръсквачите ( да предположим че е така ) колко и да са зле на горе дюзите няма да са 3пъти по зле отколкото преди да отида до тях показвам снимки на стойностите на дюзите преди ремонта... в тези стойности нещата бяха отвратителни , труден старт , голям разход, загуцване при стартер и още какво ли не, ... пушека тогава си беше пернаментен ( хем тогава още стоеше дпфа ) и след ремонта на дюзите всички проблеми се решиха( разход , стартер , пернаментен пушек) , а стойностите станаха по луди от преди него.... и това което прави е необяснимо ( за момента за мен )
-
Ами 6те ги проверих даже... Е да на същото место кдето ги правеха но на проверката пресъствах... Нещо от време на време показва луди стойности и и бърка горивото, но какво незнам.... Затова и писах вече
-
Ами.. то сега е оставям просто за да е наблюдавам... По принцип не е оставям да работи по толкоз , но проблема се проявява веднага, когато се прояви изобщо....
-
Преди да направя дюзите пушека беше същия като вид, но тогава беше винаги спра ли на место и почваше да пуши. Имах проблем и със старта "загуцваше се" при въртене... Сега тези проблеми ги нямам ... веднъж на няколко спирания се проявява пушека. Грешки няма. Температурата в живи данни съм гледал всички възможни показват що горе долу адекватно...
-
mshbul: опитите предимно си ги правя по обяд.... като отида нещо да хапна оставям колата да работи пред заведението на аварийни... което означава, че поне 30 мин. винаги си работи по обяд... и веднъж на колкото пъти това нещо се проявява, интересното е че има ли го още като си спра си го има, няма нужда от 5 мин ... още на първата става ясно. Тествах днес след като го направи е загасих и след няколко секунди е запалих пак.. и го нямаше вече пушека