Infoto

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Infoto

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4
  1. Най-накрая след 3ти стенд проблемите са решени. Залюляването и клатенето на колата при висока скорост се оказа нерегулиран заден мост (наистина на предишните два стенда никой нищо не пипа отзад, казаха че е перфектна). Проблема с биенето вдясно се оказа леко разбита селенова втулка от лявата страна. Сега колата е перфектна. Благодаря ви за съветите!
  2. Днес ги разгледахме за луфтове, но не се усещат. Майстора твърди, че няма как да върви вдясно заради каре, трябвало да усещам вибрация във волана при ускорение, а такава няма. Амортисьорите и пружините са си оригиналните навсякъде. Забелязах, че гуменото каре на кардана в задната част е доста напукано, но предполагам няма как да е от това? Утре ще пробвам 3ти сервиз да видя там какво ще кажат. При теб имаше ли дърпане на някоя страна и оправи ли се със смяна на вътрешни карета?
  3. Майстора, който е обслужи, каза че нямат проблем. Сега погледнах в ютуб как да ги проверя сам и утре ще ги тествам. При завиване иначе не се чува щракане.
  4. Здравейте, преди месец си купих Audi A3 2.0 TDI Quattro, код на мотора CBBB, 10.2009г. Много ми харесва, всичко и е отлично, върви доста (най-вероятно има чип). Направих пълно обслужване (ангренажен комплект + водна помпа, пистов комплект, масло двигател, скорости, диференциал, филтри, спирачна течност и антифриз) + преден ляв лагер и тампони (тези които са с алуминиевите триъгълници). Минах и стенд след това. Проблемите които имам са: 1. При рязко пускане на газта, цялата кола се залюлява надясно. Това се усеща от 60-70 км/ч и се засилва с покачване на скоростта. 2. При подаване на пълна газ колата тръгва надясно, при нормално каране е пренебрежимо отиването надясно. 3. Над 60-70 км/ч, когато не се подава газ, се усеща вибрация в купето (която май идва отдясно). Вибрацията е еднаква независимо от скоростта. При подаване на газ не се усеща. 4. При движение на магистрала с по-висока скорост от нищото започва да се клати цялата кола за 1-2 секунди (все едно изпреварваш тир с висока скорост с много лека кола) Какво съм пробвал до момента: 1. Минах стенд 2 пъти, всичко е наред по предницата (така казват майсторите). 2. Десните джанти и двете бяха криви, изправени са и всички джанти са минали баланс, гумите също са хубави. 3. Откачих кабела за електрониката на халдекса, пробвах е само на предно, но проблемите са същите. Вибрация във волана няма. При движение със 140 км/ч залюляването е толкова силно, че ако не внимаваш, може да те изхвърли извън пътя. Приемам всякакъв съвет, моля споделете за вашите проблеми, дори да не са точно същите, как сте ги решили. 🙏 Благодаря!
  5. не, не е за имобилайзера,чрез ключето би трябвало да пусна алармата.Утре на светло ще търся пак
  6. гледах,гледах,но никъде не видях такова чудо.Би ли дал някоя снимчица да знам къде да го търся
  7. благодаря за отговора,отивам да вида дали е там
  8. До сирената няма ключалка,а ключето е кухо,кръгло на зъби :Д Немога да го опиша както трябва.
  9. Здравейте на всички, преди 5 дена си купих ауди а4 комби 1.8.С ключовете ми дадоха и дистанционно за алармата и ключ за нея,с който се активира.Попитах ги къде е ключалката ,за да я активирам,но и те не знаят.Ако някой знае къде мога да го намеря това "животно" да свирка .Има и сензори за движение вътре.Според мен,алармата е спряна,защото има някакъв проблем,но нека все пак да пробвам.А ако е развалена,бихте ли ми препоръчали сервиз,в който ще могат да оправят проблема Предварително благодаря