Jump to content

mouldmaker

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно mouldmaker

  • Рожден ден 12.03.1974

Друго

  • Kaра
    audi 80

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

mouldmaker's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Цитиране на предходен пост! След последната "задълбочена проверка" http://audibg.com/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/laugh.gif стигнах отново до контактната система за вкл./ изкл. Така и не можах да я разглобя цялата, но я напръсках още веднъж с контактен спрей, попристегнах връзките на куплунзите, 'ей такива "оздравителни мероприятия" и фаровете взеха, че си дойдоха... само че не разбрах къде точно беше проблема и сега съм в очакване да се появи отново. По всяка вероятност при следващ подобен проблем ще търся други контакти по моргите- дано се окажат читави. Благодаря за отделеното време и внимание.
  2. Здравейте! Вчера забелязах, че липсват късите и дългите светлини. Габаритните са налични. На "спусък" дългите също са налични. Свалих и разглобих контактната система ( лостчето за вкл./изкл./) на светлините, почистих с фина шкурка окисленията, за по- сигурно напръсках и с контактен спрей R10, но след монтажа всичко си е по старому.Пуснах директно напрежение на късите- работят, т.е. не е от крушките. Предпазителите са здрави. Не съм проверявал разтоварващото реле ( не съм сигурен то дали може да създаде подобен проблем),и "клемореда" на конт. ключ ( той е почти нов- на 2 месеца). Някой имал ли е подобен проблем и би ли ме насочил къде да търся проблема. Благодаря предварително на всички отзовали се!
  3. Здравейте колеги. Прочетох предишните мнения и идеи за светлините- явно има доста варианти за различните вкусове. Това, което ми се върти на мене в главата е: реле, управлявано от алтернатора, чиито контакти да са паралелно свързани на контакта за къси светлини на ръчката за светлините. Т.к. не съм разглобявал досега въпросната система за включване и изключване на светлините (пропуснах да кажа, че карам ауди 80), нека запознатите да кажат приложимо ли е, може ли да се шунтира контакта на късите от контакта на релето? Така ще избегна диодите, второ реле, търсене от къде да хвана захранващ "+" и т.н., т.е. за мене това е варианта с минимална интервенция, който автоматично да ми включи късите светлини когато шофирам и да ги загаси, когато спра двигателя (това са двете неща, които забравям да правя при шофиране през деня). Ако някъде допускам грешка- моля поправете ме и обяснете как да стане. Благодаря на отзовалите се със съвет.
  4. Точно преди 2 седмици ми се появи почти същият проблем- при контакт светлините не светят, оборотомера не работи, липсваха светлините за смукач и ръчна спирачка. Рових из форума, но намерих само твоята тема. Свалих таблото и го разглобих, презапоих всички спойки, пистите съм ги мерил с мултицета една по една, крушките също, но така и не открих проблема. С контактен спрей R10 напръсках всички куплунзи и ел. съединения, но без ефект. Пробвах и с друг клеморед. Реших, че проблема е някъде другаде и отидох на електричар. Обясних му за какво става въпрос и той отсече "ТАБЛОТО Е". Вика "по моргите ги има много и са евтини- по 10-15 лв., не си заслужава да оправям твоето"!!! И тъй, като знам, че съм го прогонил до последната спойка и бях готов да се обзаложа, че не е проблема в таблото и си мисля "този само как ме отсвири", но реших да го послушам и отидох до една морга. Първото табло, което изкараха не даде никакви признаци на живот, но на второто чек- светлините светнаха. Километража и оборотомера не му работеха, но платката беше читава. Прехвърлих уредите от старото на новото табло и всичко си дойде на място. Само където таблото не струваше 10-15лв, а 30лв, но евентуален ремонт на старото табло едва ли щеше да излезе по- малко, така че...
  5. Не съм сигурен дали добре обясних или може би допускам теминологична грешка... значи това "побеляване" го има на различни места, но не съм сигурен точно от там ли идва проблема!?! Проблемът ми е, че цялата долна страна на стъклото не се държи за нищо. Забравих да спомена, че там и самото уплътнение почти се е извадило (от време- на време го понатиквам с отвертката, че стои мн. грозно). Не съм сигурен в случая дали "разлепено" и "откачено" не са две различни понятия, не съм наясно точно как е фиксирано стъклото към купето и може би говоря глупости поради тази причина. В момента няма и с какво да снимам, понече фотоапарата е със синът, а той е при баба си за ваканцията, но ако не става ясно какво искам да обясня, ще искам от колегата фото и ще го снимам. Благодаря за вниманието и желанието да помогнете!
  6. Не, сериозен теч в купето не съм забелязал, само вратата откъм шофьора съм забелязал, че се пълни с вода като я мия например, но като отворя вратата тя се изтича отдолу от някаква дупка, но честно казано и това не ми е кой- знае какъв проблем.
  7. Здравейте колеги. Преди около година станах собственик на въпросният автомобил Ауди 80, 1.8, карбуратор, 1988г. Оказа се, че предното му стъкло е разлепено от долната страна цялата и около 10 см в долният край и на двете страни. Предишният собственик сигурно знае защо, но тактично си премълча за всички проблеми, които не се виждат на "прима виста" (както и да е това е друга тема). Отидох до "Кобра", човека го огледа, първо каза , че ще стане, но трябва да се свали цялото, но след това забеляза едни участъщи в горният ъгъл, все едно е влязъл въздух под стъклото и каза, че е взело да се разлепя и да се ориентирам за ново стъкло. Питах го дали има вероятност това стъкло да падне, той каза че няма, което ме успокои и си го карам така, но... ме дразни! По неравен път се движи и вибрира в долният си край! Та някой ако е наясно нека сподели- има ли начин да го залепя криво- ляво в долният край това стъкло, как и с какво? Просто не ми се влагат средства за ново стъкло в кола, която ще карам още година- две и която съм взел с ясното съзнание, че ще съм и последен собственик!
  8. Ами този майстор го знам от поне 15- на години (тогава карах жигулка и съм имал последно вземане- даване с карбуратори), та затова отидох при него, но знам ли, то човек като понатрупа години и започне да го стяга шапката... Свещите ги смених в деня преди елкона, защото така съм чул... че на елкон се ходи с нови свещи. Кабели не съм сменял, а и на елкона човека не каза нищо за тях! Намирам се в Пловдив- някой ако знае къде могат да ми решат проблема, моля да сподели.
  9. Здравеите колеги! Ауди- то ( '80, карбуратор, 89год.) го имам сравнително от скоро и постоянно ме изненадва с разни дЕфекти (нормално за кола на тези години, но имам намерение да го карам, затова търся начин за отстраняването им). Понякога като го запаля, (ако е студено пали само на бензин със смукач) двигателя работи неравномерно при подаване на газ (ниските обороти са добре), т.е. получава се едно прекъсване и нестабилна работа подобна на тази, когато сте прехвърлили от газ на бензин или обратно без да сте изчакали да изгори напълно първото гориво! Като загрее двигателя НЕ се оправя. Оправя се, ако след като поработи известно време изгася двигателя изчаквам 5-10 мин паля наново и тогава си работи идеално! Прекъсването го прави както на газ, така и на бензин, Ако поддържам по-високи обороти ефекта от прекъсването намалява, но не изчезва. Ходих на елкон, човека каза, че има проблем със смукача, когато е издърпан докрай, но толкова! Още като отвори капака на шега каза "този японски карбуратор в този живот няма да го оправиш", но не спомена да има нещо нередно по него! Тънкият момент е , че не винаги се появява този проблем, но забелязах, че го прави почти винаги, когато колата не е палена 1-2 дена например. Някой има ли идея къде може да се крие проблема?
  10. Машинен инженер съм, работя като оператор на нишкова ерозийна машина в предприятие за производство на инструментална екипировка и нестандартно оборудване- щанци, шприцформи,пресформи и пр.
×
×
  • Create New...