Jump to content

LeelLost

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    wait for TT 225ps

LeelLost's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Сигруно...хаха... щом казваш Ама твойта едва ли е струвала толкова малко и се съобразявам с това, защото нямам менте сервизна история и залъгвания за пенсионери от Германия ходили до магазина отсреща с 20-30 Иначе автомобила понавървява- направих едно кръгче, а братовчеда каза и той да си заделиа по-добре 2-3К отгоре преди да си правя този подарък и аз затова чакам половин година, че да си заделя повече и да съм по-спокоен В петъка съм на детайлен оглед с монтьор и сервиз впоследствие
  2. Благодаря за отговорите от сърце и на двама ви barelylegal монтьоринът ми каза, че се търси въпросния блог оригинално, който е на халдекса за негов човек и с доплащане може да ми достави тунинг модула и сумата ме устройва. В петък ще оглеждам една средно читава на прилична цена, при което мисля да хвърля остатъка от бюджета по стягането и издокарването й. Рециклирана й е турбинката при real turbo на околомръсното и имала още гаранция към тях, затова питах след колко може да хвърли - за да преценя колко са й реални километрите. Халдексът на тази бил в перфектно състояние до колкото знам, но има дребни косури по екстериора, което ме устройва идеално, а пък и е черна и още не е пускана в моbile-тата, което са част от изискванията ми. Т.е. аз пиша с мисълта за точно определен екземпляр, а продавачът ми е ако не приятел, то поне добър познат. Имам основно обгрижване, джанти, гуми, едно неработещо ел. стъкло, , малко ядове по таблото и шашми с климатроника, но се оказа, че била и за съединител, имала си и крив диск отпред, esp-то не и било читаво и понякога го нямало, но това за мен не са особени ядове и ще се справя с тях. Не мисля да циганя автомобила, защото той е най-красив по рождение поне за мен
  3. Направо съм удивен от това мълчание. Няма ли някой поне да се изкаже да вървя да се взема една RX-8-ца или някой мерцедес като в другите теми по въпроса. Все си мисля, че тука има бая хора с такава кола, пък и не питам как да стигна до луната с нея, а нещо сравнително елементарно. Пложението с взаймопомоща е направо плачебно
  4. Здравейте ! Изчетох основно всички глупави и нискосъдържателни теми във форума за този модел. Карал съм от първите А6 - ци преди няколко години, в момента съм на голф, но доколкото мога да смятам, мога да си позволя едно TT. Бях изумен как може форумът на Audi да плюе дотолкова по кола от марката и да предлага всевъзможни алтернативи. Бил съм член на форумите на още 2 немски марки и това направо ме стъписа, при това хора с по над 1000 поста тук да го правят. И все пак колата ме е привлякла някак. Братовчед ми има първа генерация, към която и аз съм се насочил и съм имал възможност да се возя и да карам, да оглеждам и оценявам и т.н. Неговата е мисля 180 коня, но аз съм се насочил към 225 коньовата версия и задължително с 4х4 и задължително с quattro задвижване(не че има друго). Разбрах че не било торсен, а халдекс първо от монтьор, който се занимава с марката, т.е. не е механично и с постоянно съотношение, а електронно управляемо и се включва само при нужда. Изтъкна ми като плюс, че докато торсен е изчислявано при определен аванс, то халдекс можело да поема по-голяма мощност от матора, защото е изчислявано да поема до 100% от мощността на всяко колело + авансова стойност. Освен това имало и някакви методи за промяна настройките на халдекса из нета. Интересува ме това така ли е както са ми го обяснили и какви са тези методи за суап на електрониката на халдекса и съответно резултатите им. До колкото разбрах евентуалното ми TT ще е с ESP и крилце и няма да презавива с висока скорост и да ме прати в някоя канавка заради ниската тежест отзад. Съобразил съм се с размерите и вътрешното пространство. Аз самия съм 1.74-1.75, често воза до още един човек с подобна височина, а отзад ми се е налагало максимум до 2 джобни гаджета да качвам, което в TT-то на братовчед ми се случва често за по 100-120 км извънградско. Интересува ме има ли голяма разлика при харча спрямо 180 коньовата версия, какъв е той при 225 коньовата ? Какви са цените на пълното обгрижване - ролки, ремъци, филтри, масла при този вариант. Разбрах че турбината била друга и ме интересува при средно ниво на подръжка, т.е. правилна след какви километри издъхва ? Проблемите по електрониката на таблото не са ми болка, защото ми се е случвало и друг път да ми изгасне цялото табло и съм го преживявал, при това колата не беше ауди даже. Какви други евентуални проблеми ме чакат ?
×
×
  • Create New...