Jump to content

kardigan

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a3

kardigan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. колеги ,забелязах че го няма кабела за датчика на температурата на входящия въздух,въобще нее закачен досега го търсих обаче- тц.а датчика си е там просто нее закачен ,може ли да е от това ,и ако знае някой от къде трябва да идва ще съм благодарен да ме насочи щото претърсих целия двигател ,няма висящи букси или такива които да пасват на датчика къде да го търся тоя кабел
  2. абе и аз това се питам сега ,защо се занимавам толкова с нея обаче до тук съм я докарал ,та сега ли да се откажа,стореното сторено ,искам поне да я оправя.а доколкото за делкото ,колега аз съм с електронна бобина няма делко и както писах по горе чисто ново е няма и 1000 клм. дросела го почиствах аз лично със спрей за дебитомери (почистващ)като го разглобих основно ,съмнява ме вече данее някой температурен датчик който да се ебава и да ми прави проблеми ,незнам ,ако знаех нямаше да ви моля за помощ .Да кажем че не е от дросела какво друго може да е?
  3. Здр.колеги ,имам ауди а3 98 г.1,6 бензин 101 коня.това ми ти животно неспря да ми прави проблеми от както го купих и неможах да му се нарадвам дори .Проблем след проблем ,на скоро му правих основен ремонт ,обаче смених всичко от колянов вал до разпределителен ,общо взето всичко по мотора,сглобихме запалих работи добре известно време и започна да предърпва на празен ход ,както си работи и се затриса за 3-4 сек.и се оправя после всичко се повтаря,и от тук се почна :нова бобина ,нов дебитомер ,нови кабели ,нови свещи,нови датчици (колянов вал и разпределителен)нищо(да я бях дал на вторични ,та да си спестя мъките но уви )един колега ми каза че може проблема да е в дюзите ,120 лв-нищо ,колата иначе върви много като я назоря от 2000 до 5000 оборота върви та се къса но пак се усеща че прекъсва,като натисна педала изведнъж мотора направо умира 2 мин.се чуди какво решение да вземе ,клати се прекъсва предърпва докато осъзнае ,че съм вече на втора и го юркам за трета то дошло време за спирачка,много ми вдига разхода на бензин поне 14-15 ,за този мотор е прекалено където и да караш а и при мен е извън градско, още нещо, днес си сложих газов инжекцион,симгаз много на тънкана с надеждата че на газ няма да го има тоя проблем обаче уви същата работа ,че даже на газ май ми прекъсва и повече“Та моля за помощ ако някой има идея какво става моля кажете черпня ще има ,а и още нещо смених няколко майстора без успех ,(май трябва да се оправям сам).последния ми проверяваше компа за грешки ,то таблото така или иначе не светеше никакви индикации за проблем , минах през компа и сега ,пак нищо ,незнам вече .газаджията ме плаши ,че ако неси отстраня проблема рискувам на газ разхода да е кошмарен, затова пак ви моля помагайте ... ПОЗДРАВИ (един безкрайно недоволен от ауди)Имам една ЗАЗКА 72г.тоя дзвер нема спирачки,палиш тръгваш и непиташ жалко че немога да си върша работата с нея ,иначе веднага хвърлям аудито :)
  4. kardigan

    A3 8L 1.6 101 hp бензин,

    Здравейте колеги,имам проблем с моето ауди и се надявам някой вещ в занаята да успее да ми помогне.Проблемът е следния: Първо аудито е а3 101 коня 98г 1.6 бензин ,направих му основен 1-ви ремонт след като стоя неподвижно близо 3 години ,сега върви проблемът е че прекъсва жестоко,когато дам газ трудно се наема обаче мини ли 4хил.оборота се оправя и лети като самолет ,проблема е че не винаги се кара на 4 хил. ,та решх да го закарам на диагностика ,майстора каза че дибитомер датчик на колянов вал и датчик на разпред.вал били заминали ,след студен душ от близо 600 лв,никаква промяна ,даже ми се струва, че повече прекъсва ,пали от раз ,държи си 900 оборота ,потреперва понякога ,но ми казаха че е нормално за този модел та реши "майстора" ,че трябва да сменим свещите ,какво са 45 лв на фона на другите ,сменихме ги , пак нищо иначе си има тяга нали е след основен ремонт .Осъмних се в центровката но ми показа белезите уж са на място когато разпр.вал е на белег коляновия бяга с милиметър два обаче ,пак същия каза че това било в нормата ,моля неме съветвайте да сменям майстора ,вече е късно!! Ако някой има представа как да реша проблема черпя каса бира.....благодаря предварително
  5. точно така ,дюзите също бяха събрали доста прах ,но уж ги почистих ,това което ме озадачава е ,че си пали добре ,почти без забавяне,а проблемът с компютърната диагностика е че не знам кода за достъп и не ни допуска,та се надявах ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ,дори и да не е на ауди поне да сподели опит ,за да мога да пробвам,знам че е на сляпо но какво друго остава не знам .
  6. здр.Имам проблем с любимото ауди ,и се нуждая сериозно от вашата помощ.Трябвва да започна обаче по-отначало ,за да добиете представа.Аудито сменя вече трети двигател ,и след като ми писна да давам пари за двигатели от разни автоморги реших ,следващият да си го направя сам,става въпрос за 1,6 101 коня бензинов, и да си му сменя всичко оставих си само блока и главата , колата стоя на крика близо 2.5 години преди да започна ремонта ,като всичко беше свалено ,и за това време доста прашасало,та след толкова време, най-сетне събрах пари и започнах да я ремонтирам, шлаиф на блока ,главата ,нови клапани, повдигачи, биели бутала ,сегменти всичко по самия двигател ,без да сменям обаче датчиците,та след сглобката на мотора дойде време да го запаля ,запали перфектно държи си бетон 900 оборота ,нищо не свети по таблото нито чек лампа, нищо ,все едно сега излиза от завода.обаче невдига повече от 1500 оборота ,ръмжи и все едно се дави ,трака като дизел ,и съответно няма тяга ,но пали добре, на момента .Тук идва и по-големия ми проблем ,откачам датчици (дебитомер,температурни ,маслени и т.на татък)но по таблото нищо не светва без реакция и все така няма обороти ,а и след да кажем 7-8 мин.сама изгасва .Незнам на какво се дължи ,ако има компетентни колеги или патили с такъв проблем помогнете.(казаха ми че може да е от някое вакум маркуч който нее закачен ,пробвах нее от това ,казаха че може да е от дюзите ,но си пали ,незнам )дайте ми акъл моля.Още нещо, когато двигателят се е издънил последно ,първо е спрял климатика а след ден по време на движение ,колата рязко губи мощност падат и оборотите и до там.отварят я в сервиза и са забелязали задрало бутало ,та така си остана толкова време разглобена , това е ....надявам се да ми помогнете
×
×
  • Create New...