здр.Имам проблем с любимото ауди ,и се нуждая сериозно от вашата помощ.Трябвва да започна обаче по-отначало ,за да добиете представа.Аудито сменя вече трети двигател ,и след като ми писна да давам пари за двигатели от разни автоморги реших ,следващият да си го направя сам,става въпрос за 1,6 101 коня бензинов, и да си му сменя всичко оставих си само блока и главата , колата стоя на крика близо 2.5 години преди да започна ремонта ,като всичко беше свалено ,и за това време доста прашасало,та след толкова време, най-сетне събрах пари и започнах да я ремонтирам, шлаиф на блока ,главата ,нови клапани, повдигачи, биели бутала ,сегменти всичко по самия двигател ,без да сменям обаче датчиците,та след сглобката на мотора дойде време да го запаля ,запали перфектно държи си бетон 900 оборота ,нищо не свети по таблото нито чек лампа, нищо ,все едно сега излиза от завода.обаче невдига повече от 1500 оборота ,ръмжи и все едно се дави ,трака като дизел ,и съответно няма тяга ,но пали добре, на момента .Тук идва и по-големия ми проблем ,откачам датчици (дебитомер,температурни ,маслени и т.на татък)но по таблото нищо не светва без реакция и все така няма обороти ,а и след да кажем 7-8 мин.сама изгасва .Незнам на какво се дължи ,ако има компетентни колеги или патили с такъв проблем помогнете.(казаха ми че може да е от някое вакум маркуч който нее закачен ,пробвах нее от това ,казаха че може да е от дюзите ,но си пали ,незнам )дайте ми акъл моля.Още нещо, когато двигателят се е издънил последно ,първо е спрял климатика а след ден по време на движение ,колата рязко губи мощност падат и оборотите и до там.отварят я в сервиза и са забелязали задрало бутало ,та така си остана толкова време разглобена , това е ....надявам се да ми помогнете