Jump to content

kristiyn

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kristiyn's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продавам 11мм елемент за тди от Рено. Така и не стигнах да го монтирам на моита А3. Ако някой се интересува за контакти тел.0894754152 Кристиян.
  2. Да всичко сам помислил сега парво ще смена генерацията, после самрешил буталцето и разпразквачите след тях съединителя турбо и кулер, но ще става постепенно че финикийските знаци не стигат. Иначе нещо кам 200 коня. Мотора ми е AHF 110 КОНЯ стоков. Бих се радвал ако споделиш с мен каде се намира сервиза някакви кординати. И ако може да ми кажеш от каде си купил буталото или какво по точно да тарая нещо като номер или си стандартни. Благодаря ти
  3. Здравей те колеги не знам да тук е мястото на мойта тема. Някой сменял ли е стандартното буталце на гнп - то и по точно на бош помпа, с по голямо например с 12 мм за по голям дебит и налягане. Моля споделете вашият опит. Мисля си да мина на 0.250нм дузи на моито ауди. Благодаря ви.
  4. Колега да така е прав си много. Но имам странното чувство че след като загрее става много спанат кон като чели преди време варве6е повече и като топъл. все пак мн благодатя за отговора .
  5. Здравей те колеги моля за малко помощ колата е А3 1.9 AHF мотор 110 коня. та проблема мие 4е сутрин като запаля и трагна варви много колата тоест винаги варви много когато е студена, оба4е загреели краи нещо се слу4ва и се спава. турбото работи даржи кам 0.8.-1 бар налягане. благодаря на отзовалите се предварително. А да незнам дали има общо но разхода на гориво ми е кам 10/100 градско.
  6. и това ще направя но по натам
  7. много ви благодаря колеги рябва да погледна на кои код сам в момента за да го напи6а но 6те е по касно 4е сам на работа сега. а ако я варна на ръчна и имам проблем с топлото палене да ли ще мога да я оправя и имали оправяне, несам я слагал аз на автоматична така сам я купил кочината още веднаж ви благодаря за помоша
  8. Здравейте драги съфорумници! Поллзвах търса4ката но без успех. Вчера си инсталирах темпомат направи си сам и всичко ттрагна и работи обаче когато го зака4их на жаг кома ми направи впечатление на ладер диаграмата че всичко работи като натисна спирачката отчита отчита си копчетата на темпомата но като натисна съединителя няма никои. рових по ключето работи. колата е ауди А3 1.9 тди 8Л. дли причината може да е в това 4е е настроена скоростната кутия на автоматична и някои знаели кодовете да я варна на ръчна за да пробвам дали от там идва проблема. Благодаря ви предварително.
  9. Здравей те Надявам се да не съм обаркал раздела. имам един въпрос към вас колеги, могали и какво би станало ако накарам променливата геометрия да затваря по късно и при по високи обороти да нагнетява пове4е въздух на Ауди А3 1.9 ТДУ AHF мотор с нещо такова http://www.ebay.com/itm/NEW-HDI-electronic-boost-controller-HDi-EBC-R-DR-Dual-display-boost-gauge-/230710417238?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b7699756&vxp=mtr несам мн на ясно за това се извинявам предварително ако е глупава темата и вапросами
×
×
  • Create New...