Jump to content

rsv

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW jetta

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

rsv's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги отдавана реших проблема но просто не бях сядал на компютъра . Проблема се реши като регулирах клапата защото наистина беше пропаднала малко след това запалих колата на бензин макар че беше много трудно и отвън аз и подавах газ от дросела направо и в същото време въртях това малкото болче което е между инжекцията и гуфрирания мъркуч , въртях но наляво да я обедня и се усещаше как двигателя започва да работи по равномерно и след като направих близо 2 оборота на болчета колата неможех да я позная . Но сега съм изолирал стъпковото моторче защото много мени оборотите на газ и на бензин като го закача и сега като я запаля сутрин работи на 500 оборота и дори на тези обороти без да подавам газ преминавам от газ на бензин без да трепне мотора камоли да изгасне. И дори на -10 пак си пали на газ и държи 500 оборота и за сега мисля изобщо да не го закачам това стъпково моторче
  2. днес и регулирах клапата и върнах доста онова болче между маркуча и изжекциона и мотора се поуспокои и започна да си държи нормални обороти но изгасна и повече не можа да запали сигурно бензина свърши , понеделник ще продължа експериментите с нея и ще пробвам да извадя тези дюзи макар че си мисля че за да ги извадя трябва да сваля половината смукателен колектор за да е по удобно
  3. днес тъй като нямах време да си играя с колата само пробвах да я запаля отново и запали от петия път на бензин , като преди това няколко пъти подкачвам с помпата за да може да запали . Пак има прекъсване и под 800 оборота пак работеше двигателя но аз му подавах газ иначе гасне но много неравномерно работи имам чувството че два от цилиндрите ги няма и като я форсирах пак след 4000 глъхне но като погледах отзад се вижда как при форсиране излиза черен пушек и звука и е буквално като на зил . Струва ми се че сместа на тази кола е страшно богата . Възможно ли е някой дюза да е заседнала отворена или незнам какво друго може да е колкото и да е разцентрован този инжекцион немисля че трябва да пуши черно
  4. Моята мисля че няма дупка за този винт . От никъде не смуче въздух а възможно ли е да не работи този електрически регулатор защото като вадя буксата докъто работи колата няма никаква разлика
  5. Колеги вече запалих колата смених горивния филтър и налях нов бензин на колата , много трудно то запали , и сега ми се струва че гори страшно много тази кола трябва да и се подава газ над 1000 оборота иначе гасне и ако оборотите са под 2000 работи неравномерно. Когато натисна газта по силно така че да отвори и другия дросел и колата заглъхва . Докъто работеше махнах буксата на регулатора и нямаше никаква промяна и за 15 минути работа на мотора изгори към 3 литра бензин , нормално ли е . на газ иначе колата работи идеално без да прекъсва изобщо и то на 600 оборота . Някой може ли да ми каже как е точно подреждането на кабелите на дистрибуторната капачка защото си мисля там да не е объркано нещо
  6. Колеги значи да пробвам да запаля с махната букса на електричексия регулатор , правилно ли съм разбрал
  7. Вчера развих болта които държи мъркуча към вакум регулатора и доста добре изпръска , но тъй като нямам под ръка такъв мануметър с който да премеря какво налягане прави немога да разбера дали е изправен. И на този електрическия регулатор ако му подам 12в няма ли да сработи , и видях че от другата му страна има някакво болче то за какво е (иначе но намерих читав този ел регулатор за 20лв
  8. Клапата се движи нормално , пък и аз пробвах да я форсирам на газ и в същия момент да мина на бензин но направо гасне даже и не препуква малко , но според мен проблема е заради това че не дава бензин към инжекторите , днес ми казаха че може да е от регулатора на бензина и ми казаха че регулатора било онова което е хванато за инжекциона с две болчета и влиза една букса в него но аз си мисля че регулатора е това което е вързано към обратния бензин и е закачено и то на филтърната кутия но отделно от дебитомера
  9. Колеги от скоро съм собственик на ауди 100 2.3 133к.с механичен инжекцион с обикновенна газова . Проблема е че откакто съм взел колата не работи на бензин пробвах я всякак но неиска да проработи и днес развих всички тръбички на дюзите до дебитомера и завъртях да паля с надеждата че от там би трябвали да пръсне бензин (помпата се чува че върти има налягане след горивния филтър ) но не излезе грам бензин с изключение на шестата дяза която доколкото знам работи само при студен мотор . къде според вас може да е проблема
  10. Колега интересува ме цената на карбуратора
  11. Колега продаваш ли само карбуратора и ако може марка модел и цена
  12. Колега има ли начин да станат на Голф 2 неможе ли нещо да се преправят
  13. Колега приемаш ли някакви бартери за някоя от тези коли
  14. Колега бартер за тази кола http://www.cars.bg/u215109
×
×
  • Create New...