Jump to content

Dimitar Atanasov

Members
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Dimitar Atanasov

  • Рожден ден 20.08.1984

Друго

  • Kaра
    Audi 80 1,8S 90г.

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Dimitar Atanasov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, кажете някой майстор във Варна да почисти карбуратора и да го настрой на Ауди 80 Б3.
  2. Здравейте! Имате ли представа дали фаровете и мигачите на Б3 и Б4 са еднакви по форма и размери?
  3. на мен ми гореше около 800 гр. масло за 1000 км. и със смяната на вложките се оправи-за около 6000 км. да е изгорила 150 гр.
  4. Аз ги сменях в началото на годината заедно с двата ремъка на Ауди 80 Б3 и ми излезе: вложки-8лв. гарн.капак-6лв. ремъци 2бр.-14.50лв труд-80 лв. Пиша всичко, защото незнам каква част от труда е за смяна на вложките, но предполагам към 50-60 лв., така че повече от 70 лв. не трябва да ти вземат.
  5. И при мен пали сутрин по-трудно на бензин от колкото на газ. Когато загрее колата нещата се оправят. Мислех, че е от помпата и я смених с нова, но разлика няма. И се чудя от какво се получи това.Може ли някакъв филтър да са е запушил? На студена кола предърпва няколко пъти когато минавам от газ на бензин.
  6. Здравейте! Имам следният проблем - карборатора ми е като лейка. Карам на газ, но като премина на бензин започва да тече от няколко места: 1.от игленият клапан; 2.от външната страна (към калника) на карборатора. Карборатора трябва да е Кейхин 1 (код ДВГ е NE). В събота реших сам да си сменя игленият клапан с нов (върви с всички гарнитурки по карборатора на скромната цена от 40 лв.), защото от начало само от там течеше. След моята "веща" намеса тече от няколко места, включително и от игленият клапан. И така, след като си загубих цялата събота, 40 лв., маса нерви и в крайна сметка нещата се прецакаха повече от преди, стигнах до заключенита, че "козата си иска пръч". Някой, ако може да ми препоръча сервиз ще съм му много благодарен. Вкрайна сметка икономията от газта ми излезе през "аспуха" П.П На снимката съм се опитал да отбележа двете места, от които тече.
  7. Извинявам се, май съм чел между редовете.
  8. Извинявайте, че развалям темата, но искам само да попитам картите на Лукойл важат ли и за бензиностанциите Лукоил-Петрол. не знаех,че не всички "червени" бензиностанции не са на Лукойл).
  9. Скъсих ги. 5 см. е дебелия, а около 15-тина тънкия. Не съм я карал още, но като я запалих всичко си беше като преди. И на мен ми е интересно какво ще стане.Поне не ми се мотаят разни маркучи.
  10. Разглетах ги от къде трябва да минат и общата им дължина ще стане около 30 см.
  11. NE e двигателя 90г. Мисля че карборатора е Кейхин 1. С тънкия ще стане по- трудно.Кранчет ще отиде под капака на въсдушния филтър.
  12. 10x А от коя страна да го скася между изпарителя и кранчето (при мен той е по-дебелия и гумен маркуч) или между кранчето и карборатора ( той е по-тънък)
  13. Здравейте колеги, от няколко дни в главата ми се върти следната идея: маркуча, който между изпарителя и кранчето на газта, който отива към карборатора, е доста дълъг и има възможност да се скъси с около 35-40 см. Ще има ли някаква полза от това или просто ще се изцапам?
  14. И аз да направя малка корекцийка от вчера по 5 и от двете Ако може
×
×
  • Create New...