Jump to content

tonov

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tonov

  • Рожден ден 15.07.1989

Друго

  • Kaра
    Audi B4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Pazardjik

tonov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. tonov

    парно на ауди 80 б3

    Колега,точно това е замисъла на всички коли с активен REC (RECYCLE) бутон,да запуши външния фактор и съответно да загрява или да изстудява по-бързо,което не е лошо,а е по-ефективно. А специално на B4-ките REC бутона да работи само при включен климатик си е решение на "Ханс" така да го направи. А Ауди 80 без климатик с такъв бутон няма,само с климатика го имат.
  2. tonov

    парно на ауди 80 б3

    100лв. в Пазарджик барабар с клапите
  3. tonov

    парно на ауди 80 б3

    Точно тука не съм съгласен,защото въпросната клапа затваря точно въздуха идващ от филтъра на купето
  4. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    Колеги.. проблема е решен и се надявам,че ще е от полза за много хора. Зарязах майсторите и сам си свалих таблото,което въобще не беше трудно.. проверих клапите на въздуха,които не са претапицирани,а са двойно облепени с армирано тиксо и честно казано ми хареса как се е получило. После отидох в сервиз където се занимават с ДВГ и им обясних какво е положението.. мислиха разни варианти за час-два,пробваха да изолират редуктора на газовия инжекцион,но без ефект.. накрая предложиха да тестваме за наличие на изгорели газове във водната система и теста се оказа положителен. Вариантите са или спукана глава или издухана гарнитура,от които ефекта е един и същ. На обороти през радиаторчето минават само блончета и пяна,което забелязахме и в разширителното казанчче,но малко късно.. като подам газ циркулацията се усилва и чак тогава идва топло. Трудно беше да се разбере какъв е проблема защото е твърде малък за улавяне,но достатъчно голям за ми изчезне парното. Радиаторчетата от 30лв. са супер.. водните помпи от 20лв. също.. Случая е доста образователен и се надявам да е от полза за всички..
  5. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    Не знам Колеги. Шибана е тая работа.Айде малко почивка. Празниците дойдоха,друг път ще го мислим. Весели празници,пък другото ще се оправи.
  6. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    имаше от 24лв. който не сме го пробвали.. взехме от 34 и после от 38лв. (цени с отстъпката на монтьора от сервиза) като махнеш тоя маркуч и всичко изтича на земята.. помпата е отдолу,не при главата за мен и старата помпа не е свършила курса,защото ако е-двигателя ще се свари.. аз чувам други отзиви,но радиаторите не са от значение щом не стига вода до тях..
  7. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    Значи пробвахме и радиатор на "Бирт" и нямаше разлика.Сега радиатора е друг на не известна марка.Дебита установих,че е недостатъчен защото на обороти циркулация от там просто няма.А системата е чистена и надувана маркуч по маркуч и промивана с вода без препарати защото понякога препаратите нанасят щети вместо да помогнат.Но колата никога не е карана с вода и за това и никаква мръсотия не излезе.
  8. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    Това,че радиатор трябва да задържа водата,която уж трябва да циркулира през него за пръв път го чувам.. не ми се струва много логично..?
  9. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    И при мен водата идва от отзад на главата,само че моята е с един пластмасов фланец,който смених преди около 2 години защото стария протече.Но моя е само тръба,няма нищо по него. Тея,при които бях закарал да я правят са електричари и механици и по нищо не усетих да разбират повече от мен.Оказа се,че всичко което смениха можеше и сам да си го направя.Сега мисля да я закарам някъде,където се занимават само с двигатели защото явно проблема е системата,не в клапите,радиатора или помпата.Обезвъздушаването не ме притеснява особено защото все пак това е Audi-Vw. А и сега с тази нова помпа няма начин да остане възглавница. От този фланец на главата,за който говорим маркуча директно влиза в радиатора и не е дълъг повече от 20-25см. Значи проблема е,че водата минава от там съвсем слабо и трябва да се разбере защо е така и къде отива водата,която трябва да мине от там?
  10. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    Шефчета,попрочетете малко по-назад какво е казано Повтарям за много знаещите.. всичко ново-помпа,радиатор,отремонтирани клапи,изчистена и продухана система(не че имаше файда защото не изкара никаква утайка)Парно имаше и много след като сложих газовата.. Плюс това,тоя редуктор е 10 на 10 на 5см. колко вода ще поеме според вас с джаджите му вътре,100-200 грама. Пак казвам! Водата идваща от двигателя едвам тече,а на тихите обороти почти спира,а водната помпа днес я сложихме нова.Не е виновен радиатора,нито помпата.Водата бяга през по-лесно за преодоляване място вместо през фланеца от двигателя към радиатора.Проблема е във охлаждащата система. И ако не ви се е случвало по-добре питайте някои,вместо да давате съвети за схеми,които вече съм изпробвал по 5 пъти.
  11. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    Ето снимки,но се съмнявам да е от това.Газовата е сложена още преди да гръмне оригиналното радиаторче,с което парното си беше огън.Сега покрай проблемите пробвахме и да сменяме входа и изхода на радиаторчето,но и от това нямаше полза. То в крайна сметка както и да ги въртиш,водата винаги първо минава през радиатора и след това към редуктора..
  12. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    Няма достатъчен дебит на вода към радиатора.Колкото и да са горещи маркучите,парното изстива още с пускането защото минава твърде малко вода през радиатора..С три различни радиатора е едно и също.Чудя се дали не може водата да циркулира по-лесно от друго място и за това на радиатора да не му стига.Като извадя който и да е от маркучите на радиатора,водата едвам тече.Имам чувството,че ако надуя с уста ще тръгне по-силно. Да,има газов инжекцион,но маркуча е същия като този,който излиза от двигателя.Уточнявам,не е сменян,нито удължаван.Отрязан е по средата и е сложен редуктора без нищо друго да се пипа.
  13. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    Всички възможни маркучи и съединения са продухани.. Топло има само след 2-3хил. оборота,иначе си духа студено..
  14. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    Колеги,работата е следната.. накарах тези,които ми правиха колата да сменят 3 радиаторчета. Едно от "Косер",второ от "Косер" и трето от "Бош" и нищо.Загряват и като пуснеш да духа изстиват за секунди.След това водната помпа,която беше от тези с ламаринената турбина я сменихме с нова с по-голяма метална турбина(не от бакелитените).Накрая установихме,че потока който влиза и излиза от радиаторчето е твърде слаб,почти никакъв. Обобщавам:ново радиаторче,нова водна помпа и никакъв резултат.Парно още нямам.Причина:недостатъчен дебит на течност към радиаторчето.Помагайте,че вече давам "заето"
  15. tonov

    Audi B4 проблем с парното

    няма начин да се стигне до радиатора без да се махне таблото.. а и няма откъде да намеря такава техника,иначе много добра идея
×
×
  • Create New...