Jump to content

kalin4o1986

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI А3 1.9TDI 110

kalin4o1986's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги изкоментирахте бензиновите мотори,но никой нищо не спомена за дизелите,а те също са здрави и горе долу понавървяват и разхода като пари е същия като на бензиновите.Да не говорим,че има мотори като 1.9тди 131к.с.с шест скорости и са като истребители.Тези които са 110к.с. са много здрави и също на вървене не са за изхвърляне.Няма да споменавам и че който е фен на високите скорости може да се правят какви ли не зверски промени като по голямо турбо,чипове разни и колери.Според мен дизела също не е за изхвърляне.Все пак ти си решаваш дизел или бензин.
  2. Да колега точно там направи дупките.
  3. Колега аз имах същия проблем като тебе.Сваляш подкалниците и там където казваш, че се събира мръсотията правиш по една дупка с дрелката и проблема ти е решен,поне аз така реших моя проблем и до сега не ми се е случвало втори път.
  4. kalin4o1986

    проблем с Ксенон

    Колеги проблема на всички с премигващите фарове или гаснещите е в самите букси на фаровете.Фаровете се свалят и се сменят мъжката и женска обувчица на масата.Другия вариант е фаровете да не се свалят а при мантажа на ксенона да се вземе маса директно от минуса на акумолатора.Премигването не може да е от баласта или крушката.Те или работят или не.Дано съм ви помогнал.И мойте премигваха проблема беше това.
  5. Колега аз карам А3 1.9 тди 110к.с.и при мен го има същия проблем и установих от какво е поне при мен де.Пласмасовата кора на мотора се държи на три гумени тампона с гайки от горе.Когата времето е студено тези гумени тампони се втвърдяват и стават като камани и съответно се получава едно дранчене от вибрациите на мотора и се чува че работата на мотора е неравномерна.Когато обаче двигатела започне да загрява и тампоните също започват да се стоплят и омекват,а когато са меки вече по нормален начин си обират вибрациите на кората.Лятото когато е горещо го нямам този проблем защото е горещо и тампоните не са толкова твърди както през зимата.Поне при мен проблема е от това.Дано съм ти помогнал.
  6. Собственик съм на АУДИ А3 1.9ТДИ 110коня.Този сезон реших да го кача на джанти 17цола и го направих.Кажете ми дали ще имам някакви проблеми относно ходовата част и въобще проблеми идващи от джантите.Благодаря предварително!
  7. Колега лампата за която говориш е лампата която показва че колата е прегряла!Аз имам същия проблем и ходих на диагностика.Там ми обесниха че датчика който мери температурата на мотора когато навън е много студено не може да измери правилните стойности. Затова сутрин след като запалиш колата пилка и въпросната лампа започва да мига.След като мотора поработи известно време и започне да стопля температурния датчик започва да отчита правилни стойности и лампата гасне и вече всичко си е ок .Забележи че тази лампа свети само при първо палене когато мотора е студен и външната температура е ниска. Незнам дали разбра какво искам да ти обесня,но по-просто казано: ПРЕЕБАН ТИ Е ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК! цена:25-35лв.
  8. kalin4o1986

    АУДИ А3 1.9ТДИ

    Колега аз не говоря за компресора в багажника!
  9. kalin4o1986

    АУДИ А3 1.9ТДИ

    Колеги знае ли някой къде се намира блока за управление на централното заключване на АУДИ А3 1.9ТДИ 110коня 99г.и как да стигна до него?Благодаря предварително!!!!!
  10. kalin4o1986

    А3

    Мерси колега
  11. kalin4o1986

    А3

    Колеги кажете ми как се свалят задните тонколони. Аудито е двуврато.Благодаря предварително!
  12. Колега моторчето на вакум помпата не се чува да върти но съм сигурен че компресора е работещ. Когато отворя вратата плафоните в купето не светят , а ел. стъклата работят безутказно .
  13. Компресора го купих от автоморга в Бургас за 80лв.
  14. От скоро съм горд собственик на АУДИ А3 1.9ТДИ 110к.с. 99г. Когато го купих централното на колата не работеше.Това ме дразни и искам да го оправя.Започнах от бушоните но не е от това. После смених компресора който е отзад в багажника и от него не е. Накрая смених нещо като реле беше намиращо се зад кората на шофйорската врата-и от него не беше .Ако някой може да помогне-БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
×
×
  • Create New...