Jump to content

d_o_c_t_o_r_a

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 Avant

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

d_o_c_t_o_r_a's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте. Някой дали се е сблъсквал със следния проблем и дали е успял да намери решение?: Колата е 4G 2012г. с MMI 3G+. При поставяне на СИМ карта и избрана опция за телефония от нея, а не чрез Блутут, модулът се свързва с мрежата на Виваком в случая на 2G честота и преносът на данни е активен макар и бавен (2G). Да, обаче: Ако се избере опция СИМ картата да се използва само за данни, а телефонията да се осъществява чрез Блутут свързан телефон, мрежата на MMI става 3G но каквото и да правя (ръчни настройки на APN), пренос на данни НЯМА. Т.Е. двете чертички над 3G, така и не се показват?!? Моля помагайте!
  2. Не съм сигурен за имената на клапаните но май са така. Та Н75 спря да работи и ми казаха че мога да го сменя с този за ЕГР-а. Това и направих. Първо покарах без никакви други свързани вакуми, дори и разширителния съд не бях вързал... и като подам газ колата има време за размисъл и след това тръгва. Ако задържа газта в едно положение и после подам повече пак мисли. Имам бууст метър и гледам че първоначално не надува турбото. Същото се получава и при смяна на предавки. Реших че е заради разширителния съд, т.е. че има недостиг на вакуум в системата, но уви вързах го и пак същото. Грешката на ЕКУ-то за повреден клапан Н75 не съм я чистил, но вие ще кажете дали може да е от нея. А другият въпрос ми е дали тези клапани са взаимно заменими или Н75 си е по различен от Н18 и затова имам този проблем. Благодаря предварително!
  3. Актуална ли е темата? И ако да ми трябва възвратния клапан на тръбичката която тръгва от вакуум помпата към сервото на спирачките. Благодаря предварително
  4. Колеги, търся перката на климатроника заедно с електромотора(те май си вървят заедно). Ауди А4 Авант 1.9 ТДИ П.Д. 2000г. благодаря предварително!
  5. Колега, трябва ми електромотора на перката за климатика, ако вървят заедно и перката имаш ли ?
  6. Компресора тръгва... перката не... бушона е здрав устнових че електромотора явно е изгорял защото му подадох директно напрежение от акумулатора и не тръгна... така че отивам във КУПУВА/ПРОДАВА и ще търся перка
  7. Колеги, моля някой ако знае къде се намира бушона за перката на радиатора на климатика на ауди а4 авант 2000г. 1.9 ТДи П.Д. да каже, че нещо не се включва и мисля да проверя първо дали не е от бушона. Аутодата го дава че трябва да е някакъв 40А но не е на мястото показано на снимката. Благодаря!
×
×
  • Create New...