Jump to content

yulianco

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно yulianco

  • Рожден ден 10.07.1983

Друго

  • Kaра
    А6 С5 2,5TDI

Контакти

  • AIM
    kaleans
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

yulianco's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, моля за помощ и напътствие! Паля, опитвам да избърша стъклото - нямам чистачки - лостчето не работи на никъде в никакъв ход! Тръгвам да запаля фаровете - ключа работи само до габарити, фарове няма; Халогени също, както и мигачите ги няма от лостчето! Иначе аварийни има. Мислех, че си знам урока - предпазителите - проверих ги до един - всички са изправни! Някой може ли даде напътствие къде да търся проблема!?
  2. Това ми беше идеята да се консултирам с вас, защото може и да не е турбото. Да, бях с несменени филтри на картера. И да, корите се пълнят и са подгизнали. Съвсем скоро я гледах вдигната на крик и корите бяха целите улети с масло, неприятна гледка. Днес съм при приятел в сервиз и целта е това - да се види точно от къде е. После ще споделя какво сме открили като теч.
  3. Стана ми ясно, колеги, благодаря. Аз просто никога не го използвах, а разбирам че е добре да се ползва зимата и при по-студено време. Имам отделен бутон за обдухване да, който като включа в първия момент тръгва да изпотява и след това веднага изчиства хубаво. Междудругото въздуха при работещ климатик в колата е винаги много приятен, но при неработещ и особено като е на "OFF" нищо не духа е страшен задух. Аз затова ми беше недоумението, че ако не включиш климатика - никакъв достъп на въздух отвън! Може би правя грешка, че всеки път като гася колата, натискам OFF и изключвам всичко. Може би трябва да си го държа на AUTO с включен ECON, ако пък ми е топло да махам ECON-a и да духа студено с включен компресор. Примерно на другия ми автомобил с паленето вентилаторите винаги работят, на поставен от мен режим AUTO и на градуси каквито съм сложил, като ако искам климатик, натискам "снежинката" и компресора се включва и играта. Става въпрос за BMW 740i, E38, '99. При А6 същото ако никога не натискам OFF-a a си го оставям да си духа за да не става задух в колата, а като искам студено махам ECON-a и компресора почва, нали?
  4. Ок, БЛАГОДАРЯ! Малка утеха, разбрах нещо и днес, извън проблемите ми с турбото!
  5. буквално от Реал Турбо: питам ги ок, 900 за пълен рециклаж, но има ли вариант в който все пак да не е пълен след като се установи конкретно с турбото на място? Отговора: "все по-малко има такива случаи" Почваш да разбираш притеснението ми
  6. Значи да разбирам, така: 1. Аз винаги като карам, натискам "OFF" бутона и се включват вентилаторите, които иначе "мълчат" и в колата не постъпва никакъв въздух! 2. Натискайки OFF-а обаче и слагайки някакви градуси, колата сама преценява дали да включва компресор или не, например, навън е ок.23 градуса, слагам на 22 градуса и ако в колата е топличко, почва да духа студено, но след малко престава и започва да духа все едно просто вкарва външния въздух, защото няма какво повече да охлажда, ако карам обаче час два и навън започва да се затопля (примерно тръгнал съ, сутринта на по-хладно, но след час по път затопля), пак започва да си духа студено, като включва компресора. 3. Разбирам, че натискайки ECON-a компресора няма да се включи в никой случай и независимо колко свалям градусите все ще си вкарва само външния въздух, като ще го затопля ако е студено или ако е топло, просто ще вкарва свеж въздух отвън. На прав път ли съм?
  7. Може би малко глупавичък въпрос, но кой по-добре да ти обясни от колеги: За какво е този бутон ECON на таблото, точно под бутона за циркулация само на "вътрешния въздух" и над "OFF" бутона на климатичната инсталация? Приложил съм снимки Благодаря!
  8. Колеги да забравим отклоненията, всички сме съгласни по принципните въпроси Аз продължих моето проучване по рециклажа на турбокомпресори и видях че има богато предлагане. Обще взето всеки вика "няма проблеми пич, ела сваляме, ремонтираме, даваме гаранция, няма проблем, НО ок. 100-150 за монтаж демонтаж и 800-900 за ремонт" Все в тоя диапазон. Това е от проучване с 2-3 обаждания, незнам дали още варианти...
  9. По повод на кенефния двигател... ЧУвах доста мнения особено след като я купих, че двигателя е проблемен. Без да се впускам в спора, проблемен ли е или не, съм сигурен в това: Колата с този мотор се държи изключително добре, което означава, че я изтегля балансирано, уверено и бързо и при старт и при изпреварване. Все пак имам това мнение сравнявайки я с другата ми кола - БМВ с V8 4,4i с 286 к.с. За да продължавам да оценявам това у С5 TDI, значи знам какво сравнявам! Харча за това представяне което има колата и в градски условия и при "дълъг път" е повече от приемлив! НАКРАТКО: като искаш колата да ти върви добре, да харчи малко и т.н., ще ѝ дължиш и съответното обслужване! Всички искаме "да не пипаш". Няма такъв филм. Ако на някой му е скъпо и не си е направил сметката при покупката, съжалявам! Много такива колеги неприятно се изненадаха като накупуваха А8-ици с 2,5 TDI и изпаднаха в проблеми. Просто повече елементарна мисъл и подръжка!
  10. От появата на проблема съм изминал ок. 3 000км. и загубата на масло е минимална. Примерно ако между минимума и максимума на отметките по пръчката е 1 литър, загубата ми е ок. 15%. Имам колата от Юли 2008, като проблема се появи към декември 2009. През това време нямаше течове. А и експлоатацията на автомобила не е интензивна, в смисъл по ок. 8-9 хиляди за периодите 07.2008 - 07.2009 и 07.2009 - 07.2010. Имам сериозни основания да мисля че е и на реални километри, защото имам сервизната книжка и малко преди вноса ѝ в България се е "отчитала" редовно в сервиз за обслужване и са записвани километрите. Сега е на двеста четиридесет и няколко си км. Мисълта ми е че тук не я чупя от каране.
  11. Разбира се за мотора, извинявам се! 2,5 TDI 150 к.с. Хубаво е, че зависи от това колко поразии са се случили, както разбирам. Да разбирам ли, че подлежи на проверка какви са поразиите и оттам каква да е цената на ремонта?
  12. Здравейте колеги! С молба за помощ! Преди няколко месеца започнах да забелязвам капки масло под колата ,които прогресивно се уголемяваха. Отидох в сервиз и ми казаха че течът е от някакви филтри на картера. Смениха филтрите и ме одрусаха здраво. Течът видимо намаля в смисъл капките бяха мънички, и аз имах надеждата че "се доизцежда от корите". Да ама не. Просто те са изчистили корите и те докато се понапълнят пак е текло малко. В крайна сметка отидох в препоръчан сервиз и хората много грамотно ми обясниха че тече масло от турбото и ми обясниха колко опасни последствия може да има това. Следователно аз спрях колата от движение, добре че имам втора. Течът бил от компрометирани вече уплътнения и т.н. Понеже този сервиз не ремонтира турбокомпресори ме насочиха към техни колеги които да видят турбото и да ми предложат ремонтен комплект. Въпроса ми най-вече каква е цената според вашия опит на такъв ремонтен комплект заедно с труда по демонтаж имонтаж на турбото и т.н. Насочиха ме към Моторкрафт на Околовръстен път, но приемам и други предложения. Благодаря предварително!
  13. yulianco

    Макферсон на 80-ка

    Много мерси за бързия отговор!
  14. Здравейте колеги! Имам един въпрос относно захващането на целия макферсон при Ауди 80 от '88 г. и по-конкретно отдолу дали се захваща с 2 болта или с един при колите от тоя модел за тази '88-ма. много от вас биха ми казали "свали колелото и виж", но тази информация ми трябва спешно и сега съм на бачкане и не мога да слизам долу да свалям колело! БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО а и ако можете да ми пратите някои линк към стр. с техн. описание също ще съм ви благодарен, карам отскоро Ауди и не съм много наясно с колата
×
×
  • Create New...