Ilarioncho

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Ilarioncho

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    audi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Абе, човече MSM, какво направи ти? Тая твоята газова гърми като кремълските топове на всеки кръгъл час Вярно, че има риск от гърмеж на газовата, но при мен това се случва веднъж на месец и половина - два, че и по-рядко. Не мога да си представя как ще гърми при всеки дъжд. Явно има някаква друга причина при теб. Я кофти запалителни кабели, или пък стари свещи, или проблем с клапани(някой не затваря добре) или нещо друго. Вземи някакви мерки
  2. Дописал съм как направих закрепването на дъното след ремонта. Елементарно е, но работи.
  3. Ако кажеш и разхлопания лагер как сменяш без да го отвориш и аз ще съм много благодарен ... и по-внимателно с "чупя стържа и пиля..." някъде да видя подобно нещо? А иначе със сигурност показаното не е перфектно. Важното в случая е, че то работи! Поне до момента Всички алтернативни методи са добре дошли... всъщност ако беше взел да го напишеш преди нямаше да се налага да експериментирам с дрелката. Т.е. не е късно и сега. Да дадем на колегите варианти, нека да има писано, пък всеки ще си реши проблема както му харесва.
  4. Да, забравих да снимам. Не го занитвах. Направих скоба от еластичен стоманен тел. Минава през цялото дъно от край докрай и се закача за борда на горната част. Ще взема да го нарисувам, че ще ми е по-лесно отколкото да го демонтирам отново.
  5. Дефектира ми механичния дебитомер (разходомер) на въздуха за инжекционна система Digifant, използвана широко в модели на Volkswahen, Audi и Seat от '90-те години. Затова се наложи да експериментирам. Е, експеримента е успешен. Колата върви, та пее :-) Време е да споделя... Най-честият проблем на този тип дебитомер е изтриване на резистивният слой нанесен върху платка намираща се в "кутията" на дебитомера. По въпроса е писано, но при мен проблема не е в това. Другата най-честа причина за авария е изкривяване на оста на лопатката вследствие на гърмеж на газовата уредба. При това изкривяване лопатката не може да се движи свободно и блокира в някакво положение. Ако е напълно затворена автомобила няма да може въобще да запали. Ако е в някакво средно положение ще върви, но оборотите на празен ход ще играят, ще гасне и/или няма да има мощност. Такъв е и моя случай. Лесно установих, че лопатката е блокирала, като я видях заседнала в средно положение. Добреее, гръмнало е, загазили сме, сега какво е нужно да направим за да ремонтираме дефектният си, блокирал дебитомер?... Ами четете нататък. Сваля се капака на филтърната кутия, заедно с дебитомера. Развиват се четирите болта, които държат дебитомера към капака. Червената стрелка е демонтираният дебитомер на въздуха. Зелената стрелка е смесителната плочка на газовата уредба. При този модел инжекцион плочката обикновено е точно тук. Няма я на автомобилите без газова уредба. Синята стрелка е предпазният клапан на газовата уредба. Монтиран е допълнително. Може да се каже, че е задължителен при конвертиран на този модел на газ. Няма го на автомобилите без газова уредба. Обръщаме дебитомера обратно. Областта посочена с червена стрелка е покрита със силикон, за уплътнение. Отстранява се силикона по цялата дължина. Под силикона се откриват малки нитчета. Доста на брой. С център и чук се отбелязва "център" в средата на всяко нитче за последващото посвредляване. Прави се на всички нитчета. След манипулацията изглеждат като в зеленото кръгче. Слагате в бормашината първо свредлото 4мм. Просвредлявате внимателно главите на всички нитове. След това слагате свредлото 8 мм. Повтаряте манипулацията на всички нитове до пълното отстраняване на главите им. Внимавайте да не пробиете цялата плочка, дебела е едва 2 мм. След просвредляването дебитомера изглежда така. С почукване и внимателно напъване отваряте дъното на дебитомера. Вижда се къде са запирали лопатките - червените стрелки. Едната е запирала отдолу, а другата отгоре. Очевидно е, че оста се е изкривила. Повече подробности и още снимки има ТУК http://www.smehurko.info/moto/tech/VW-Debitomer/VW-Debitomer.php