[quote name='BECKO' timestamp='1304269440' post='1547421' Аз лично се съмнявам да е на 270 000 и да не са сменяни поне горните обтегачи... повечето изкарват 150 - 200 000 км и твойта би трябвало да трака като трактор (или по-скоро да е ударил клапаните вече) Ако колата работи добре, аз не бих се хвърлял в смяна на вериги .. има много други неща, които са потенциален разход след такъв преход: моторчетата на смукателните колектори, моторчето на турбото (или самото турбо), EGR клапана, дюзи, CR помпата ... Колата е доста добре, всъщност - нито трака, като я палиш студена, нито после се усеща нещо дразнещо, в работата на двигателя. Като я закачихме на лаптопа, всички параметри си излязоха в нормите, с изключение на реалните километри :-))). Едното от моторчетата на смукателните колектори, наистина е сменяно, но за горните обтегачи, не мога нищо да кажа, засега. Колата е на 4 години и изглежда, като току-що излязла от магазина, без нито една забележка по купе, окачване, или интериор. Карана е много, но явно от човек, които пази и се надявам, че е била обслужвана съвестно и навреме. Динамиката и е съвсем прилична (карал съм Q7, с този мотор и знам, какво да очаквам, на това по-леко купе). Карам малко - по 15 - 20 000 км на година, и ако знам, че няма опасност, да ми прескочи зъб на верига, нямам нищо против, да си сменя само маслата и филтрите засега, и да си я карам така, година - две, преди да се изсипвам още 5 - 6 000 за обслужване, което не ми е, чак толкова, належащо.